Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ja mitä syötte,te hoikat tai normaalipainoiset?

Vierailija
13.11.2019 |

?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ”laihaläskikö” on uusin haukkumasana😂 Oi voi teitä kateellisia huutelijoita. Yhtään ette loista kirkkaammin vaikka miten yritätte muiden kynttiöitä puhallella.

Vierailija
22/72 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään?

Aamulla aurinkosalaatti ja vähän raejuustoa.

Päivällä mikrokeitto ja iso lautasellinen lämpimiä vihanneksia + salaattia.

Illalla loput raejuustopurkista ja persimon.

Lisäksi juon monta litraa kahvia, joka välissä.

Mitat 167/63.

Sähän olet tukeva? Miksi vastasit tähän ketjuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuule ihan ruokaa, silloin kun on oikeasti nälkä. Mitat 166/54 ja ikää 38. Ei ole vaikeaa. Syö. Kun. On. Nälkä. Älä huviksesi.

Ps. Mitään laihaläskiä tai säästöliekkiä ei ole olemassakaan.

Laihaläskeys on naisilla yleistä ja näköjään naisen logiikalla mahdotonta tajuta. Proteiinin puutteessa on turha yrittää laihtua.

Vierailija
24/72 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ”laihaläskikö” on uusin haukkumasana😂 Oi voi teitä kateellisia huutelijoita. Yhtään ette loista kirkkaammin vaikka miten yritätte muiden kynttiöitä puhallella.

Se tarkoittaa normaalipainoa suurella rasvaprosentilla mutta tajuaako nainen proteiininpuutteessaan näin yksinkertaisen asian - ei tietenkään...

Vierailija
25/72 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37v 161cm ja 52 kg. Syön kaikkea, mutta kohtuudella.

Lautasella painottuvat vihannekset ja proteiini, ei peruna ja riisi. Syön melkein joka päivä kuitenkin jonkin pienen herkun, kuten jäätelöä.

Tärkeää on hankkia kuntosalilla lihasmassa polttamaan rasvaa.

Vierailija
26/72 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vain 2 ateriaa päivässä. Aamulla kahvia ja vettä, klo.11 iso lounas ja iltapala klo.17. Muuten juon vettä ja teetä.

Vierailija
27/72 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammamamma kirjoitti:

Olen 37v 161cm ja 52 kg. Syön kaikkea, mutta kohtuudella.

Lautasella painottuvat vihannekset ja proteiini, ei peruna ja riisi. Syön melkein joka päivä kuitenkin jonkin pienen herkun, kuten jäätelöä.

Tärkeää on hankkia kuntosalilla lihasmassa polttamaan rasvaa.

Vihdoinkin järkevä nainen, kyllä saikin odottaa...

Vierailija
28/72 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule ihan ruokaa, silloin kun on oikeasti nälkä. Mitat 166/54 ja ikää 38. Ei ole vaikeaa. Syö. Kun. On. Nälkä. Älä huviksesi.

Ps. Mitään laihaläskiä tai säästöliekkiä ei ole olemassakaan.

Laihaläskeys on naisilla yleistä ja näköjään naisen logiikalla mahdotonta tajuta. Proteiinin puutteessa on turha yrittää laihtua.

Oi, naisia dissaava proteiinihullu ilmottautui. Niin nähty.

Vierailija
29/72 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään?

Mitat 167/63.

Tukevaa ole kukaan noissa mitoissa oleva nähnytkään huh huh :D

Vierailija
30/72 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa normaalipainoa suurella rasvaprosentilla mutta tajuaako nainen proteiininpuutteessaan näin yksinkertaisen asian - ei tietenkään...

Ja tämän voi helposti päätellä noiden olemattomasta proteiinin saannista vaikka "normaalipainossa" ollaan.

Vierailija
31/72 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään?

Mitat 167/63.

Tukevaa ole kukaan noissa mitoissa oleva nähnytkään huh huh :D

On tukeva ja vielä tukevampi rasvaprosentti huomioituna.

Vierailija
32/72 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään?

Mitat 167/63.

Ööh, no varmaan koska kysymys oli osoitettu normaalipainoisillekin ja olen normaalipainoinen (bmi 22,6). Miksi itse vastaat ketjuun, jonka otsikkoakaan et vaivaudu lukemaan?

