Joko sinä jännität Black Fridayn tarjouksia? Itselläni kädet syyhyää
Mietin, kuinka paljon taas säästänkään ostaessani kaikenlaista juuri Black Fridayna. Pitkä penni!
N50+
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Black Friday on 29.11. ja Cyber Monday on 2.12.
Ja Singles Day tuli ja meni 11.11.
Ei syyhyä. Kamera on hankintalistalla, mutta veikkaan ettei tuonakaan päivänä sitä saa Suomesta niin halvalla, että kannattaisi ostaa.
Mitään muuta tarvetta ei tällä hetkell ole.
On se hienoa, että autoilua ja lentomatkustamista katsotaan erityisen pahalla, mutta kulutushysteria on vielä ok.
Ehdottomasti. Odotan kuumeisesti mainosvihkosia. Kuumottaa jo ajatus, että pääsee liikkeisiin!!
Aiotaan ostaa hotellitarjouksista pari kotimaan kaupunkilomaa. Tavaraa ei tarvita eikä osteta.
Pari juttua pitäisi ostaa, mutta en tiedä aleneeko niiden hinta niin että kannattaisi. Ja jos pitää hankkia uusi auto ennen sitä, niin sitten jätän muut hankinnat myöhempään.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kyseessä on valtaisa kusetus. Tavallisia hintoja mainostetaan black friday tarjouksina.
Mä ostin viime vuonna suorat edestakaiset BF-tarjouslennot neljälle Berliiniin 120€:lla. Jos tuo oli tavallinen hinta, niin etsitkö minulle heti vastaavat, tekee taas mieli Berliiniin. Mä en löydä. Ajankohdalla ei väliä. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
En, ja minä sentään asun Yhdysvalloissa.
Keskellä yötä, tai itärannikon aamuyöllä, roikut Vauva-palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kyseessä on valtaisa kusetus. Tavallisia hintoja mainostetaan black friday tarjouksina.
Mä ostin viime vuonna suorat edestakaiset BF-tarjouslennot neljälle Berliiniin 120€:lla. Jos tuo oli tavallinen hinta, niin etsitkö minulle heti vastaavat, tekee taas mieli Berliiniin. Mä en löydä. Ajankohdalla ei väliä. Kiitos.
Tämän tyylisiä tarjouksia on pitkin vuotta. Esimerkiksi Norwegian spämmäilee jatkuvasti 8 tunnin erikoistarjouksiaan vaihtuviin kohteisiin.
Itseäni tällainen kulutushuuma lähinnä oksettaa. Ostan vain tarpeeseen ja aina käytettynä, jos se mahdollista on. Uusien tavaroiden himo vie meitä kohti helvettiä. Heräsistte tuosta ostohysteriasta.
Viime vuonna jännitin ja olin valmiudessa tarjouksen varalta. Odotin saavani robotti-imurin satasella. P*skat, en saanut. Oli yhtä kalliita kuin normaalisti.
Talvilomaa aion katsoa, paria joululahjaa. Yleensä muutamaa sellaista joista on normihinnat tiedossa ja säästää satasia. Niinku vaikka ne matkat.
Tietokoneen päivitys edessä. Varmaan ostan osat ennen sitä gigantista tai vastaavasta. Voin sitten palauttaa kuukauden sisään eli jos bf antaa paremman tarjouksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, ja minä sentään asun Yhdysvalloissa.
Keskellä yötä, tai itärannikon aamuyöllä, roikut Vauva-palstalla?
Keskellä yötä. Olen ollut flunssassa ja nenä on vielä tukossa enkä saanut viime yönä oikein unta. :/
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä odotan hauskoja uutisia/klippejä tarjouksista tappelevista jenkeistä. Toivottavasti tänäkin vuonna joku heittää veivinsä. Aivan h*lvetin alkeellista porukkaa!
FYI: Taalla Black Friday tarjoukset ovat jo alkaneet kun Thanksgiving on tana vuonna niin myohaan.
En ole koskaan nahnyt taman "alkeellisen porukan" taistelevan ilmaisista muoviampareista tai lampaantaljoista.
t. usalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta pätkääkään, en edes tiedä koska se on. Huomenna ilmeisesti.
On siinäkin amerikkalainen, kun ei edes tärkeimpiä juhlapyhiä tiedä.
Please..cheese louise.
Oi tata amerikan kielen taitoa! Se on Jeez Louise. Enjoy your cheese.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti. Odotan kuumeisesti mainosvihkosia. Kuumottaa jo ajatus, että pääsee liikkeisiin!!
Tänä vuonna ei taida tulla niitäkään mainosvihkosia
Mä toivon että lentoyhtiöt ottaa minuun oikein aggressiivisesti yhteyttä.
Black Friday on 29.11. ja Cyber Monday on 2.12.