Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko luonnollista tuntea syvää vihaa exvaimoa kohtaan, vaikka rakastan häntä?

Vierailija
12.11.2019 |

Kuulin että on alkanut tapailla jotain miestä. Tekisi mieli mennä sinne riehumaan ja vääntää molemmilta niskat nurin.
En sitätee, mutta mieli tekisi. Onko normaalia, erosta jo nelja vuotta ja itelläni ollut uusi nainen jo kauemminkin. Järjellä tiedän että olen tekopyhä perseaivo, mutta alkukantainen puoleni ei välitä järjestä.
Miten osaan käyttäytyä, kun näen sen miehen exän kanssa, miten hillitsen vellovan raivon?
Oomme jonkunverran tekemisissä lasten vuoksi, onneksi ovat jo teinejä, ei niin usein kasvotusten nähdä tarvitse.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastat exääsi, eikö kaikkein rakkaudellisin teko olisi antaa hänen mennä? Viha on ymmärrettävä tunne silloin, kun on todella kiintynyt toiseen ihmiseen, mutta sinun on ymmärrettävä, että hän on erillinen ihminen, etkä voi omistaa häntä fyysisesti etkä psyykkisesti. Aito rakkaus on sitä, että kunnioittaa sitä rakkauden kohdetta ja hänen tarpeitaan niin paljon, että tarvittaessa luopuu hänestä. Teillä ei selvästikään ole ollut hyvä olla toistenne kanssa ja syy saattaa olla siinä, että käsityksesi kiintymyksestä  ja rakkaudesta on jostain syystä vääristynyt.  

Vierailija
42/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä luoja mies, sä oot sekasin!

Teidänkaltaisista saa lukea uutisista vähän väliä.

Anna kummankin naisen olla rauhassa ja keskity saamaan pääs kuntoon! Sinä tiedät että et osaa etkä pysty rakastamaan!

Rakastan liikaa, se on ongelma. Kun en tuntisi mitään, olisikin helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä exäs sano kun kerroit että rakastat sitä edelleen? Mitä nyxäs sano? Ainii mut ethän sä oo sanonu niille mitään, oot munaton luuseri.

Vierailija
44/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa miten saan vaimoni takasin? 

Vierailija
45/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josnrakastaisit häntä, miksi jätit hänet toisen takia ja annoit kärsiä. Ei sua ole kiinnostanut hänen hyvinvointinsa kuluneiden neljän vuoden aikan, mutta nyt kun hän hän löysi uuden, narsistinen omistushalusi heräsi. Jos välität hänestä aidosti, toivot hänelle onnellista elämää

Vierailija
46/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot myöhässä. Et saa enää. Vaimo ottaa varmaan just meisseliä lompakkoonsa.

Vierailija
47/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onko normaalia, erosta jo nelja vuotta ja itelläni ollut uusi nainen jo kauemminkin."

Eli vaihdoit lennosta? Kannattiko?

Sillon tuntu siltä, enää en ole varma.

No sä voit ajatella mitä vaan omassa päässäsi, mutta fakta on, että exälläsi on nyt uusi. Sinä et kuulu enää mitenkään tuohon kuvioon.

Olen aika varma että exvaimo rakastaa vielä minua, olen lastensa isä ja otti eron huonosti, minä jätin erohakemuksen.

Haluaisin että voisin naida häntä kunnolla, saada selville onko vielä kipinää. Mutta en tiedä miten ja missä tämä järjestyisi. Menisinkö käymään kun on yksin kotona.

Haluan panna häneltä aivot pellolle.

No mitäs se sun uusi kumppani olisi tästä mieltä?

Ei sen tarvitse tietää.

Miksi sä pidät itseäsi ns. muiden yläpuolella olevana? Parisuhteen säännöt ei koske sua. Sä voit tehdä mitä vaan, kun sä haluat välittämättä muista.

Yritän kertoa rehellisesti mitä tunnen ja saan paskaa niskaan. Rakastan exvaimoa, ymmärrätkö, mutta haluaisin kuristaa sen samalla kun nussin. Totuus on että kun on yhteisetn lapset, eikä kummatkaan ole uusissa naimisissa, tuo on vielä mun vaimo ja tulee aina olemaan.

Se ei ole sun vaimo eikä sun yhtään mikään, et omista sitä ihmistä millään tavalla. Korkeintaan se on sun lastesi toinen vanhempi. Ja sullakaan ei ole oikeus lapsiisi, vaan niillä on oikeus tavata sinua ja saada sinulta elatusta. Ja vielä: itsepä erosit. Luonnevikainen oot, olitpa aito tai provo.

Vierailija
48/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella kuinka vaikeaa ja ahdistavaa sillä nykyisellä naisella on nyt.

Mies ärjyy, mököttää ja on vuoroin aggressiivinen ja sit taas poissaoleva, eikä anna minkäänlaista järjellistä syytä siihen.

Naisrukka :(

Vierailija
49/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa miten saan vaimoni takasin? 

Aloita lähettämällä linkki tähän keskusteluun. Varmasti lankeaa kun noin kovasti kaipaat 😊

Vierailija
50/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ärjyy, mököttää ja on vuoroin aggressiivinen ja sit taas poissaoleva, eikä anna minkäänlaista järjellistä syytä siihen.

Ihan oikein sille kun on varatun mukaan lähtenyt.

Vierailija
51/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä munankuljettamia on maailma täynnä. Iän myötä ehkä helpottaa sitten jossain vaiheessa.

Vierailija
52/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että te miehet olette tyhmiä 😂

Voi poika-polo.

Et sinä exääsi rakastanut, koska petit ja jätit. Vihan tunteet johtuvat siitä, kun nyt olet käsittänyt hieman omia tekojasi ja huomaat exän siirtyneen eteenpäin, alat katumaan, tiedät että nyt mokasit. Tiedät että ex on aidosti hyväksynyt ja käsitellyt asiat, itkenyt aikansa ja siirtynyt puhtain sydämin iloisena eteenpäin. Sinä hyppäät hyvän naisen luota toisen sänkyyn, et hetkeäkään ajatellut seurauksia tai toisten tunteita. Vihaat itseäsi, et exää tai sitä uutta miestä, ja hyvästä syystä. Jos jotakuta rakastaa niin siitä pidetään hyvää huolta ja toivotaan pelkkää hyvää ja onnea sille. Sä et antanut exälles mitään, sä menit munas orjana ja eksäs on se kunnollinen ja arvostettava.

Toivon että päästät tuon nykyisesi etsimään oikeaa miestä itselleen. Olisi kamala kuulla että vuosien suhteen jälkeen mies onkin kiinni eksässään!

Elä hienojen valintojesi kanssa :)

Pystytkö katsomaan itseäs peilistä?

Mahtava kirjoitus. Sä sanoit just sen mitä se ansaitsee! Mulle kävi samoin. Itkin vuosia ja olin surullinen kun ex otti toisen. Sitten löysin maailman ihanimman miehen, joka on tunteellinen ja uskollinen ja jonka kanssa ei tarvitse pettämistä pelätä. 

Vierailija
53/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lukiessa en enää ihmettele että meillä on niin paljon perheväkivaltaa, avioliitossa tapahtuvia rais ka u k s i a ja perhesurmia. Ihan järkyttävää tekstiä ja monelta kirjoittajalta. Ei todellakaan ole rakkauden kanssa mitään tekemistä sillä, ettei osaa omia tunteitaan käsitellä ja suunnistaa omien tarpeidensa perusteella.

Vierailija
54/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä luoja mies, sä oot sekasin!

Teidänkaltaisista saa lukea uutisista vähän väliä.

