Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko luonnollista tuntea syvää vihaa exvaimoa kohtaan, vaikka rakastan häntä?

Vierailija
12.11.2019 |

Kuulin että on alkanut tapailla jotain miestä. Tekisi mieli mennä sinne riehumaan ja vääntää molemmilta niskat nurin.
En sitätee, mutta mieli tekisi. Onko normaalia, erosta jo nelja vuotta ja itelläni ollut uusi nainen jo kauemminkin. Järjellä tiedän että olen tekopyhä perseaivo, mutta alkukantainen puoleni ei välitä järjestä.
Miten osaan käyttäytyä, kun näen sen miehen exän kanssa, miten hillitsen vellovan raivon?
Oomme jonkunverran tekemisissä lasten vuoksi, onneksi ovat jo teinejä, ei niin usein kasvotusten nähdä tarvitse.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samat tunteet vihaan miestäni erittäin syvästi ja välillä jopa halveksin mutta samalla rakastan älyttömästi. Ei olla erottu mutta kaukana se ei varmaankaan ole. Tunteet ovat olleet jo vuosia aivan sekaisin. Voisin kuvitella vaikka erottaisiin olisin ikuisuuden mustasukkainen.

Mutta tuskin kuitenkaan alkaisit seurustella toisen kanssa, jos vieläkin rakastaisit häntä?

Vierailija
22/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käsitin niin, että erosta on neljä vuotta, ja tällä miehellä on ollut uusi nainen ennen kuin ex-puoliso on löytänyt uuden miehen, sius kauemmin uusi puoliso kuin vaimolla.

Ap, miten on, oliko sinulla uusi nainen jo avioliiton aikana?

Jos oli, niin olet todellakin perseaivo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo.

Vierailija
24/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se v

Vierailija
25/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs se sun uusi kumppani olisi tästä mieltä?[/quote]

Ei sen tarvitse tietää.[/quote]

Toivottavasti se sun nykyinen nainen paneskelee muiden miesten kanssa. Eihän sun tarvitse sitä tietää. Todennäköisesti niin tekeekin. Eihän häntä haitannut sinun ja exäsi suhdekaan kun tuli väliin.

Vierailija
26/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat katkeralta siitä, että entinen vaimosi on mennyt eteenpäin elämässään. Jos rakastaisit häntä vielä, olisit onnellinen siitä, että hän on onnellinen. Nyt vaikutat lähinnä siltä, että egoasi on loukattu, koska hän ei jäänytkään ikuisiksi ajoiksi ruikuttamaan perääsi.

Vierailija
27/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska luemme tästä tapauksesta Iltalööpeistä?

Vierailija
28/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi saa nyt uutta munaa ja varmaan vieläpä tosi paljon jos on uudehko suhde. Ajattele sitä yön pimeinä tunteina. Ja ajattele sen jälkeen sitä kun petit häntä tämän oman uuden naisesi kanssa. Niin. Niin makaa kuin petaa, kuomaseni.

Vierailija
29/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä vissiinkään ihan normaalia ole. Jotain tuntemuksia kyllä voi olla mutta viha ja raivo?? Ja sitten se että miltäköhän nykyisestä tuntuisi jos saisi tietää että rakastat vielä exääsi? Neljä vuotta on kumminkin pitkä aika...

Ei tuo mitään rakkautta ole, vaan halua hallita jotain.

Vierailija
30/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska provo.

No voi olla, mutta mieti miten paljon Suomessa näitä on. Tähänkin tulleet selittämään että ihan normaalia.

Vierailija
31/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi erosit alunperin jos kerran vieläkin rakastat?

Vierailija
32/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sekoa eikä minusta normaalia muuta kuin siinä tapauksessa että exäsi on psyko ja haluat pelastaa hänen uusimman uhrinsa. Ne tunteet on normaaleja meille kaikille.

Vierailija
33/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vihaat koska rakastat, et ole vielä päässyt hänestä henkisesti eroon. viha ja rakkaus eivät ole toistensa vastakohdat vaan ennemminkin sisarukset. rakkauden vastakohta on välinpitämättömyys, ja kun saavutat sen pääset eroon vihasta.

Tämä. Johanna Tukiainen sanoi saman joskus jossain Talk Showssa.

Vierailija
34/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä miehiä. Mua ei naisena kiinnostanu mun exän uudet. Hyvä, että on kelvannu muillekkin. Ihmettelen suuresti miten voit elää jonku kanssa, kun rakastat exääsi?

Vierailija
35/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että te miehet olette tyhmiä 😂

Voi poika-polo.

