Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko luonnollista tuntea syvää vihaa exvaimoa kohtaan, vaikka rakastan häntä?

Vierailija
12.11.2019 |

Kuulin että on alkanut tapailla jotain miestä. Tekisi mieli mennä sinne riehumaan ja vääntää molemmilta niskat nurin.
En sitätee, mutta mieli tekisi. Onko normaalia, erosta jo nelja vuotta ja itelläni ollut uusi nainen jo kauemminkin. Järjellä tiedän että olen tekopyhä perseaivo, mutta alkukantainen puoleni ei välitä järjestä.
Miten osaan käyttäytyä, kun näen sen miehen exän kanssa, miten hillitsen vellovan raivon?
Oomme jonkunverran tekemisissä lasten vuoksi, onneksi ovat jo teinejä, ei niin usein kasvotusten nähdä tarvitse.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä luoja mies, sä oot sekasin!

Teidänkaltaisista saa lukea uutisista vähän väliä.

Anna kummankin naisen olla rauhassa ja keskity saamaan pääs kuntoon! Sinä tiedät että et osaa etkä pysty rakastamaan!

Rakastan liikaa, se on ongelma. Kun en tuntisi mitään, olisikin helppoa.

Sä mitään rakasta. Et tiedä mitä on rakastaminen, et ole rakastanut vaimoasi etkä nykyistä kumppaniasi. Sä haluut omistaa ja hallita, ihan eri asia.

Olet väärässä. Olen rakastanut vain vaimoani enkä muita tule koskaan rakastamaan.

Vierailija
62/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko hätä käteen että kohta se on exällä uusi sukunimi ajokortissa ja uusi lapsi alulla? Olet itse tehnyt ratkaisusi aikoinaan, nyt vain elät niiden mukaan, eihän siinä sen kummallisempaa. Ens kerralla mietit kaksi kertaa ennen kun kaivat mul*un housusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihapanin illalla naistani, kuvittelin hänet päässäni vaimoksi. 

Nyt töissä, en pysty keskittymään mihinkään. Ajattelin ajaa vaimon kautta kotiin. Mutta lapset ovat varmasti kotona. Haluaisin upottaa mulkkuni vaimooni.

Vierailija
64/88 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihapanin illalla naistani, kuvittelin hänet päässäni vaimoksi. 

Nyt töissä, en pysty keskittymään mihinkään. Ajattelin ajaa vaimon kautta kotiin. Mutta lapset ovat varmasti kotona. Haluaisin upottaa mulkkuni vaimooni.

Oot kyllä hieno mies. Mahtisonni.

Vierailija
65/88 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, olet pelottava. Kiihotuin vähän

Vierailija
66/88 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta oli kivaa kun vaimo itki sinun perään. Sinulla oli sinun mielestä kaksi naista. Nyt sinua vaan ottaa päähän kun exäsi löysin jonkun toisen, koska oikeasti kuvittelit mielessä ja se ajatus oli tosi kiva, että exäsi vaan kaipaili sinua. Tosi asia on, exäsi löysi jonkun toisen ja nyt sinulla ei enää ole sitä takaporttia jos vaikka kyllästyt nykyiseen.

Vierailija
67/88 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. Toivottavasti tästä on tehty poliisiasia.

Vierailija
68/88 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi kaikille miehille, jotka kutsuu ex puolisoaan, oli avo tai avio vielä vaimoksi eron jälkeen, niin EI teillä ei ole enää vaimoa, se on ex. EX VAIMO. Menneessä muodossa, ette omista EX vaimoanne millään tavalla eikä hän enää ole vaimonne missään mielessä. Hän on teille vieras henkilö, menneiden aikojen tuttu, mutta nykyisin ei yhtään mitään eikä ketään.  Onko selvä.

69/88 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se kysymys vähän huono että onko se ”luonnollista”? Et ole mitenkään epänormaali todellakaan, mutta minusta parempi kysymys olisi, että onko se haitallista sinulle tai muille? Sama se, onko luonnollista, mutta silloin jos neljän vuoden jälkeenkin vielä on noin voimakkaita tunteita asiasta, niin ihan oman hyvinvoinnin kannalta olisi varmasti jo hyvä jos pystyisit alkaa selvittää että miten voisit päästä siitä eteenpäin. Vaikka lukemalla jotain kirjoja aiheesta, tai käymällä juttelemassa jossain.

