Siis mitä?! Terveyssiteissä formaldehydiä?!
Sain just kuulla, että terveyssiteissä käytetään formaldehydiä! Yääk! Jos olis kyse jostain mikä olisi vasten miesten vehkeitä kerran kuukaudessa viikonpari yötäpäivää niin ei kyllä tasan tarkkaan laitettais niihin tuollaisia myrkkyjä! Ilmeisesti vuokkosten bio siteissä ei oo mitään kemikaaleja, onko muita? Mitens tampoonit, onko siellä myrkyttömiä vaihtoehtoja? Noita vuokkosten bio siteitä ei oo meijän lähikaupassa.
Kommentit (18)
Ei mulla muuta asiaa mutta odottelen vaan milloin tulee eka "hanki kuukuppi!" -kommentti.
(en hanki)
Ei se ole miesten vika että teillä on menkat ja paskat pillurätit.
No eikös niissä pimppipatukoissa eli tamponeissa ole sitä myös?
Niin ja ovatko edes vegaanisia. :(
Eiks sitä käytetä ruumiitten palsamointiin? Pysyy värkki kunnossa , ei ala mätänemään.
treffit kirjoitti:
Ei mulla muuta asiaa mutta odottelen vaan milloin tulee eka "hanki kuukuppi!" -kommentti.
(en hanki)
se on varmasti joillekin hyvä ja toimiva ratkaisu, mutta ei kaikille :) Ap
Miks naiset eivät kehittele sitten sellaista sidettä, jossa ei ole formaldehydiä? Eiväthän miehet näitä siteitä käytä. Voitte äänestää lompakolla ja jättää myrkkysiteet marketin hyllylle.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole hyvä että pimssu pysyy nuorekkaana? Erittäin hyvä säilöntäaine muuten.
SE tuskin tekee elävälle kudokselle hyvää :D
Vuokkosten biot on parhaat siteet!
Eko- ja terveyskaupoista voisi löytyä myrkyttömiä vaihtoehtoja. Kestositeet ovat tietysti myös yksi vaihtoehto.
Formaldehydi estää vuodon pilaantumisen liian nopeeta ja ettei se ala haista.
Kyllä sitä on tamponeissakin.
eikä tämäkään ole mikään uusi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Miks naiset eivät kehittele sitten sellaista sidettä, jossa ei ole formaldehydiä? Eiväthän miehet näitä siteitä käytä. Voitte äänestää lompakolla ja jättää myrkkysiteet marketin hyllylle.
No onhan niitä vaikka kuinka monia kehitetty.
Vuokkoset, eI formaldehydiä. Lapselle saman valmistajan Muumi-vaipat.
Mä en voi enää käyttää kertakäyttösiteitä, koska iho ei vaan kestä niitä. Juu, se paljon parjattu kuukuppi ja menkkapöksyt on käytössä ja iho kiittää :). Noista en enää luovu.
Bio-siteiden piilomainos?
Onhan niintä ekologisia muunkin merkkisiä
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi enää käyttää kertakäyttösiteitä, koska iho ei vaan kestä niitä. Juu, se paljon parjattu kuukuppi ja menkkapöksyt on käytössä ja iho kiittää :). Noista en enää luovu.
Mitkä ovat menkkapöksyt? Mulla alkoi uusi elämä kuukupin hankkimisen jälkeen, menkat muuttuivat huomaamattomiksi ja helpoiksi.
varo ettei lähde näkö