Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alastonsuomi sivusto ja mielenterveys

Vierailija
14.11.2019 |

Väitän, että 80% sivustolla olevista on jonkinasteinen mielenterveydellinen häiriö. Mitä itse ajattelet?

Kommentit (182)

Vierailija
1/182 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että se sivusto on kuopattu aikaa sitten. :D

Vierailija
2/182 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa käynyt katsomassa, mutta öbaut 99% kuvista on kyllä niin etovia, että ei paljon kiinnosta. Enemmän se taitaa olla esiintyjien kuin katsojien tyydytykseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/182 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tulee mieleen että taustalla on jotain kokemuksia jotka pakottavat hakemaan huomiota, hyväksyntää, ihailua. Tai on kehittynyt riippuvuus irtoseksiin. Narsistinen/huomionhakuinen/riippuvainen persoonallisuushäiriö saattaisi tulla kyseeseen.

Vierailija
4/182 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voi sanoa suomi24 treffi-palstasta. Jengi vielä ihmettelee kohtaanto-ongelmaa.

Vierailija
5/182 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi ihmisillä olla tarve esitellä reikiään.

Vierailija
6/182 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin että 95 %.

Vierailija
7/182 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin sortin itsensäpaljastelua. Saavat nautintoa siitä että tietävät jonkun niitä katsovan. Nykyään ei livenä enää näe kun kännykät yleistyny. Kiinnijäämisen riski on iso.

Vierailija
8/182 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä tulee mieleen että taustalla on jotain kokemuksia jotka pakottavat hakemaan huomiota, hyväksyntää, ihailua. Tai on kehittynyt riippuvuus irtoseksiin. Narsistinen/huomionhakuinen/riippuvainen persoonallisuushäiriö saattaisi tulla kyseeseen.

Eiköhän tuon pitäisi päteä melkolailla koko someen? Jenkeistä on tullutkin sana IG-models.

Vierailija
9/182 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sielä kukaan kukaan selvinpäin käykään. Kännihupia yksinäisten iltoihin. Sairaushan se on jos tuollaisesta seuraa haetaan. Kela ei vissiin korvaa lääkitystä.

Vierailija
10/182 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tämäkään palsta tai ketju näytä mielenterveyden mallikappaleista koostuvan.

Olen eri mieltä ap:n kanssa. Useammilla kuin luulettekaan on hyvin terve ja avoin suhtautuminen seksuaaliseen nautintoon toisin kuin tämän palstan väellä enimmäkseen.

Terve, nautinnollinen seksuaalisuus kuuluu mielenterveyteen. Häpeä ja estyneisyys taas ei.

Vierailija
11/182 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tarve esitellä itseään alastomana ventovieraille kertoo mielenterveysproblematiikasta. Se, että tajuaa laittaa tällaiset asiat tiettyihin raameihin, rajata tiettyyn kontekstiin ja ihmisiin, on normaalisti luontaista. Joku veti häpeäkortin - sillä ei ole tämän kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
12/182 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tämäkään palsta tai ketju näytä mielenterveyden mallikappaleista koostuvan.

Olen eri mieltä ap:n kanssa. Useammilla kuin luulettekaan on hyvin terve ja avoin suhtautuminen seksuaaliseen nautintoon toisin kuin tämän palstan väellä enimmäkseen.

Terve, nautinnollinen seksuaalisuus kuuluu mielenterveyteen. Häpeä ja estyneisyys taas ei.

Suomalaiset nuoret naiset kantavat sitä lippua ylpeydellä, on huomattu.

Vierailija
13/182 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko häpeävä ja estynyt ihminen jos ei esittele paljasta pintaa pitkin nettiä? Tervettä seksuaalisuutta voi harjoittaa ihan omassa rauhassaan makuuhuoneessa.

Vierailija
14/182 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on siellä kuvia (ilman kasvoja). Ollut muutaman vuoden.

Olen tavallinen työssäkäyvä ja minulla ei ole diagnosoitua mt-ongelmaa.

Mielestäni ko. sivustolla on ihmisiä laidasta laitaan. Itseäni hämmentää omilla kasvoillaan siellä olevat.

Yleensä nämä as-ketjut poistuvat vikkelään täältä, varsinkin tässä vaiheessa, kun tulee eriäviä mielipiteitä.:)

Vierailija
15/182 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani Suomen tilasta. Viimeaikoina on alettu hyökkäämään kaikkea normista poikkeavaa kohti. Velat ovat etulinjassa ja nyt tämä. Persujen korkeahko kannatusprosentti kielii vanhoillisista arvoista jonka takia alan vakavasti harkitsemaan jääväni pysyvästi sinkuksi. Toteutan seksuaalisuuttani muovisen dildon kanssa enkä ota täten riskiä kohdatakseni ketään aito avioliitto- tyyppiä.

Vierailija
16/182 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko häpeävä ja estynyt ihminen jos ei esittele paljasta pintaa pitkin nettiä? Tervettä seksuaalisuutta voi harjoittaa ihan omassa rauhassaan makuuhuoneessa.

Tämäpä se. Melkein tekisin villin veikkauksen, että sivustolta löytyy huima määrä narsisteja, epävakaita ja bipoja. Addikteja.

Vierailija
17/182 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä kuviaan esittelevät ihmiset ovat hyvännäköisiä ja niitä tekis mieli panna. Siis, jos katsoja on 4 promillen humalassa. Tai ehkä ei edes silloin.

Vierailija
18/182 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulutko sinä ap siihen 80 prosenttiin? Vai mikä sinut vie kyseiselle sivustolle?

Vierailija
19/182 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

As:ssä olen lukenut mielenkiintoista pohdintaa seksistä ja seksuaalisuudesta. Mielestäni se voi olla ihan hyödyllistä, koska seksuaalisuuteen liittyy myös ajatuksia "olenko poikkeava kun koen näin".

Mutta ei tietenkään as ole kaikille joku autuaaksitekevä paikka, itse vaan olen sen avulla selvittänyt enemmän, mitä ajattelen seksistä ja siihen liittyvistä asioista.

Kaikki tosiaan ei ole as:ssä omilla kasvoillaan, vähemmistö on, suurin osa taitaa olla anonyymisti.

Vierailija
20/182 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on siellä kuvia (ilman kasvoja). Ollut muutaman vuoden.

Olen tavallinen työssäkäyvä ja minulla ei ole diagnosoitua mt-ongelmaa.

Mielestäni ko. sivustolla on ihmisiä laidasta laitaan. Itseäni hämmentää omilla kasvoillaan siellä olevat.

Yleensä nämä as-ketjut poistuvat vikkelään täältä, varsinkin tässä vaiheessa, kun tulee eriäviä mielipiteitä.:)

Minäkin olun aikoinani sillä sivustolla ja koen olevani ihan normaali 😄 nykyään miehen kanssa ollaan toisella samankaltaisella sivustolla ja kasvotkin ihan esillä. Alastomassa suomessa se meno on niin muuttunut typeräksi.