Aiotko tänä vuonna harrastaa seksiä pikkujouluissa?
Juhlien jälkeen kotona oman kumppanin kanssa ei lasketa.
Kommentit (31)
Sellaisen seurueen kanssa liikkeelle lähdössä, että toivottavasti en. Aamulla vetäisin ranteet auki jos jotain sen suuntaistakin olisi tapahtunut.
Kyllä, näin on ollut tapana toimia. Miksi luopuisin toimivasta ja hyvästä mahdollisuudesta harrastaa hauskaa irtoseksiä?
Kertahan se olisi ensimmäinenkin, mutta tuskinpa sellaista tapahtuu.
Kyllä, monivuotinen perinne toimarin kanssa.
Vain, jos tulee hässäkkää.
.
.
.
.
Ja hässäkkähän tarkoittaa naisen alapäätä.
Ootko vähän sairaalloisen mustasukkainen?
Menen seurakunnan järjestämään pikkujoulujuhlaan , hou hou hou mikä kysymys :D :D
Toivottavasti ;) Olen jo pitkään piirittänyt meidän uutta assaria... Nyt voi olla että pääsee vihdoinkin itse asiaan...
Vierailija kirjoitti:
Menen seurakunnan järjestämään pikkujoulujuhlaan , hou hou hou mikä kysymys :D :D
Aivan, aivan, seurakunnan tilaisuuksissa ollaan kovin hurskaita.
(Not)
En ole ikinä osallistunut.
Voi kamala jos pitäisi joku työkavereista valita, kenen kanssa... hui kamala.
Sanoin kyllä miehelle että tänä vuonna en häntä pikkujouluissa petä, mutta mulla oli sormet seläntakana ristissä. Mihin se seepra raidoistaan pääsis. Ja se on enemmänkin jo sääntö kun poikkeus...
Vierailija kirjoitti:
Eli "kyllä, useamman kuin yhden kanssa". Ainakin jos olet seurakunnan työntekijä :D
En. Olen menossa pikkujouluihin ilman miesystävää työkaverien kanssa niin kyllä jää seksi sitten seuraavaan päivään, kun kotiudun ja on oma kulta tarjolla.
En ole ilmoittautunut pikkujouluihin. Ei kiinnosta lähteä juhliin, jonne ei voi ottaa avecia mukaan. Mieluummin vietän rauhallista koti-iltaa kultani kanssa.
Ei oo iltajuhlia eikä miespuolisia työkavereita, joten en.
En. Ainoa, jonka kanssa voisin kuvitella niin tekeväni, jättää pikkujoulut väliin. Hyvä niin.