Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska ilkeily on "normaalia", niin kerrotko mitä saat ilkeilystä?

Vierailija
14.11.2019 |

Oma ilmiselvän epänormaali pääkoppani ei anna minun olla ilkeä, kerro miltä tuntuu kun toista oikein kunnolla kyykyttää? Onko se ihanaa ja saako siitä hyvät makoisat unet illalla?

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja ei nauti kiusaamisesta hetkeäkään, vaan pelkästään haluaa, että muutkin tuntisivat saman tuskan kuin hän itse. Kun näin ei tapahdu, paha olo kasvaa ja kiusaamista on lisättävä. 🤮

Vierailija
2/121 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minulle on irvailtu monet kerrat. Tiedän kuka eräänkin kerran ilkeili ketjussani. Tiedän sen hänen tyylistään vetää mutkat suoriksi ja nousta yläpuolelle. Tuli järkyttävän paha olo silloin. Se oli hänen tarkoituksensa. Tuon pahan olon takia valvoin pitkään. Mitään niin ilkeää en ole kirjoittanut, että se uneen vaikuttaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Espoon keskuksessa tiedetään.

Vierailija
4/121 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaaja ei nauti kiusaamisesta hetkeäkään, vaan pelkästään haluaa, että muutkin tuntisivat saman tuskan kuin hän itse. Kun näin ei tapahdu, paha olo kasvaa ja kiusaamista on lisättävä. 🤮

Onko sinulla omakohtaista tunnekokemusta miltä tuntuu olla ilkeä? Näköjään... Lopeta se kiusaaminen, niin pääset pahasta olosta.

Vierailija
5/121 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se aina näin? Joskus tuntuu, että heille tulee muiden ärsyttämisestä pikemminkin hyvä olo (siinä missä muille tulisi paha olo ja huono omatunto) ja nimenomaan siksi haluavat jatkaa. Vähän kuin addiktio.

Vierailija
6/121 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain tapani antaa rakkautta. Ihmee negaajia kun näette aina kaikesta vain sen pimeän puolen.

Vierailija
7/121 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeily kertoo huonommuuden tunteesta. Ja ilkeily todistaa huonommuuden.

Vierailija
8/121 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs ne ihmiset joilla on paha olla, mutta eivät saa mitään nautintoa muiden pahasta olosta?

Vierailija
9/121 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonnollisesti vttumainen vttupää. En saa siitä mitään kiksejä. Se puoli on vaan minussa vahvimpana. En edes ajattele kiusaavani, jos edes kiusaankaan.

Vierailija
10/121 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, kun monella on niin paha olla :(

Vierailija
11/121 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeily ei kerro oikeastaan mistään mitään, mutta on mukava lukea lohdutus, puolustus-sanoja kuten ilkeily todistaa sitä sun tätä

Vierailija
12/121 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahdo tuottaa kohtuuttoman huonoa oloa ilkeilyllä, vaan enintään herätellä joitakin ihmisiä. Esim, että tupakointi aiheuttaa keuhkosyöpää ja tottahan se onkin... Kun ikää on tullut lisää, en  jaksa usein edes ilkeillä. Minulla on musta huumorintaju? Harrastan älyllisiä leikittelyjä. Itse jostain selvinneenä koen myös, että ilkeilyssä täytyy olla jokin ratkaisukohta, josta etenemällä voi kehittyä. En siis pidä pohjattomasta ilkeydestä. Toisaalta taas jotkut ovat aivan liian herkkiä näkemään ilkeyttä jopa siellä missä sitä ei ole.

Vierailija
13/121 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yleensä ilkeile. Olen vaan huomannut että mitä kauemmin täällä pyörin, sitä negatiivisempaa alan kirjoittaa itsekin vastauksena toisille. Ihme juttu. Pitää kai lopettaa.

Vierailija
14/121 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tahdo tuottaa kohtuuttoman huonoa oloa ilkeilyllä, vaan enintään herätellä joitakin ihmisiä. Esim, että tupakointi aiheuttaa keuhkosyöpää ja tottahan se onkin... Kun ikää on tullut lisää, en  jaksa usein edes ilkeillä. Minulla on musta huumorintaju? Harrastan älyllisiä leikittelyjä. Itse jostain selvinneenä koen myös, että ilkeilyssä täytyy olla jokin ratkaisukohta, josta etenemällä voi kehittyä. En siis pidä pohjattomasta ilkeydestä. Toisaalta taas jotkut ovat aivan liian herkkiä näkemään ilkeyttä jopa siellä missä sitä ei ole.

Tuo todisti vain sen, että jotkut eivät tunnista omaa ilkeyttään. Ei ilkeydestä anneta arvosanoja, eikä mikään "pohjaton" ilkeys ole se pahin. Ilkeys on ilkeyttä. Kysy vaikka tuttaviltasi, he selvästi tietävät sen.

Vierailija
15/121 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla omakohtaista tunnekokemusta miltä tuntuu olla ilkeä? Näköjään... Lopeta se kiusaaminen, niin pääset pahasta olosta.

🤮🤮

Vierailija
16/121 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan niitä ihmisiä jotka eivät kestä yhtään mitään, leikki-ilkeilyäkään ja silti ovat netissä sellaisissa palstoilla jossa tietävät tätä tapahtuvan. Masokismiako?

Vierailija
17/121 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian sanominen menee paremmin perille, kun sen ilmaisee särmikkäästi ja jämptisti. Olen yrittänyt hyvällä, ei ole onnistunut. Pieni annos röyhkeyttä on aina paikallaan. Nykyään menee jo varmalla tyylillä.

Saan mielihyvää, kun viesti menee kerralla oikeaan osoitteeseen ja se kirpaisee kunnolla. Asioista ei sen jälkeen tarvitse olla huomauttamassa. Olisin yllättynyt, jos vastaanottaja olisi unohtanut "viestini", tai suhtautuisi siihen välinpitämättömästi. 

Vierailija
18/121 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti ilkeilty 14. kun ei uponnut. "Kysy vaikka tuttaviltasi, he selvästi tietävät sen."

Vierailija
19/121 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vaan niitä ihmisiä jotka eivät kestä yhtään mitään, leikki-ilkeilyäkään ja silti ovat netissä sellaisissa palstoilla jossa tietävät tätä tapahtuvan. Masokismiako?

Kerrotko miten leikki-ilkeily eroaa ilkeilystä? Leikki-ilkeiletkö lapsillesi? Äifillesi? Pomollesi? Leikki-ilkeiletkö humalaiselle sekopäälle?

Vierailija
20/121 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä lässytät? Et edes kuvaile ilkeyttä tuolla, vaan mustaa huumoria. Ilkeydellä on pahat tarkoitusperät, eikä huumoripohjaiset. Taidat vain selitellä itsellesi että et ole niin perseestä kuin oikeasti olet. Syitäsi en tosin tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan