Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko Postin työntekijöille halutaan työstä maksaa

Vierailija
14.11.2019 |

Ministerin mukaan valtion yhtiössä (Postissa) ei saa hyväksyä rikkurityövoimaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä rikkureita pidä missään työssä hyväksyä

Vierailija
2/6 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei myödkään pettureita...

No sitähän ne tosin kaikki on. Alas vaan koko Posti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rikkureita ei saisi hyväksyä. Nimenomaan jokaisella pitää olla itse mahdollisuus päättää meneekö töihin vai osallistuuko lakkoon. Tuollaiset joukkopäätökset jossa pieni porukka päättää isonporukan puolesta miten "pitää" tehdä, on suoraan Neuvostoliiton aikaisesta Suomesta.

Vierailija
4/6 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rikkureita ei saisi hyväksyä. Nimenomaan jokaisella pitää olla itse mahdollisuus päättää meneekö töihin vai osallistuuko lakkoon. Tuollaiset joukkopäätökset jossa pieni porukka päättää isonporukan puolesta miten "pitää" tehdä, on suoraan Neuvostoliiton aikaisesta Suomesta.

Tässä klassinen "minun ei tarvitse ajatella asioita omaa nenääni pidemmälle" -tyyppi.

Vierailija
5/6 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä klassinen "minun ei tarvitse ajatella asioita omaa nenääni pidemmälle" -tyyppi.

Perustuslain mukaan ihmisellä on oikeus työntekoon. Etkö halua pitää laeista kiinni? Saatko paljon rahaa venäläisiltä?

Vierailija
6/6 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustuslain mukaan ihmisellä on oikeus työntekoon. Etkö halua pitää laeista kiinni? Saatko paljon rahaa venäläisiltä?

Kohta tosiaan saat tehdä töitä. Paljon ja tosi edullisesti.