Vierailija
70/88 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan. 

Vierailija
71/88 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia mustasukkaisuus on, kunhan ei mene sairaan puolelle.

Vierailija
72/88 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ottaa yhteyttä kun olet taas eroamassa. Pidän kovista otteista...

Vierailija
73/88 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin vaimon talon ohi, pysähdyin, jatkoin matkaa.

En keksinyt mitä sanoa. 

Vierailija
74/88 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikää minulle joku asia millä verukkeella haluan tavata vaimon kaksin luonani, kun naiseni on poissa kotoa. En keksi mitään lapsistamme.

Halua vietellä hänet, haluan näyttää että rakastan. Haluan täyttää hänen v....sa sillä mitä narttu on aina halunnut.

Vierailija
75/88 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksikää minulle joku asia millä verukkeella haluan tavata vaimon kaksin luonani, kun naiseni on poissa kotoa. En keksi mitään lapsistamme.

Halua vietellä hänet, haluan näyttää että rakastan. Haluan täyttää hänen v....sa sillä mitä narttu on aina halunnut.

Tämä kuulostaa rais..uksen suunnittelulta. Toivon tosiaan, että olet vain tyhmä provo.

Vierailija
76/88 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut rakastunut johonkin ihmiseen, ja tämä ihminen käyttäytyy toisin kuin itse haluaisi...

Siinä vaiheessa tulee itsetutkiskelun paikka. Olenko koko ajan ollut väärässä? Olenko huono ihmistuntija? Voinko enää luottaa omiin arvioihini?

Siinä herää pakostakin vahvoja tunteita, mutta ne kohdistuvat ihan väärään henkilöön. Oikeasti olet vihainen itsellesi.

Vierailija
77/88 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuulostaa rais..uksen suunnittelulta. Toivon tosiaan, että olet vain tyhmä provo.

Olet täysin väärässä, en tekisi mitään sellasta. Haluan vain että olisimme ihan kahden, että vaimo tuntisi sen mitä tiedän että tuntee minua kohtaan.

En ole voinut keskittyä muuhun, mietin vain vaimoani sen miehen kanssa ja käyn hakkaamassa säkkiä.

Vierailija
78/88 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo mutta sellaisia te miehet olette. Teillä on lupa vaihtaa parempaan, lupa irtosuhteisiin. Joskus muinoin te pakotitte vaimolle siveysvyön kun itse hurjastelitte reissuillanne. Te voitte jättää vaimonne toisen takia ettekä yhtään ajattele miltä vaimosta tuntuu. Te elätte uuden kanssa, vaimon sopii olla yksin, jätetty. Sitten kun vaimo löytää uuden te olette mustasukkaisia. Eli kun kelpaa muillekin niin kelpaisi taas teillekin. Löytyykö yhtään logiikkaa tässä touhussa?

Vierailija
79/88 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta on kyllä pitkä aika. Oletko käsitellyt vihasi ja muut eroon liittyvät tunteet? Ne ei mene itestään ohi. Rakkauden vastakohta ei ole viha, vaan välinpitämättömyys. Niin kauan kun tunnet vihaa, niin sinulla on myös jotakin tunteita. Merkityksettömät ihmiset ja asiat eivät herätä meissä tunteita.

Vierailija
80/88 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo mutta sellaisia te miehet olette. Teillä on lupa vaihtaa parempaan, lupa irtosuhteisiin. Joskus muinoin te pakotitte vaimolle siveysvyön kun itse hurjastelitte reissuillanne. Te voitte jättää vaimonne toisen takia ettekä yhtään ajattele miltä vaimosta tuntuu. Te elätte uuden kanssa, vaimon sopii olla yksin, jätetty. Sitten kun vaimo löytää uuden te olette mustasukkaisia. Eli kun kelpaa muillekin niin kelpaisi taas teillekin. Löytyykö yhtään logiikkaa tässä touhussa?

En ole kuvailemasi kaltainen, arvostan naisia. Olen vain liiaksi tunneihminen, myönnän mokanneeni joskus sen vuoksi. Naiset ovat ihania, mutta vain vaimoani olen rakastanut.