Alastonsuomi sivusto ja mielenterveys
Väitän, että 80% sivustolla olevista on jonkinasteinen mielenterveydellinen häiriö. Mitä itse ajattelet?
Kommentit (182)
m35. kirjoitti:
Mulla myös k ullinkuvia ja vähän muutakin siellä. Normaali työssäkäyvä mies olen, eikä mitään mielenhäiriötä. Tietenkään en omalla naamallani siellä ole ja kaikki mahdollinen mistä voisi tunnistaa on rajattu pois. Mutta olen kyllä huomannut, että monella siellä on mt-ongelmia ja hyvin usein törmää viiltelyjälkiin ym. mielenterveysongelmista viittaaviin asioihin, varsinkin naisilla.
Miksi haluat näyttää elimesi siellä? Ihan tosissani kysyn. Saatko nautintoa ajatuksesta, että mahdollisimman moni näkee vehkeesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on siellä kuvia (ilman kasvoja). Ollut muutaman vuoden.
Olen tavallinen työssäkäyvä ja minulla ei ole diagnosoitua mt-ongelmaa.
Mielestäni ko. sivustolla on ihmisiä laidasta laitaan. Itseäni hämmentää omilla kasvoillaan siellä olevat.
Yleensä nämä as-ketjut poistuvat vikkelään täältä, varsinkin tässä vaiheessa, kun tulee eriäviä mielipiteitä.:)
Minäkin olun aikoinani sillä sivustolla ja koen olevani ihan normaali 😄 nykyään miehen kanssa ollaan toisella samankaltaisella sivustolla ja kasvotkin ihan esillä. Alastomassa suomessa se meno on niin muuttunut typeräksi.
Eikö sinulle ole haittaa siitä, että kasvosi ovat esillä? Töissä, harrastuksissa, ym.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ko. sivustolla on ihmisiä laidasta laitaan. Itseäni hämmentää omilla kasvoillaan siellä olevat.
Yleensä nämä as-ketjut poistuvat vikkelään täältä, varsinkin tässä vaiheessa, kun tulee eriäviä mielipiteitä.:)
Minäkin olun aikoinani sillä sivustolla ja koen olevani ihan normaali 😄 nykyään miehen kanssa ollaan toisella samankaltaisella sivustolla ja kasvotkin ihan esillä. Alastomassa suomessa se meno on niin muuttunut typeräksi.
Eikö sinulle ole haittaa siitä, että kasvosi ovat esillä? Töissä, harrastuksissa, ym.?
Jotkut oikeasti elävät ns ”libido edellä”. Onneksi tämä kehityskausi on evoluution edetessä menossa ohi. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
m35. kirjoitti:
Mulla myös k ullinkuvia ja vähän muutakin siellä. Normaali työssäkäyvä mies olen, eikä mitään mielenhäiriötä. Tietenkään en omalla naamallani siellä ole ja kaikki mahdollinen mistä voisi tunnistaa on rajattu pois. Mutta olen kyllä huomannut, että monella siellä on mt-ongelmia ja hyvin usein törmää viiltelyjälkiin ym. mielenterveysongelmista viittaaviin asioihin, varsinkin naisilla.
Miksi haluat näyttää elimesi siellä? Ihan tosissani kysyn. Saatko nautintoa ajatuksesta, että mahdollisimman moni näkee vehkeesi?
Tuntuu, että kikkelikuvan kanssa liikkeelläolijat on kahdenlaisia:
1) kikkelikuva ilmentää parhaiten alastomuutta ja seksuaalisuutta miehelle. Jotkut eivät tunnu edes muistavan, että heillä on alastomassa vartalossa muitakin osia;)
2) anonymiteetti pysyy hyvin, koska monille sivusto on tirkistelypaikka, eikä haluta, että kukaan tunnistaa.
Voitteko lopettaa jo tällaisen vanhanaikaisen ihmisten leimaamisen, täysin tietoon pohjautumatonta ennakkoluuloista mutuilua. Mt-ongelmia aina sellaisilla jotka käyttäytyy eri tavalla kuin sinä itse, tai valtaosa ihmisistä? Ei tullut mieleen, että ihmiset nyt vaan saattavat olla erilaisia ilman, että siihen liittyy mitään psyykkistä diagnoosia? Mitä diagnooseja näillä alastonkuvia levittävillä sitten olisi, arvoisa av-asiantuntija?
Ja ei, en itse kehtaisi julkaista kuviani kyseisellä sivustolla, kun vedätte sen johtopäätöksen kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
m35. kirjoitti:
Eiköhän tässäkin kuvastu ihan perusero miesten ja naisten välillä: Kun mies haluaa nähdä seksuaalisti stimuloivia kuvia on niissä yleensä sukupuolielimet enemmän tai vähemmän, rinnat näihin mukaan laskien. Ilmeisesti virheellisesti luullaan, että naiset olisivat erityisen kiinnostuneita näkemään miehen sukupuolielimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole haittaa. 😊
Vierailija kirjoitti:
m35. kirjoitti:
Aluksi taisin laittaa kuvat ihan siksi, että se oli jännittävää. Pyrin myös ottamaan visuaalisesti ja teknisesti laadukkaita kuvia, joista on kiva saada naisilta palautetta. Monesti keskustelut lähtivätkin liikkeelle lisäämistäni kuvista.