Anna kummankin naisen olla rauhassa ja keskity saamaan pääs kuntoon! Sinä tiedät että et osaa etkä pysty rakastamaan!

Rakastan liikaa, se on ongelma. Kun en tuntisi mitään, olisikin helppoa.

Sä mitään rakasta. Et tiedä mitä on rakastaminen, et ole rakastanut vaimoasi etkä nykyistä kumppaniasi. Sä haluut omistaa ja hallita, ihan eri asia.

Vierailija
55/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vois olla mun exän tekemä aloitus, pari faktaa vähän muuteltuna. Näitä siis riittää enemmänkin. Olen pahoillani sunkin puolestas, eihän näitä ole kiva kiikkustuolissa yksin muistella varsinkin kun vaihtoehtoja olisi ollut.

Vierailija
56/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveet kaaa a tuuu, mä niitä nousemaan en saa

Vierailija
57/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein sille kun on varatun mukaan lähtenyt.

Niin. Kukaan mieshän ei tunnetusti ole valehdellut "me asutaan vaan yhdessä/ me on erottu jo aikaa sitten/ mä oon ihan täys sinkku/ ei mulla mitään naista ole/ sinut vaan minä haluan"?

Vierailija
58/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla munkin petturiexän kirjoittama. Ei tuu samaan varmaan enää ketään. Toivon vaan syvästi, että ei ikinä koskaan ota muhun mitään yhteyttä. Nainen, jonka kanssa mua petti vuosikaudet on nyt jättänyt hänet ja minulla on uusi mies vuosien kriisin jälkeen. 

Ainut neuvo aapeelle on että mene terapiaan! Et ole kykenevä aitoihin rakkaussuhteisiin, etkä todellakaan tiedä mitä rakkaus on ollenkaan. Sinä haluat vaan juurikin omistaa ja hallita. Kukaan nainen ei sellaista suhdetta halua vaan haluaa pois sellaisesta heti kun huomaa millainen olet.

Vierailija
59/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, kierointa mitä oon aikoihin lukenut.

Aikoikohan aapeen nainen jo kyselemään, miksi viihtyy nenä kiinni kännykässä äkäisen oloisena?

Vierailija
60/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onko normaalia, erosta jo nelja vuotta ja itelläni ollut uusi nainen jo kauemminkin."

Eli vaihdoit lennosta? Kannattiko?

Sillon tuntu siltä, enää en ole varma.

No sä voit ajatella mitä vaan omassa päässäsi, mutta fakta on, että exälläsi on nyt uusi. Sinä et kuulu enää mitenkään tuohon kuvioon.

Olen aika varma että exvaimo rakastaa vielä minua, olen lastensa isä ja otti eron huonosti, minä jätin erohakemuksen.

Haluaisin että voisin naida häntä kunnolla, saada selville onko vielä kipinää. Mutta en tiedä miten ja missä tämä järjestyisi. Menisinkö käymään kun on yksin kotona.

Haluan panna häneltä aivot pellolle.

No mitäs se sun uusi kumppani olisi tästä mieltä?

Ei sen tarvitse tietää.

Miksi sä pidät itseäsi ns. muiden yläpuolella olevana? Parisuhteen säännöt ei koske sua. Sä voit tehdä mitä vaan, kun sä haluat välittämättä muista.

Yritän kertoa rehellisesti mitä tunnen ja saan paskaa niskaan. Rakastan exvaimoa, ymmärrätkö, mutta haluaisin kuristaa sen samalla kun nussin. Totuus on että kun on yhteisetn lapset, eikä kummatkaan ole uusissa naimisissa, tuo on vielä mun vaimo ja tulee aina olemaan.

Mitä muuta tästä pitäisi tulla niskaan kuin paskaa? Kusta ja oksennusta? Ihan hirveä kirjoitus. Hae apua itsellesi. Tk:sta varmaan osaavat ohjata oikeaan osoitteeseen kun kerrot tämän saman heille.