Et sinä exääsi rakastanut, koska petit ja jätit. Vihan tunteet johtuvat siitä, kun nyt olet käsittänyt hieman omia tekojasi ja huomaat exän siirtyneen eteenpäin, alat katumaan, tiedät että nyt mokasit. Tiedät että ex on aidosti hyväksynyt ja käsitellyt asiat, itkenyt aikansa ja siirtynyt puhtain sydämin iloisena eteenpäin. Sinä hyppäät hyvän naisen luota toisen sänkyyn, et hetkeäkään ajatellut seurauksia tai toisten tunteita. Vihaat itseäsi, et exää tai sitä uutta miestä, ja hyvästä syystä. Jos jotakuta rakastaa niin siitä pidetään hyvää huolta ja toivotaan pelkkää hyvää ja onnea sille. Sä et antanut exälles mitään, sä menit munas orjana ja eksäs on se kunnollinen ja arvostettava.

Toivon että päästät tuon nykyisesi etsimään oikeaa miestä itselleen. Olisi kamala kuulla että vuosien suhteen jälkeen mies onkin kiinni eksässään!

Elä hienojen valintojesi kanssa :)

Pystytkö katsomaan itseäs peilistä?

Vierailija
36/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onko normaalia, erosta jo nelja vuotta ja itelläni ollut uusi nainen jo kauemminkin."

Eli vaihdoit lennosta? Kannattiko?

Sillon tuntu siltä, enää en ole varma.

No sä voit ajatella mitä vaan omassa päässäsi, mutta fakta on, että exälläsi on nyt uusi. Sinä et kuulu enää mitenkään tuohon kuvioon.

Olen aika varma että exvaimo rakastaa vielä minua, olen lastensa isä ja otti eron huonosti, minä jätin erohakemuksen.

Haluaisin että voisin naida häntä kunnolla, saada selville onko vielä kipinää. Mutta en tiedä miten ja missä tämä järjestyisi. Menisinkö käymään kun on yksin kotona.

Haluan panna häneltä aivot pellolle.

No mitäs se sun uusi kumppani olisi tästä mieltä?

Ei sen tarvitse tietää.

Miksi sä pidät itseäsi ns. muiden yläpuolella olevana? Parisuhteen säännöt ei koske sua. Sä voit tehdä mitä vaan, kun sä haluat välittämättä muista.

Yritän kertoa rehellisesti mitä tunnen ja saan paskaa niskaan. Rakastan exvaimoa, ymmärrätkö, mutta haluaisin kuristaa sen samalla kun nussin. Totuus on että kun on yhteisetn lapset, eikä kummatkaan ole uusissa naimisissa, tuo on vielä mun vaimo ja tulee aina olemaan.

Vierailija
37/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut tosissani tuosta kur..  älkää pelätkö. Mutta pääni hajoaa. 

Vierailija
38/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja mies, sä oot sekasin!

Teidänkaltaisista saa lukea uutisista vähän väliä.

Anna kummankin naisen olla rauhassa ja keskity saamaan pääs kuntoon! Sinä tiedät että et osaa etkä pysty rakastamaan!

Vierailija
39/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti 😂

Kannattiko?

Vierailija
40/88 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onko normaalia, erosta jo nelja vuotta ja itelläni ollut uusi nainen jo kauemminkin."

Eli vaihdoit lennosta? Kannattiko?

Sillon tuntu siltä, enää en ole varma.

No sä voit ajatella mitä vaan omassa päässäsi, mutta fakta on, että exälläsi on nyt uusi. Sinä et kuulu enää mitenkään tuohon kuvioon.

Olen aika varma että exvaimo rakastaa vielä minua, olen lastensa isä ja otti eron huonosti, minä jätin erohakemuksen.

Haluaisin että voisin naida häntä kunnolla, saada selville onko vielä kipinää. Mutta en tiedä miten ja missä tämä järjestyisi. Menisinkö käymään kun on yksin kotona.

Haluan panna häneltä aivot pellolle.

No mitäs se sun uusi kumppani olisi tästä mieltä?

Ei sen tarvitse tietää.

Miksi sä pidät itseäsi ns. muiden yläpuolella olevana? Parisuhteen säännöt ei koske sua. Sä voit tehdä mitä vaan, kun sä haluat välittämättä muista.

Yritän kertoa rehellisesti mitä tunnen ja saan paskaa niskaan. Rakastan exvaimoa, ymmärrätkö, mutta haluaisin kuristaa sen samalla kun nussin. Totuus on että kun on yhteisetn lapset, eikä kummatkaan ole uusissa naimisissa, tuo on vielä mun vaimo ja tulee aina olemaan.

Ei ole siun vaimo enää. Muistatko kun laitoit ne eropaperit?