Kun kirjautuu palveluun, tulee vaikutelma, että kaikki sivustolla olijat ovat todella seksuaalisia ja harrastavat seksiä koko ajan. Sitten kun siellä lukee blogeja ja juttelee ihmisten kanssa, huomaa, että niitä seksuaalisia ihmisiä kyllä on, mutta sen lisäksi on sellaisia aika tavallisia ihmisiä, jotka harrastavat seksiä sen kolme kertaa viikossa ilman kummempia erikoisuuksia:)
Mitä enemmän elää niin tuntuu että 90% _kaikista_ ihmisistä omaa jonkilaisen mielenterveys ongelman. Ei vakavia mutta asioita kuten huono itsetunto, kateellisuus, tarve kehuskella jne
Mä laitoin joskus sinne muutaman kuvan kookkaasta kalustani ja hyvät arvostelut on tullut. Harmi vaan, että siellä tuntuu olevan paljon homomiehiä kehumassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän elää niin tuntuu että 90% _kaikista_ ihmisistä omaa jonkilaisen mielenterveys ongelman. Ei vakavia mutta asioita kuten huono itsetunto, kateellisuus, tarve kehuskella jne
Niin, ei kai alastonsuomi anna sen vääristyneempää kuvaa ihmisistä kuin aihe vapaa -palsta, jossa tietyt, aivan toisenlaiset asiat korostuvat.
Ja vaikka olenkin alastonsuomi-sivustolla, en pidä rumaa lähikuvaa kullista miellyttävänä ja normaalina sen kummemmin kuin en pidä normaalina ja hyväksyttävänä av:lla ilkeilyä ja samoista asioista jankuttamista. :)
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin joskus sinne muutaman kuvan kookkaasta kalustani ja hyvät arvostelut on tullut. Harmi vaan, että siellä tuntuu olevan paljon homomiehiä kehumassa.
Jep. Miehille tulee aina yllätyksenä, että kullinkuvat kiinnostavat eniten toisia miehiä. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen huolissani Suomen tilasta. Viimeaikoina on alettu hyökkäämään kaikkea normista poikkeavaa kohti. Velat ovat etulinjassa ja nyt tämä. Persujen korkeahko kannatusprosentti kielii vanhoillisista arvoista jonka takia alan vakavasti harkitsemaan jääväni pysyvästi sinkuksi. Toteutan seksuaalisuuttani muovisen dildon kanssa enkä ota täten riskiä kohdatakseni ketään aito avioliitto- tyyppiä.
Tässä on esimerkki suvaitsevaisesti ihmisestä. Takertuu muovisen dildoon ja pelkää astua ulos ulko-ovesta, jos vaikka sattuisi vahingossa kohtaamaan kristityn. Hui! Mutta oman reiän esittely pitkin internetiä on taas ymmärrettävää itseilmaisua. Mikään ei ole niin vapauttavaa kuin julkinen onanointi. Siinä se oma ajattelukin kehittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Miehille tulee aina yllätyksenä, että kullinkuvat kiinnostavat eniten toisia miehiä. :D
No on siellä naisiltakin huomioita tullut. Eräskin nainen laittoi suoran ehdotuksen tulla kimppaan toiselle paikkakunnalle. Ei vaan innosta ajatus 2M + 1 N
Mun mielestä menee tämä menee samaan kastiin kuin poseraaminen ig-kuvissa. Huomiohuor...mista se on. Mutta niin kauan niitä perseitä esitellään kuin on katsojia ( seuraajia). Onneksi tämä ei koske mitenkään minun elämääni. Minä en näe järkeä postata kuvia kaiken kansan nähtäväksi, mutta en näe myöskään järkeä toljotella muidenkaan kuvia.
Vastaavalla logiikalla myös kaikki muut, jotka julkaisevat mitään itsestään sos. mediassa ovat mt-ongelmaisia. Varsinkin kaikki instan käyttäjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on siellä naisiltakin huomioita tullut. Eräskin nainen laittoi suoran ehdotuksen tulla kimppaan toiselle paikkakunnalle. Ei vaan innosta ajatus 2M + 1 N
Ko. sivustolla on ollut keskustelua, että pariprofiilien takaakin saattaa kirjoitella yksinäinen mies, joka sitten ehdottelee miehille "kimppaa". Todellisuudessa monet pariskunnat etsii usein kolmanneksi naista. Eli pienellä varauksella olisin, jos saisin miehenä noin hyvän tarjouksen.:)
Vierailija kirjoitti:
Voitteko lopettaa jo tällaisen vanhanaikaisen ihmisten leimaamisen, täysin tietoon pohjautumatonta ennakkoluuloista mutuilua. Mt-ongelmia aina sellaisilla jotka käyttäytyy eri tavalla kuin sinä itse, tai valtaosa ihmisistä? Ei tullut mieleen, että ihmiset nyt vaan saattavat olla erilaisia ilman, että siihen liittyy mitään psyykkistä diagnoosia? Mitä diagnooseja näillä alastonkuvia levittävillä sitten olisi, arvoisa av-asiantuntija?
Ja ei, en itse kehtaisi julkaista kuviani kyseisellä sivustolla, kun vedätte sen johtopäätöksen kumminkin.
Tietysti ihmiset saa olla erilaisia ja harjoittaa seksuaalisuuttaan miten parhaaksi katsovat. Kuitenkin on vaikea ymmärtää millainen elämä on näillä ihmisillä joilla on sekä kasvot että levitelty alapää julkisesti esillä. Eikö heitä lainkaan haittaisi jos vanhemmat, sukulaiset, työkaverit, työnantaja näkevät nämä kuvat? Eikö heillä ole mitään menetettävää maineensa vuoksi, eivätkö he koe häpeää siitä että kuvat ovat omaisten ja naapureiden nähtävillä?
Ja spekuloin niitä mahdollisia diagnooseja viestissä 3.