Nolo 🤦🏻‍♀️

Vierailija
33/72 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan herkullista ruokaa.

Vierailija
34/72 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 169 cm, 56 kg ja 46 v. Minusta tuntuu, että en juuri koskaan salli itselleni niin paljoa ruokaa, kuin tekisi mieli. Siis koko ajan saa olla säännöstelemässä, muuten paino nousee. Kai se ikä tämän on tehnyt.

Yleensä siis aamulla kaurapuuro veteen, maitoa puuron kanssa. Lounas keitto/salaatti ja vähän leipää. Iltapäivällä hedelmä, pari hapankorppua tms. Illallinen kotiruokaa. Iltapalaksi pieni leipä, jugurtti. Urheilen ainakin vähän lähes päivittäin ja hyötykävelyä tulee arkena 7 km vähintään (Apple-kello tietää kertoa). Mietin sitä, että mitähän painaisin jos söisin sen verran mitä keho pyytää....

Mulla on sama. Ja luovutin! En jaksa enaa olla koko ajan silleen semisti nalkainen. En jaksa enaa narppia  desin annosta ihananmakuista pastaa lasten leipalautaselta jollain hammastikulla etta sen syominen kestaisi kauemmin. En halua tehda puuroa veteen vaan kevytmaitoon. Haluan syoda leivan paalla seka juustoa ETTA leikkeletta samaan aikaan, woo-hoo! Haluan syoda LEIPAA. Ja pastaa. Ja riisia. Ja perunoita. Haluan syoda HK:n lenkkia ja perunamuusia jos tekee mieli. Tai pizzaa. Ja juoda maitoa ruokajuomaksi. Tai puoli pulloa viinia. Ja juustoja ja portviinia jalkiruuaksi. 

Niinpa olenkin 170cm ja 82 kg. Mutta ainakin olen onnellinen ja hyvantuulinen :) 

Vierailija
35/72 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 169 cm, 56 kg ja 46 v. Minusta tuntuu, että en juuri koskaan salli itselleni niin paljoa ruokaa, kuin tekisi mieli. Siis koko ajan saa olla säännöstelemässä, muuten paino nousee. Kai se ikä tämän on tehnyt.

Yleensä siis aamulla kaurapuuro veteen, maitoa puuron kanssa. Lounas keitto/salaatti ja vähän leipää. Iltapäivällä hedelmä, pari hapankorppua tms. Illallinen kotiruokaa. Iltapalaksi pieni leipä, jugurtti. Urheilen ainakin vähän lähes päivittäin ja hyötykävelyä tulee arkena 7 km vähintään (Apple-kello tietää kertoa). Mietin sitä, että mitähän painaisin jos söisin sen verran mitä keho pyytää....

No minäpä kerron että olen 168cm ja paino jököttää 83-82kg paikkeilla. Ja näyttää siltä että 84-85 alkaa lähestyä!

Punnitsee itseni melkein joka aamu.

Ruokailemaan päivät hyvin ja herkuttelen helposti illalla, klo 23 menee vielä kermarahkaa ja juustonpalija.

6km sauvakävely ehkä 2-3krt viikko.

Viikonloppuisin 2pulloa viiniä,vähintään.

Keskivartalo on mahdoton paksu pötikkä. Housut koko 44.

En tajua mitä tapahtui. Ja tää vaan nousee...

Vierailija
36/72 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään?

Mitat 167/63.

Ööh, no varmaan koska kysymys oli osoitettu normaalipainoisillekin ja olen normaalipainoinen (bmi 22,6). Miksi itse vastaat ketjuun, jonka otsikkoakaan et vaivaudu lukemaan?

Nolo 🤦🏻‍♀️

Bmi ei paljon kerro, rasvaprosentti kertoo.

Vierailija
37/72 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän ateriat:

- aamiainen marjasmoothie (mustikka, banaani, gefiluspiimä ja sokeriton marjakeitto)

- lounas tonnikalasalaatti

- välipala omena

- päivällinen pieni annos spaghettia ja kermaista jauhelihakastiketta

- illalla smoothie ilman banaania

Yhteensä 1153 kcal, normipäivä. Silti 2 kunnon ateriaa

Vierailija
38/72 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ihan mitä haluan. Hoikaksi minua ei voi sanoa, mutta normaalipainon rajoissa olen kuitenkin.

