Vaivaako sinua enemmän se että miehet tekevät sinulle ehdotuksia vai se, että he eivät tee niitä?
Kommentit (36)
Ehdotusten tekeminen vaivaa enemmän. Kiinnostun niin äärimmäisen harvasta, että ehdotukset ovat useimmiten ihan yhtä tyhjän kanssa ja johtavat vain kiusallisiin tilanteisiin. Silloin, jos itse olen miehestä kiinnostunut, ovat ehdotukset tervetulleita - tosin eivät ihan mitkä tahansa ehdotukset.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotusten tekeminen vaivaa enemmän. Kiinnostun niin äärimmäisen harvasta, että ehdotukset ovat useimmiten ihan yhtä tyhjän kanssa ja johtavat vain kiusallisiin tilanteisiin. Silloin, jos itse olen miehestä kiinnostunut, ovat ehdotukset tervetulleita - tosin eivät ihan mitkä tahansa ehdotukset.
Teetkö itse ehdotuksia?
se ettei yksikään mies ole lähestynyt mua IKINÄ. olen kohta 31. eivät lähesty ulkomailla, baareissa, ei missään. ikisinkkuna hautaan.
Utelias. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö itse ehdotuksia?
Kyllä, jos kiinnostava mies on osoittanut takaisin kiinnostusta. Tämä on tapahtunut kerran. Se onkin ollut ainoa kerta, kun olen kiinnostunut kenestäkään kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
se ettei yksikään mies ole lähestynyt mua IKINÄ. olen kohta 31. eivät lähesty ulkomailla, baareissa, ei missään. ikisinkkuna hautaan.
Monet naiset kokevat alentavia ja törkeitä lähestymisiä. Olet onnekas, jos et ole joutunut niiden kohteeksi.
En muuten vähättele yksinäisyyden tunnettasi.
Jos voit, niin voisit ehlä yrittääitse lähestyä vaikkapa nettitapailun merkeissä...
Vierailija kirjoitti:
Tuohon on mahdoton vastata muuta kuin ehdottomasti kyllä ja varmasti ei. Kuten varmaan kaikilla muillakin, on miehiä joilta on kiva kuulla ehdotuksia, ja toisia miehiä joilta ei tosiaan halua kuulla ehdotuksia.
On myös tilanteita joissa ei kaipaa ehdotuksia ollenkaan.
Se että eivät tee. Ulkonäkö on kunnossa, joten siitä ei miesten aloitteettomuus johdu. Minussa on olemuksessani jotain muuta luotaantyöntävää.
Olen havainnut parhaimmaksi tavaksi antaa pakit kaikille ehdotteleville miehille ja tehdä itse aloitteen itse niille, jotka kiinnostavat. Näin olen saanut hyviä miehiä randomjannujen sijaan.
Sievälle ehdotuksia riitti hyvin monenlaisten miesten taholta. Äiti meni uusiin naimisiin isoisän ikäisen miehen kanssa ja sain yököttäviä kommentteja myös pappaikäisiltä.
Keksin ratkaisun eli lihomisen. En suosittele toimivaa ideaani kenellekään muulle.
Ne harvat jotka haluun että tekevät aloitteen eivät sitä tee. Joku tavisluuseri joka ei voisi vähempää kiinnostaa tietenkin tekee.
Tuon takia tulee automaattisesti hylky jos joku mies jotain yrittää. Vaikka olisikin komee niin kyllä siinä jotain vikaa kuitenkin on.
No ei nyt kumpikaan häiritse sinänsä. Jos tulisi ihan jatkuvasti ehdotuksia niin se häiritsisi enemmän.
EllaMaija kirjoitti:
Enemmän se, että tekevät. Liittyy suoraan vain ja ainoastaan panemiseen. Ehdotuksia on tullut siitä lähtien, kun täytin 5 vuotta, nyt olen 56 v.
Paneminen sinänsä on mukavaa, kun sen tekee oman rakkaan kanssa.
Sulle on tullut 5 -vuotiaana ehdotuksia(!?), miten MUISTAT mitä sinulle on ehdoteltu 5 -vuotiaana?
Voi pyhä miesviha.
Vierailija kirjoitti:
EllaMaija kirjoitti:
Enemmän se, että tekevät. Liittyy suoraan vain ja ainoastaan panemiseen. Ehdotuksia on tullut siitä lähtien, kun täytin 5 vuotta, nyt olen 56 v.
Sulle on tullut 5 -vuotiaana ehdotuksia(!?), miten MUISTAT mitä sinulle on ehdoteltu 5 -vuotiaana?
Voi pyhä miesviha.
Anna vihata, parempi se on kuin että hän skaantuisi miehiin mitenkään muuten kuin "oman rakkaansa kanssa"
Minua ei vaivaa ehdotusten tekeminen, jos se ehdotus on asiallinen ja jos ehdottaja suhtautuu kieltäytymiseeni asiallisesti. Kohtaa jonkin verran ehdottelua töissä ja vapaa-ajalla, joskus otan jutun huumorilla, joskus vastaan olevani imarreltu mutta kieltäydyn kohteliaasti. Jos mies tässä vaiheessa ymmärtää lopettaa ja toivottaa mukavat päivänjatkot, minulle jää tilanteesta positiivinen fiilis. On kiva, kun ihmiset uskaltavat lähestyä somen lisäksi myös kasvotusten.
Mutta ainahan siihen porukkaan mahtuu niitä miehiä, jotka eivät meinaa millään ymmärtää sanaa "EI" ja lopuksi saat kuulla olevasi ylimielinen h***a tai muuta "mukavaa".
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole edes mahdollista saman henkilön kohdalla.
Riippuu kuka tekee ehdotuksen ja kuka jättää tekemättä.