Onko teistä outoa, jos yksi harratusporukan henkilö on jätetty useaan otteeseen kutsumatta illanviettoihin?
Ei mikään muutaman hengen pieni porukka, vaan noin 15 henkilöä.
Kommentit (50)
On sekä outoa että epäreilua, kenen toimesta kutsut annetaan..
Jos hän ei halua tulla tai on oikeasti niin kamala että hänen seuraa ei haluta, mitä sitten ??
Vierailija kirjoitti:
On todella outoa. Ainoat järkevät selitykset ovat 1. Hän on itse sanonut, että ei halua kutsuja, 2. Hän on ollut useamman kerran jo, ja niillä kerroilla sikaillut, esim. vetänyt perseet ja oksennellut ja raivonnut
Mitään sellaista ei ole tapahtunut vaan on ystävällinen ja asiallinen ja juttelee tavatessa kaikille.
Huono maine. Poliisilta odotaan yhteydenottoa.
Ei ole mielestäni koskaan sanonut ettei haluaisi kutsuja.
Oletko se sinä ap? Vai mistä tiedät, ettei kutsuttu. Ehkä ei ole vain päässyt.
Syitähän voi olla satoja. Ärsyttävä luonne, väärät mielipiteet, liian hiljainen, liian suulas, on puhunut jollekin rumasti, äänestää persuja, joku on kateellinen tai ihan mitä vaan.
Meidän porukasta lensi ulos yksi tyyppi sen takia, että hän oli erikoisuuden tavoittelija. Kun muilla oli lapsia ja ylipainoa, nainen teki selväksi, että lapset ovat tyhmiä ja koirat parempia sekä hän ei kyllä ikinä aio lihoa. Melkein jokaisessa asiassa piti olla erilainen kuin muut ja kovaan ääneen kehua itseään valinnoistaan eli haukkua kaikkia muita.
Se siitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Olen telegram-ryhmässä, jossa noita tapaamisia sovitaan. Tämä yksi ei ole ryhmässä. Minä en ole ryhmää luonut.
On outoa. Itselle kävi pienemmässä porukassa noin, kun kaikilla muilla oli parisuhde. Eivät halunneet sinkkua porukkaan. Tuntui aika pahalle.
Mistä tiedät ettei kutsuta. Oletko itse tämä pois jätetty? Onko illanvietot harrastusporukan nimissä? Ihmiset voivat ystävystyä tiettyjen kanssa ja voidaan tavata muulloinkin. Se ei velvoita kaikkia kutsumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen telegram-ryhmässä, jossa noita tapaamisia sovitaan. Tämä yksi ei ole ryhmässä. Minä en ole ryhmää luonut.
Miksi tämä yksi ei ole ryhmässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ryhmän alkuperäinen jäsen. Jospa on liitetty ryhmään, mutta itse luopunut siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, se varmaan on kyseisen henkilön oma asia sitten. Kaikki eivät liity telegram-ryhmiin. Osa ei edes asenna koko sovellusta!
Vierailija kirjoitti:
Syitähän voi olla satoja. Ärsyttävä luonne, väärät mielipiteet, liian hiljainen, liian suulas, on puhunut jollekin rumasti, äänestää persuja, joku on kateellinen tai ihan mitä vaan.
Meidän porukasta lensi ulos yksi tyyppi sen takia, että hän oli erikoisuuden tavoittelija. Kun muilla oli lapsia ja ylipainoa, nainen teki selväksi, että lapset ovat tyhmiä ja koirat parempia sekä hän ei kyllä ikinä aio lihoa. Melkein jokaisessa asiassa piti olla erilainen kuin muut ja kovaan ääneen kehua itseään valinnoistaan eli haukkua kaikkia muita.
Se siitä sitten.
Olette läskejä lapsistanne jankkaajia. Ei hän ole erikoinen. Olette vain läskejä aivottomia kanoja.
Oletko kysynyt asiaa tältä henkilöltä? Ehkä hän ei halua mukaan.
Minua ärsyttää ihmiset jotka loukkaantuvat toisen ihmisen puolesta tietämättä mistä on oikeasti kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä yksi ei ole ryhmässä?
En tiedä. Ei ole kukaan häntä lisännyt siihen. Itse tajusin vasta nyt, että hän ei tosiaan ole siinä, vaikka käy harrastuksessa aktiivisesti.
Ei ole outoa. Jos kyseessä ei ole harrastusryhmän virallinen tilaisuus ja kutsujana on kulloin kukakin, niin ei ole mitään pakkoa kutsua jokaista, jos ei halua. En minä ainakaan halua kotiini kleptomaania tai sellaista, jolle pitää erikseen miettiä kaikki tarjottavat ja joka sitten keksii, että ehei, tänään hän voikin syödä mitä vain.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt asiaa tältä henkilöltä? Ehkä hän ei halua mukaan.
Minua ärsyttää ihmiset jotka loukkaantuvat toisen ihmisen puolesta tietämättä mistä on oikeasti kyse.
Aloittaja ei ole loukkaantunut. Yritä sinä hallita tunteesi, ei ole normaalia ärsyyntyä tuolla tavalla.
On todella outoa. Ainoat järkevät selitykset ovat 1. Hän on itse sanonut, että ei halua kutsuja, 2. Hän on ollut useamman kerran jo, ja niillä kerroilla sikaillut, esim. vetänyt perseet ja oksennellut ja raivonnut