Vierailija
39/72 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään?

Mitat 167/63.

Nolo 🤦🏻‍♀️

Bmi ei paljon kerro, rasvaprosentti kertoo.

Ihan sama, mahdun ketjun otsikkoon. Muu ei kuulu sulle.

🤦🏻‍♀️

Vierailija
40/72 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä vastaan nyt ihan kunnolla ;)

Aamupalaksi arkena yleensä yhden juustovoileivän (ruisleipä tai paahtoleipä, Oivariinia kaksi viipaletta ihan oikeaa juustoa, goudaa tms ja kurkkua/tomaattia) sekä kaksi isoa mukia kahvia kevytmaidolla. Joskus jos jää aamupala kotona väliin niin teen töissä kaurapuuron ja syön jonkun marjan tai mehukeiton kanssa.  Viikonloppuisin tehdään yleensä aina munakokkeli aamulla tai joku kinkkumunakas ja syön usein keksiä kahvin kanssa. Aamupalan syön seiskan-kasin maissa arkena, noin ysiltä viikonloppuisin.

Lounaaksi yleensä ruokalan linjastosta lautanen ensin puolilleen/lähes täyteen salaatteja ja siihen päälle sitten hillitysti mutta sopivasti sitä mitä on lämpimänä ruokana, esim lihapullia tai kanakastiketta. Aiemmin skippasin riisit ja perunat ja söin mahani täyteen tällä "salaattia ja lihakastiketta" -linjalla, mutta olen huomannut että tällä tyylillä iltapäivästä tulee tapponälkä ja sitä menee keksikaapille. Joten, nykyään laitan lautaselle myös perunan tai kaksi tai pienen annokset riisiä / pastaa ja nälkä pysyy poissa päivälliseen asti. Lounas arkena aina klo 11, viikonloppuisin saattaa joskus jäädä väliinkin koska runsas ja myöhäisempi aamupala ja sen kanssa jaksaa päivälliseen saakka.

Normaali päivällinen on sitten aika comfort foodia (koska mies näin haluaa), joten iso annos pastaa ja kermaista kanakastiketta ja ruokakoomassa sohvalle. Kasviksia ei tähän arkiruokaan yleensä kuulu, ikävä kyllä. Syödään yleensä siinä viiden maissa. Viikonloppuna voidaan tehdä kanacurry tai bolognese tai paistaa possupihvit ja tehdä pottuja ja salaattia, mutta yleensä ottaen meidän kotiruuat taitavat olla aika tuhteja. Tasapainotan tätä sitten välipalojen puuttumisella ja kevyellä lounaalla.

Välipaloja ei juuri ole. Joskus jos lounas on ollut liian kevyt joudun töissä nappaamaan jotain että verensokeri tasoittuu (yleensä keksiä koska kaapissa ei ole muuta), enkä stressaa tästä mutten kaipaa sitä erityisesti mikäli pidän huolen että saan tarpeeksi ravintoa lounaalla. Kahvia tulee juotua maidon kanssa useampi mukillinen. Herkkuja ja välipaloja ei juuri mene, paitsi jos kaapissa sattuu olemaan karkkipussi kotona nappaan siitä muutaman suuhun pari kertaa illassa, pussi kestää näin viikon-kaksi koosta riippuen. Yritän välttää alkoholia arkisin, mutta joskus tulee otettua pari kakkosolutta tai pari lasia viiniä jos on mukava ilta. Viikonloppuna juon enemmän, mikä tietysti lisää kaloreita. 

Olen ollut koko nuoruuteni hoikka, nyt 34-vuotiaana olen normaalipainoinen. Sellaiseen aikaan vuodesta kun jaksan olla aktiivisempi painoa vähän tippuu, nyt kun on tällaiset kelit ja tekee mieli vaan lohtusyödä ja -juoda niin vähän tukevoidun, mutta hoikan ja normaalipainoisen rajoissa liikun edelleen. Ruokailutottumukset ovat pysyneet aika samana läpi vuosien.

Tällaista. Kauhea selostus. Mutta tulipahan pohdittua ja puitua omia ruokailutottumuksiaan samalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan