Mies löi kun jäin kiinni salasuhteesta
En tiedä miksi kirjoitan tämän tänne, varmaan että voin purkaa asian johonkin koska kavereille en voi tästä puhua. Olen siis 21- vuotias ja mieheni 22- vuotias. Olemme olleet yli 3 vuotta yhdessä, mutta ajauduin salasuhteeseen työkaverini kanssa, koska mies ei enää viehättänyt samalla tavalla ja olin muuttunut hänelle itsestäänselvyydeksi. Tiedän, että se ei oikeuta tekemään näin, mutta en jotenkin ole pystynyt eroamaan. No kävi sitten niin, että mieheni tuli kotiin monta tuntia aikaisemmin kuin piti ja yllätti meidät rysänpäältä.. Poikaystäväni hyökkäsi sitten raivonvallassa tämän työkaverini kimppuun, ja alkoi hakata häntä silmittömästi, ja kun yritin mennä väliin löi hän minua suoraan naamaan ja alkoi kuristamaan. Tällä välin tämä työkaverini juoksi karkuun, milloin poikkis säntäsi hänen peräänsä ja sain paettua paikalta. Nyt mieheni on laittanut minulle viestiä, miten on rikkonut kaikki tavarat mitä on ostanut minulle, ja sanonut että on vuorokausi aikaa hakea kamani ennen kuin hajottaa ne. Mitä minun pitäisi tehdä, ihan hirveä tilanne. Pelkään että poikaystäväni satuttaa minua.
Kommentit (389)
Miettikää naiset jos itse menisitte kotiin, ja kotona yllärinä olisikin miehenne sängyssä toisen naisen kanssa? Sanoisitteko vain Hyi hyi, älä tee noin enää.
Kyllä itse todennäköisesti raivostuisin ja kävisin päälle, niin väärin kuin se olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha. Kukkahattutätejä täällä ei ole näköjään petetty koskaan. Se olisi teille oikein kun puolustelette ap:ta ja syyllistätte vain miestä.
Minua on petetty useaan kertaan. Ei tullut mieleenkään käyttää väkivaltaa yhtään ketään kohtaan.
On olemassa ihmisiä, jotka keksivät aina jonkun syyn omalle k.usi.päisyydelleen ja väkivallankäytölle. Onneksi laki on aina uhrien puolella.
/40
No jos on useaan kertaan tuohon päätynyt, niin se kertoo kyllä sinusta aika paljon sekin millaisia kumppaneita valitset. Kynnysmatto ei kenenkään tarvitse olla.
Niin, useaan kertaan saman kumppanin toimesta. Sain tietää kaikista kerroista samaan aikaan. Tai tuskin kaikista. Enkä välitäkään.
/40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ensimmäiseksi katso itseäsi peiliin, ja mieti, mitä siellä näet. Sinähän et tehnyt mitään väärin, vaan se poikaystäväsi, joka tuli liian aikaisin kotiin? Niinkö se oli?
Just näin, Hooratsu on saanut juuri mitä on ollut vaillakin. Se on vain oikein ja luonnollista.
No ei kyllä ole. Varmasti petettyyn sattuu, mutta ei todellakaan ole oikein käydä käsiksi yhtään keneenkään. Sulla on vastenmielinen asenne, ja pidän sua vastenmielisempänä kuin ap:ta. Hyi olkoon, olet sontaa.
Ap on sontaa. Väkivalta ei ole hyvä juttu, mutta tuo nyt menee hetkellisen mielenhäiriön piikkiin. Ap:n käytös laskelmoitua, vastenmielistä ja kuvottavaa. Toi vielä yhteiseen kotiin kullinheiluttelijansa. Hän on sontaa.
Sinä tässä sontaa olet, kun puolustelet hakkaajaa. Se on kuitenkin AINA pahempi asia kuin pettäminen. Sinä olet sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, älä kuuntele palstan trolleja. Tee rikosilmoitus ex-miehestäsi välittömästi, jos jäi fyysisiä jälkiä niin käy nyt heti lääkärissä. Kehota toista miestä tekemään samoin, siis sitä jota miehesi hakkasi.
Maailmassa ei ole ainuttakaan hyväksyttävää syytä käyttää väkivaltaa. Kaikkein vähiten joku salasuhde. Teit kurjan tempun, mutta miehesi teki rikoksen.
Minä esimerkiksi en ole palstan trolli, vaan ihan aikuinen nainen. Ap teki niin törkeästi miestä kohtaan, että rikosilmoitus on ihan naurettava. Ap sai mitä ansaitsi.
Luojan kiitos sinä et määrittele sitä mitä kukakin ansaitsee.
/40
Sinä olet kuitenkin näköjään mielestäsi ansainnut, että sua on petetty. Ja vielä useaan kertaan.
Mistä ihmeestä näin päättelit? En minä sitä ansainnut, mutta lahjatonkin ymmärtää että suhteessa saattaa käydä niin. Ei pidä ryhtyä suhteeseen jos ei selviä kriisistä ilman väkivaltaa. Jokainen on vastuussa vain omista teoistaan.
/40
Vierailija kirjoitti:
Miettikää naiset jos itse menisitte kotiin, ja kotona yllärinä olisikin miehenne sängyssä toisen naisen kanssa? Sanoisitteko vain Hyi hyi, älä tee noin enää.
Kyllä itse todennäköisesti raivostuisin ja kävisin päälle, niin väärin kuin se olisikin.
Minua kyllä alkaisi vain oksettaa, ja lähtisin paikalta pikaisesti muutaman valitun sanan sanottuani. IKINÄ en kävisi kenenkään kimppuun, missään tilanteessa. Enkä myöskään ap:n tapauksessa hyväksy ex-poikaystävän väkivaltaa.
Eikö mitään muuta paikkaa löytynyt kuin teidän yhteinen koti? Kyllä joku kunnioitus pitää olla myös pettämistouhuissa.
Naisen pettäminen on aina miehen vika. Nainen on kasvanut erilleen jne. Pettävä mies on aina sika.
Verbaalisesti lahjattomat turvautuu nyrkkiin, usein.
Pettäminen on todella alhaista ja väärin, mutta väkivalta on rikos. Molempien hakattujen pitää käydä lääkärissä ja tehdä rikosilmoitus väkivallasta, lisäksi sinun pitää tehdä rikosilmoitus tavaroiden rikkomisesta. Haet tavarasi vain niin, että mukana on vähintään kaksi muuta henkilöä ja mieluiten miehen ollessa muualla.
Vierailija kirjoitti:
Ja ap:n kaltaiset ihmiset tarttuvat toiseen kulliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ensimmäiseksi katso itseäsi peiliin, ja mieti, mitä siellä näet. Sinähän et tehnyt mitään väärin, vaan se poikaystäväsi, joka tuli liian aikaisin kotiin? Niinkö se oli?
Just näin, Hooratsu on saanut juuri mitä on ollut vaillakin. Se on vain oikein ja luonnollista.
No ei kyllä ole. Varmasti petettyyn sattuu, mutta ei todellakaan ole oikein käydä käsiksi yhtään keneenkään. Sulla on vastenmielinen asenne, ja pidän sua vastenmielisempänä kuin ap:ta. Hyi olkoon, olet sontaa.
Ap on sontaa. Väkivalta ei ole hyvä juttu, mutta tuo nyt menee hetkellisen mielenhäiriön piikkiin. Ap:n käytös laskelmoitua, vastenmielistä ja kuvottavaa. Toi vielä yhteiseen kotiin kullinheiluttelijansa. Hän on sontaa.
Sinä tässä sontaa olet, kun puolustelet hakkaajaa. Se on kuitenkin AINA pahempi asia kuin pettäminen. Sinä olet sontaa.
No ainakaan tekoni ei ole niin paha kuin ap:n. Hetkellinen mielenhäiriö tuo mieheltä suurella todennäköisyydellä oli eikä hän suunnittele toistuvasti lyövänsä.
Ap suunnitteli toistuvasti tekonsa ja uusi sen. Hän myös tahrasi miesystävänsä kodin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin puolet ihmisistä tarttuu toiseen kulliin/pilluun. Väkivaltaiset id.iootit pysykööt siis poissa suhteista.
/40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin puolet ihmisistä tarttuu toiseen kulliin/pilluun. Väkivaltaiset id.iootit pysykööt siis poissa suhteista.
/40
Outoa, että puolustelet pettämistä. Ehkä se on sun selviytymiskeino. Ja kun laitat tuollaisen väitteen, että puolet pettää, niin siihen pitää olla joku faktalinkki mukana.
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on todella alhaista ja väärin, mutta väkivalta on rikos. Molempien hakattujen pitää käydä lääkärissä ja tehdä rikosilmoitus väkivallasta, lisäksi sinun pitää tehdä rikosilmoitus tavaroiden rikkomisesta. Haet tavarasi vain niin, että mukana on vähintään kaksi muuta henkilöä ja mieluiten miehen ollessa muualla.
En voi tehdä tavaroista rikosilmoitusta, koska ne ovat tavallaan miehen omaisuutta on siis ostanut ne minulle. En myöskään haluaisi aiheuttaa miehelle lisää ongelmia, satutin häntä pettämisellä jo paljon. Pelkään myös seurauksia jos teen ilmoituksen, sillä mies sanoi että hänellä ei ole enää mitään menetettävää sen jälkeen jos teen hänestä rikosilmoituksen. Haluaisin vaan tavarani takaisin, mutta pelottaa mennä asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/40
Kyllä ja myös pettäjien olisi pysyttävä poissa suhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, älä kuuntele palstan trolleja. Tee rikosilmoitus ex-miehestäsi välittömästi, jos jäi fyysisiä jälkiä niin käy nyt heti lääkärissä. Kehota toista miestä tekemään samoin, siis sitä jota miehesi hakkasi.
Maailmassa ei ole ainuttakaan hyväksyttävää syytä käyttää väkivaltaa. Kaikkein vähiten joku salasuhde. Teit kurjan tempun, mutta miehesi teki rikoksen.
Minä esimerkiksi en ole palstan trolli, vaan ihan aikuinen nainen. Ap teki niin törkeästi miestä kohtaan, että rikosilmoitus on ihan naurettava. Ap sai mitä ansaitsi.
Luojan kiitos sinä et määrittele sitä mitä kukakin ansaitsee.
/40
Justhan se määritteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi tehdä tavaroista rikosilmoitusta, koska ne ovat tavallaan miehen omaisuutta on siis ostanut ne minulle. En myöskään haluaisi aiheuttaa miehelle lisää ongelmia, satutin häntä pettämisellä jo paljon. Pelkään myös seurauksia jos teen ilmoituksen, sillä mies sanoi että hänellä ei ole enää mitään menetettävää sen jälkeen jos teen hänestä rikosilmoituksen. Haluaisin vaan tavarani takaisin, mutta pelottaa mennä asuntoon.
Oletko elänyt miehen siivellä ja nyt pettämällä yhteisessä sängyssänne osoitat kiitollisuutta hänelle? Unohda tavarat ja jätä mies rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen tavaroitahan ne on kerta on ne ostanut. Petturilehmä. Sen verran luulisi aikuisen tajuavan, että eroaa kun ei ole tyytyväinen suhteeseen, eikä vaan mene ja pane muita toisen selän takana.
Vaatteet ovat kuitenkin minun ja muutama huonekalu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/40
Outoa, että puolustelet pettämistä. Ehkä se on sun selviytymiskeino. Ja kun laitat tuollaisen väitteen, että puolet pettää, niin siihen pitää olla joku faktalinkki mukana.
Voitko näyttää missä kohtaa puolustelen pettämistä? Minä tuomitsen väkivallan. Fakta on se että suuri osa ihmisistä tulee joskus petetyksi. Jos sitä ei kestä turvautumatta väkivaltaan, on parempi pysytellä sinkkuna.
Väestörekisterikeskuksesta löytyy tilastoja. En jaksa etsiä. Olisio ollut 40% miehistä jotka on joskus ollut uskoton, naisista melkein sama määrä.
/40
Sinä olet kuitenkin näköjään mielestäsi ansainnut, että sua on petetty. Ja vielä useaan kertaan.