Aiotko tänä vuonna harrastaa seksiä pikkujouluissa?
Juhlien jälkeen kotona oman kumppanin kanssa ei lasketa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Öööö....eiks kaikki tee niin??
39% näköjään ei. Minäkin luulin että kaikki harrastavat irtosuhteita pikkujouluissa. Meidän firmassa ollaan aina hotellissa yötä juurikin sen vuoksi ettei kenenkään tarvitse olla kotona aamuun mennessä.
En lähtisi pikkujouluihin, jos en olisi juhlatuulella. Tänä vuonna on kumppani jo tiedossa. Aiomme livahtaa sieltä ajoissa hänen asuntoonsa, jotta jää kunnolla aikaa kun aion olla kotona jo ennen kolmea yöllä epäilyjen välttämiseksi. Otan taksin kotiin, mieheni hakuyrityksen torppaan heti. Kehoitan ryyppäämään lärvit kotona tai pubissa.
Kyllä aion todellakin. Vaimoke vie tietämättään minut rakastajattarelle touhuilemaan ennen tilaisuutta. Otetaan pohjat ja pohjia. Sieltä yhteisiin juhliin joista poistutaan hyvissä ajoin panemaan ennen kotimatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ;) Olen jo pitkään piirittänyt meidän uutta assaria... Nyt voi olla että pääsee vihdoinkin itse asiaan...
Tuskinpa assari sua kelpuuttaa. Sillä on varmasti vähän eri tason kriteerit seksiseuralle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööö....eiks kaikki tee niin??
39% näköjään ei. Minäkin luulin että kaikki harrastavat irtosuhteita pikkujouluissa. Meidän firmassa ollaan aina hotellissa yötä juurikin sen vuoksi ettei kenenkään tarvitse olla kotona aamuun mennessä.
Meidän firmassa on ehkä 5 naista ja niistä ehkä kaksi tulee pikkujouluihin.
Rouva aikoo, uusia näyttäviä alusasuja on hommannut
Kyllä me ajateltiin sihteerin kanssa panna tänäkin jouluna.
Yrityksessä on tasan kaksi henkilöä: herra toimitusjohtaja eli minä sekä sihteerini, hallituksen varajäsen ja sihteeri, joka myös vaimonani tunnetaan. Varataan hotellihuone ja pukataan lapset anopille.
Kyllä yksityisyrittäjän elämä on sitten helppoa.
naapurin Pirkko kirjoitti:
Kyllä, näin on ollut tapana toimia. Miksi luopuisin toimivasta ja hyvästä mahdollisuudesta harrastaa hauskaa irtoseksiä?
Turha sitten valittaa naisilla siitä että miehet käy vieraissa naisissa ja käyttää myös hyvää mahdollisuutta irtoseksiin?
Vierailija kirjoitti:
Sanoin kyllä miehelle että tänä vuonna en häntä pikkujouluissa petä, mutta mulla oli sormet seläntakana ristissä. Mihin se seepra raidoistaan pääsis. Ja se on enemmänkin jo sääntö kun poikkeus...
Kyllä kannattaa olla ylpeä itsestä ihmisenä. Jännä vaan se miten täällä jaksetaan haukkua miehiä vieraissa vaikka jotkut itse käytte kans
En. Sinkkuna ollessa on tullut harrastettua seksiä niin monien naisten kanssa että olen täysin tyytyväinen nykyisessä suhteessa enkä haaveile muista. Ei olisi mitään sitä vastaan jos tyttöystävä harrastaisi seksiä pikkujouluissa, hänellä on ollut vain yksi kumppani ennen minua ja ajatus siitä että kävisi kokeilemassa vieraan miehen kanssa on kiihottava.