Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskantärkeille ihmisille nauretaan takanapäin

Vierailija
14.11.2019 |

Näin minulle sanottiin työyhteisössä. Allekirjoitatko? Tai oletko itse?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on arvomaailma missä kirjoitetaan netissä ihmisistä pahaa ja edessä mielistellään, onko tuttua? Haloo Lappi?

Vierailija
22/26 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ammatista missä pitää olla paskantärkeä, kun virheille ei ole yksinkertaisesti varaa. 

Tämä on totta. Menen mielelläni paskan tärkeälle hammaslääkärille kuin huithaipelille, jota saa pelätä että milloin poraa kieleen reiän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomasi kun oli esim suurtalouskeittiössä ja tahdoin tehdä töitä jattkuvasti liukuhihnamaisesti nopeassa tahdissa jotta aika kuluuisi nopeasti. Minulle sanottiin kun olin tehnyt liikaakin jo töitä "hakudu laitoskeittiöön joss on noin paljon pakko tehdä töitä".

Vierailija
24/26 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen huomasi kun oli esim suurtalouskeittiössä ja tahdoin tehdä töitä jattkuvasti liukuhihnamaisesti nopeassa tahdissa jotta aika kuluuisi nopeasti. Minulle sanottiin kun olin tehnyt liikaakin jo töitä "hakudu laitoskeittiöön joss on noin paljon pakko tehdä töitä".

En oikeasti edess tekisi noin paljoa töitä. SIinä tuli kompleksisuus koska olin vain harjoittelija. Nuori veri virtasi kehosssani, minkäs sille voi.

Vierailija
25/26 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin, tarinaa pukkaa.

Vierailija
26/26 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskantärkeä ei ole synonyymi hyvin tehdylle työlle. Paskantärkeät pomot ja työkaverit tekevät työilmapiiristä huonon ja ovat yleensä suht yksinkertaisia ajattelultaan oman kokemukseni mukaan. Huumorintajuinen ja rento työntekijä voi olla todella hyvä työssään, ja samalla myös tekee työilmapiiristä huomattavasti paremman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan