Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ja mitä syötte,te hoikat tai normaalipainoiset?

Vierailija
13.11.2019 |

?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin syön ravintosuositusten mukaista ruokaa kohtuullisia annoskokoja (lautasmalli) ja hyvällä ruokailurytmillä (aamiainen, lounas, päivällinen, iltapa ja näiden aterioiden välissä pari välipalaa). Kun kroppa on hyvässä kunnossa ja pääasiassa syö terveellistä ruokaa sekä harrastaa säännöllisesti jotain liikuntaakin voi silloin tällöin syödä kohtuudella jotain herkkujakin mitkä eivät muuten kuuluu normaaliin ruokavalioon.

Vierailija
62/72 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalisti. Kaurapuuro, marjoja ja raejuusto. Salaatti jollain protskulla. Rahka. Lautasellinen kotiruokaa esim. perunoita ja kalaa. Teetä ja leipää ja kalkkunaviipale. Hedelmä tai pala suklaata. Vettä ja kuppi kahvia kuuluu myös päivään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten ihmeessä te voitte syödä välipalaksi vain hedelmän? Mulla tulee moisesta vain kovempi nälkä ja usein vielä maha kipeäksi kaupan päälle. 

Samaa ihmettelen. Mulla moinen johtaa hillittömään mässyhimoon. Siksi en enää välipaloja syö vaan syön rehellistä ruokaa jos on nälkä.

Ihmiset on hyvin erilaisia. Itse pystyn hyvin kontrolloimaan syömistäni enkä päädy mihinkään mässäilykohtaukseen. Minulle välipalaksi hedelmä on täysin ok ja vatsalle sopii parhaiten kevyet ateriat ja välipalat. 

Vierailija
64/72 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten ihmeessä te voitte syödä välipalaksi vain hedelmän? Mulla tulee moisesta vain kovempi nälkä ja usein vielä maha kipeäksi kaupan päälle. 

Samaa ihmettelen. Mulla moinen johtaa hillittömään mässyhimoon. Siksi en enää välipaloja syö vaan syön rehellistä ruokaa jos on nälkä.

Ihan yhtä helposti kuin voin jättää koko välipalan syömättä.

Mutta koska hedelmistä on enemmän hyötyä kuin haittaa syön niitä aika paljon varsinkin ulkomailla kun saa kypsiä ja makeita. 

Vierailija
65/72 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ihan kaikkea mitä mieleen tulee ja mieli tekee. Juuri söin päiväkahvin kanssa kanelipullan. Koetan kyllä hillitä makeanhimoa, enkä pistele kokonaisia suklaalevyjä kerralla. Ranskanperunat ja sipsit on satunnaisia mielitekoja. Jotakin makeaa joka päivä kuitenkin. Kerran päivässä varsinainen ateria ollut jo vuosia. Arkena syön lounaan ja iltapuolella voileipää jne. Viikonloppuna päivän ateria voi olla lähempänä päivällistä kuin lounasta, eli myöhään iltapäivällä tai jopa alkuillasta.

Vierailija
66/72 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ekan kerran 4-5 tuntia heräämisestä ja samalla juon myös ekan kupin kahvia. Jossain vaiheessa iltapäivää toinen kuppi kahvia. Toisen kerran syön noin 4 tuntia ennen nukkumaanmenoa.

Iltapäiväkahvin kanssa en yleensä syö mitään. Jos on jokin palaveri tai kylästely, niin silloin syön mitä tarjotaan.

Vierailija
67/72 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin syön ravintosuositusten mukaista ruokaa kohtuullisia annoskokoja (lautasmalli) ja hyvällä ruokailurytmillä (aamiainen, lounas, päivällinen, iltapa ja näiden aterioiden välissä pari välipalaa). Kun kroppa on hyvässä kunnossa ja pääasiassa syö terveellistä ruokaa sekä harrastaa säännöllisesti jotain liikuntaakin voi silloin tällöin syödä kohtuudella jotain herkkujakin mitkä eivät muuten kuuluu normaaliin ruokavalioon.

Tuo ei kyllä ole hyväksi hampaille eikä suolistolle. Syöt siis 10 kertaa päivässä!

Vierailija
68/72 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kerron ensin mitä en normaalisti syö: leipää, perunaa, pastaa tai riisiä, enkä mitään makeaa.

Syön paljon kasviksia, salaatteja, kanaa, kalaa, katkarapuja, munia, luonnonjogurttia, raejuustoa, paljon marjoja, hedelmiä. Nykyisin olen ihastunut Juustoportin valmiskeittoihin.  Kevyesti syöminen takaa hyvän olon, kammoan ylensyöntiä. 

Syön aamiaisen, aamupäivällä hedelmän välipalaksi  ja iltapäivällä pääaterian ja illalla usein jogurttia, marjoja ja siemeniä.

Paino 63 ja pituus 162. En siis ihan laihimmasta päästä, mutta ikään nähden sopiva paino, etten ihan ryppymummoksi kutistu.

Vierailija
69/72 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ja iltapala tuorepuuroa, lounaalla salaattia, lämmin ruoka päivälliseksi.

viikonloppuisin käydään brunssilla tai perusillallisella

Vierailija
70/72 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla ja iltapala tuorepuuroa, lounaalla salaattia, lämmin ruoka päivälliseksi.

viikonloppuisin käydään brunssilla tai perusillallisella

Käyn päivittäin katiskalla, varmasn joka päivä on tullut kalaa. Päivälliseksi yleensä perunaa, kastiketta, juureksia ja kalaa

Vierailija
71/72 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala

Lounas

(riippuen päivästä, joku välipala tyyliin proteiinipatukka, maitorahka. Näin etenkin treenipäivänä)

Päivällinen

Iltapala

Treenaava 76kg mies, kulutukseni on 3500-4500kcal/päivä. En "napostele" käytännössä koskaan ja juon paljon vettä, joka tietääkseni vähentää näläntunnetta muita hyötyjä unohtamatta. 

Vierailija
72/72 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisesti ja kohtuudella. Varmaan monilla erilaisilla tyyleillä voidaan pysytellä normaalipainossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän