Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin tajusit että sun elämästä ei taida tulla mitään?

Vierailija
14.11.2019 |

Minkä ikäisenä, missä tilanteessa?
Mulla kun olin jotain 45. Siinä vaiheessa kun tajusin että miehen ja perheen saamisen juna meni jo ja että sitkuttelen pienituloisena todennäköisesti hamaan hautaan.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon viel prosessissa ja uskottelen et kyl tää tästä

Vierailija
2/77 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä ihme sentään. Kai elämään voi löytää muuta sisältöä kuin mies, lapset ja raha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n. 25, mutta ei se tajuaminen mitään auttanut kun en ymmärtänyt kuinka sekaisin olin, annoin mennä vaan. Nyt 40v ja kaikki päin persettä, aivan kaikki.

Vierailija
4/77 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä ihme sentään. Kai elämään voi löytää muuta sisältöä kuin mies, lapset ja raha.

No joo, lähinnä oon keksinyt tissuttelun ja muutaman harrastuksen mitä pienillä tuloillani voin tehdä. Mutta ei tätä millään ilveellä onnistumiseksi voi sanoa. ap

Vierailija
5/77 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, lähinnä oon keksinyt tissuttelun ja muutaman harrastuksen mitä pienillä tuloillani voin tehdä. Mutta ei tätä millään ilveellä onnistumiseksi voi sanoa. ap

Lopeta tissuttelu ja käytä aikasi luovuuteen. Tee elämästäsi sarjakuva!

Vierailija
6/77 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vielä luovuttanut, vaikka kaikki tuntuu toistuvasti menevän mönkään.

Luovutan kai jossain kohtaa, jos taistelu ei auta.

Saattaa ehkä siinä pisteessä harmittaa, että niinkin kauan taistelin, kun luovuttajana olisi helpompaa, mut vielä voin odottaa mahdollista palkintoa.

Vierailija
7/77 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt 49v.ja tuntuu että elämä ohi.

En ole onnistunut parisuhteissa. Haaskasin monta vuotta miehen kanssa, joka ei ollut luotettava ja joka sai itsetuntoni romutettua.

Vaihdevuodet ja rupsahtaminen painaa päälle.

Että näillä eväillä kohti vuotta 2020.

Vierailija
8/77 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi määritellä onnistuminen. Kenen mittarilla? Omaa elämää tässä eletään. Mielipiteitähän riittää vaikka ( heh) muille jakaa.

Vierailija
9/77 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana löysin sisältöä vaikka kavereista, bilettämisestä ja reissaamisesta. Mut mitä enemmän aikaa kuluu, sitä paremmalta alkaisi kuulostaa vakavarainen elämä, jossa omaa perhettä ja oikeita asioita.

Aiemmin se tuntui tylsältä, mutta ei noita juttuja enää nelikymppisenä yksinkertaisesti saa vaikka haluais!

Vierailija
10/77 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä nelikymppisenä ku sain bipo-diagnoosin.

Vierailija
11/77 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna, 25-vuotiaana. Masentavaa. En näe tulevaisuutta enää yhtään niin valoisana ja toiveikkaana kuin alle parikymppisenä. Elämä ahdistaa ja kuolema vielä enemmän. Läheiset vanhenee ja kuihtuu pois, samoin teen minä.

Vierailija
12/77 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana löysin sisältöä vaikka kavereista, bilettämisestä ja reissaamisesta. Mut mitä enemmän aikaa kuluu, sitä paremmalta alkaisi kuulostaa vakavarainen elämä, jossa omaa perhettä ja oikeita asioita.

Aiemmin se tuntui tylsältä, mutta ei noita juttuja enää nelikymppisenä yksinkertaisesti saa vaikka haluais!

Lue vaikka viisaita kirjoja. Ja kirjoita oma. Joogaa ja meditoi.

Vierailija
13/77 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on niin kovin erilaisia ajatuksia siitä mitä tarkoittaa, että elämästä ei tule mitään. 

Vierailija
14/77 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna, 25-vuotiaana. Masentavaa. En näe tulevaisuutta enää yhtään niin valoisana ja toiveikkaana kuin alle parikymppisenä. Elämä ahdistaa ja kuolema vielä enemmän. Läheiset vanhenee ja kuihtuu pois, samoin teen minä.

Olet todella nuori. Nauti siitä, että kymmenen vuoden päästä olet voinut löytää elämääsi käsittämättömän määrän uusia asioita ja näkökulmia. Olet aivan alussa.

Vierailija
15/77 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan näin, että suunnilleen sillä hetkellä kun aloin palstailemaan 22-vuotiaana. Palsta ei ollut syy siihen, että elämästä ei tullut mitään, vaan palsta oli "sijoituspaikkani". Ei se elämä ole vieläkään mistään kotoisin, mutta elän pienessä toivossa, että ehkäpä vielä joskus joku asia elämässäni loksahtaisi paikoilleen, ja löytäisin paikkani maailmassa. Suuri se toivo ei asian suhteen ole, mutta onpahan olemassa kuitenkin.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
16/77 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei poikarakkaudessa ole mitään vikaa. Tulee se oikea mies vielä sinullekin.

Vierailija
17/77 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta sitten tajusin olevani ei mitään. Muu ei ole onnistunut kuin ihanat lapset. En tupakoi, juo, enkä matkustelee ulkomaille. Olen melkein rahaton nyt kohta 55-vuotiaana. Aika harmaalta ja ankealta tuntuu elämä.

Vierailija
18/77 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kolmevitosena kun tajusin etten saa 33-vuotiaana aloittamiani opintoja määräajassa valmiiksi. Toimeentulotuella pysyy hengissä. Syrjäytyminen on ihan ok, vaikka vähän kyllä huvittaa että ihmiset yrittää väittää ettei naiset syrjäydy. Hyvin helposti se käy.

Vierailija
19/77 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nyt taas tällainen itsesääli saa loppua. Nyt vaan otat ja rupeat tekemään. Ei elämässä mitään "tyhjästä" saa. Ja jos epäonnistuu niin sitten vain uudestaan. Et voi muutakuin uskoa ja tehdä loppuun asti. Valtaosa "masentuneista" ihmisistä masentuvat koska he eivät hyväksy asioita niinkuin ne ovat ja elä sen mukaan.

Vierailija
20/77 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet todella nuori. Nauti siitä, että kymmenen vuoden päästä olet voinut löytää elämääsi käsittämättömän määrän uusia asioita ja näkökulmia. Olet aivan alussa.

No mutta, itse pääsin vasta tuonikäisenä opiskelemaan yliopistoon ja innokkaana opiskelijana valmistuin 30-vuotiaana. Opiskelemani ala oli kuitenkin sellaista huuhaata, että opinnoilla ei päässyt mihinkään töihin. Silloin  vitutti hetkenaikaa. Menin siivoushommiin ja olen pärjännuyt ihan hyvin.