Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaivaako sinua enemmän se että miehet tekevät sinulle ehdotuksia vai se, että he eivät tee niitä?

Vierailija
13.11.2019 |

Kumpi?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan. Jos ei ole kiinnostunut miehestä, parempi vain, että ei ehdottele mitään. Ja jos on kiinnostusta ilmassa, ihan luontevaa tehdä ehdotuksia.

Vierailija
2/36 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa kun ehdotusten tekemistä ei oo tullut koettua. Mut eipä tää tekemättömyyskään vaivaa. Tosin siihen nähden mitä miehet mun kokoisista naisista ajattelee niin parempi etteivät tee aloitteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta olisi saanut hyvän gallupin.

Vierailija
4/36 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, väistämättä se että eivät tee ehdotuksia. Vähän vaikea olisi vaivautua siitä että miehet tekevät ehdotuksia, koska eivät niitä mulle tee. (En tosin tiedä millaisia ehdotuksia tässä nyt tarkoitettiin, pelkkiä seksiehdotuksia vai? Ihan sellaista en kyllä kaipaa...)

Vierailija
5/36 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin se että eivät tee. Jos sata miestä esim tekisi aloitteen niin luultavasti ainakin 1 olisi mielestäni riittävän kiva. Nyt ei ole yhtään.

Vierailija
6/36 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän vaivaa se, että miehet tekevät ehdotuksia.

Vierailija
7/36 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole edes mahdollista saman henkilön kohdalla.

Vierailija
8/36 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotusten tekeminen vaivaa ehdottomasti enemmän

Vierailija
9/36 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kumpikaan. Jos ei ole kiinnostunut miehestä, parempi vain, että ei ehdottele mitään. Ja jos on kiinnostusta ilmassa, ihan luontevaa tehdä ehdotuksia.

Kunhan et ehdottele miehille jotka eivät ole signaloineet sinulle kiinnostustaan

Vierailija
10/36 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä olisi todella hyvä että miehet laittaisivat liinat kiinni totaalisesti. Oppisivat naisetkin hieman aktivoitumaan eivätkä loikoilemaan laakereillaan.

Vierailija
11/36 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee että epäkiinnostavat ehdottelevat kun taas varakkaat eivät ehdottele. Molemmat siis!

Vierailija
12/36 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuorempi sain miehiltä huomiota, mielestäni en juurikaan häiritsevästi. Jotain pientä tietysti joskus.

Pointti on kai siinä millä tavoin yrittää iskeä. Käpälöinti ja roisit sanat inhottavat. Kiinnostusta voi osoittaa ihan menemällä juttelemaan. Vastapuoli saa sitten luvan antaa pakit fiksusti jos ei kiinnosta.

Mutta eipä se täydellinen huomaamattomuus kivaa olisi ollut. Sen saa kokea kun vanhenee ja onhan siihen tottuminen jos nuorempana on ollut viehättävä. Silti se on mielestäni ihan ymmärrettävää. Jos et ole enää haluttava niin miehet eivät huomaa. Saa sitten olla rauhassa asiattomuuksiltakin.

Vierailija
13/36 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin nuorempi sain miehiltä huomiota, mielestäni en juurikaan häiritsevästi. Jotain pientä tietysti joskus.

Pointti on kai siinä millä tavoin yrittää iskeä. Käpälöinti ja roisit sanat inhottavat. Kiinnostusta voi osoittaa ihan menemällä juttelemaan. Vastapuoli saa sitten luvan antaa pakit fiksusti jos ei kiinnosta.

Mutta eipä se täydellinen huomaamattomuus kivaa olisi ollut. Sen saa kokea kun vanhenee ja onhan siihen tottuminen jos nuorempana on ollut viehättävä. Silti se on mielestäni ihan ymmärrettävää. Jos et ole enää haluttava niin miehet eivät huomaa. Saa sitten olla rauhassa asiattomuuksiltakin.

Kuinka itse lähestyit miehiä ja miten suhtauduit pakkeihin?

Vierailija
14/36 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tuntemattomilta ehdotuksia metrossa tai kadulla. Erityisesti en halua suoran seksuaalisia ehdotuksia, enkä mitään kontaktia niin, että minua seurataan kadulla. En myöskään halua, että minuun kosketaan ilman lupaa.

Tämänkaltainen ehdottelu vaivaa, pelottaa ja suututtaa minua. Se on alkanut kun olin alaikäinen ja jatkuu vielä, kun olen nelikymppinen.

Minua ei vaivaa, jos mies hymyilee, jos tuttu/puolituttu mies pyytää kahville, jos minulle sanotaan, että hei, vaikutat kivalta tyypiltä, voitaisiinko joskus jutella enemmän?

Mutta JOS kieltäydyn ystävällisesti (ja kieltäydyn aina ystävällisesti, kivat tyypit ansaitsevat sen ja kauheiden kohdalla on väkivallan riski), toivon että minua uskotaan. En ansaitse haukkuja, koska olen varattu enkä halua pettää.

Vierailija
15/36 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaa..

Kaikenlainen huomio on alkanut ahdistaa, pitäisi vaan pysyä kotona.

Vierailija
16/36 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ehdotuksia? Seksiehdotuksiako? Annan sen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. En ota vakavasti miehiä, jotka ehdottelevat seksiä tuntemattomille naisille. Sen sijaan yhteisen tekemisen ehdottaminen kohteliaalla ja arvostavalla tavalla, oli ehdottaja sitten mies tai nainen, on aina positiivinen asia.

Vierailija
17/36 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon on mahdoton vastata muuta kuin ehdottomasti kyllä ja varmasti ei. Kuten varmaan kaikilla muillakin, on miehiä joilta on kiva kuulla ehdotuksia, ja toisia miehiä joilta ei tosiaan halua kuulla ehdotuksia.

Vierailija
18/36 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Voi tulla paljonkin seksuaalissävytteisiä ehdotuksia, joihin ei kukaan normaaliälyinen lähtisi mukaan. Eikä yhtään oikeaan tutustumiseen tähtäävää aloitetta, missä naiselle puhutaan kuin oikealle ihmiselle.

Nuorempana itselläni ensimmäisiä oli jatkuvasti, jälkimmäisiä vain muutama vuodessa. Mutta ensimmäiset häiritsivät tietysti paljon enemmän kuin jälkimmäisten puute. Ja hyvän miehen löysin. Joka oli kiinnostunut ystävystymään ensin.

Vierailija
19/36 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka itse lähestyit miehiä ja miten suhtauduit pakkeihin?

Enpä juuri muuten lähestynyt kuin hakemalla tanssilattialle. Pakkeja taisi tulla harvoin, käytöksestä tietysti huomasi jos toinen ei ollut innostunut.

Olen tietysti joskus 'tehnyt itseäni tykö' jos on kiinnostava tyyppi ollut vaikka tuttavapiirissä. Kyllä sen pian vaistoaa jos kiinnostusta ei ole. Ikävällä tavalla en ole pakkeja saanut, on kai ollut hyvinkäyttäytyviä miehiä kohteena, joten en ole päässyt pahemmin katkeroitumaan.

Nyt olisi korkeampi kynnys yrittää kun olen jo aika vanha naama ja pakit todennäköisiä :)

Vierailija
20/36 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. On varmasti paljon naisia, joille aloituksia tekee miehet, joista he eivät itse ole kiinnostuneita. Samaan aikaan valitetaan, kun ne itseä miellyttävät miehet loistavat poissaolollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi