Mies löi kun jäin kiinni salasuhteesta
En tiedä miksi kirjoitan tämän tänne, varmaan että voin purkaa asian johonkin koska kavereille en voi tästä puhua. Olen siis 21- vuotias ja mieheni 22- vuotias. Olemme olleet yli 3 vuotta yhdessä, mutta ajauduin salasuhteeseen työkaverini kanssa, koska mies ei enää viehättänyt samalla tavalla ja olin muuttunut hänelle itsestäänselvyydeksi. Tiedän, että se ei oikeuta tekemään näin, mutta en jotenkin ole pystynyt eroamaan. No kävi sitten niin, että mieheni tuli kotiin monta tuntia aikaisemmin kuin piti ja yllätti meidät rysänpäältä.. Poikaystäväni hyökkäsi sitten raivonvallassa tämän työkaverini kimppuun, ja alkoi hakata häntä silmittömästi, ja kun yritin mennä väliin löi hän minua suoraan naamaan ja alkoi kuristamaan. Tällä välin tämä työkaverini juoksi karkuun, milloin poikkis säntäsi hänen peräänsä ja sain paettua paikalta. Nyt mieheni on laittanut minulle viestiä, miten on rikkonut kaikki tavarat mitä on ostanut minulle, ja sanonut että on vuorokausi aikaa hakea kamani ennen kuin hajottaa ne. Mitä minun pitäisi tehdä, ihan hirveä tilanne. Pelkään että poikaystäväni satuttaa minua.
Kommentit (389)
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Oli muuten hiton huono provo.
Vierailija kirjoitti:
Asuittehan Porvoossa?
Asuttiin Helsingissä 2 vuotta ennen kuin tämä päättyi nyt näin..
Ihan ensimmäiseksi katso itseäsi peiliin, ja mieti, mitä siellä näet. Sinähän et tehnyt mitään väärin, vaan se poikaystäväsi, joka tuli liian aikaisin kotiin? Niinkö se oli?
Haet tavarasi jonkun kanssa. Ota vaikka äitis tai isäs mukaan. Sitten annat miehen olla rauhassa.
Menet hakemaan romusi jonkun/joidenkin kans, eikö noin yksinkertaista asiaa ihan voi omilla aivoilla pähkäillä?
Teet rikosilmoituksen väkivaltaisesta miehestä, koska pettäminen on iljettävää, mutta MIKÄÄN ei oikeuta väkivaltaan.
Haet omaisuutesi pois parin luotettavan veljesi tai miespuolisen kaverin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuittehan Porvoossa?
Asuttiin Helsingissä 2 vuotta ennen kuin tämä päättyi nyt näin..
Eihän se ole vielä aloituksen mukaan päättynyt. Tai ei olisi, ellei olisi provo...
Vierailija kirjoitti:
Teet rikosilmoituksen väkivaltaisesta miehestä, koska pettäminen on iljettävää, mutta MIKÄÄN ei oikeuta väkivaltaan.
Haet omaisuutesi pois parin luotettavan veljesi tai miespuolisen kaverin kanssa.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on henkistä väkivaltaa joten tasan ovat.
Silloin kun ollaan parisuhteessa niin toosaa ei jaeta muille.
Menet hakemaan tavarasi ja unohdat nykyisen ex-miehesi ja jatkat ihqun työkaverin kanssa siitä mihin jäitte. En halua kuulla mihin jäitte.
Teitte molemmat väärin, ei ketään saa kuristaa tai hakata ihan lainkaan puutteissa. Rikosilmoitus kehiin. Haet tavarasi jonkun toisen kanssa tai jätät ne sinne, otat onkeesi pettämisen typeryydestä ja jatkat elämääsi. Typerää toimintaa kaikilta.
Missä iltapäivälehtien juttu aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Ihan ensimmäiseksi katso itseäsi peiliin, ja mieti, mitä siellä näet. Sinähän et tehnyt mitään väärin, vaan se poikaystäväsi, joka tuli liian aikaisin kotiin? Niinkö se oli?
Minä olen tehnyt virheen ja kannan vastuun niistä. Minulla on kuitenkin oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ja pelkään poikaystävääni tällä hetkellä hyvin paljon
Anna hajottaa. Ne on vain tavaroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tehnyt virheen ja kannan vastuun niistä. Minulla on kuitenkin oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ja pelkään poikaystävääni tällä hetkellä hyvin paljon
Mutta se fyysinen koskemattomuus ei sitten riitä ihan sinne asti että veemäisyyttäsi annoit reikääsi työkaverille? Kuule sulla on aika erikoinen moraali joka suojelee vain sinua kun teet muille pahaa, mutta et sinä todellakaan mitään vastuuta kanna ja olet ihmisenä aika mätä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tuo onkin totta ettei väkivalta ole sallittua niin itsellä ei kyllä riittäisi pokka siihen että eka petän ja sitten teen vielä rikosilmoituksen..
Asuittehan Porvoossa?