Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako sinua Postin lakko?

Vierailija
12.11.2019 |

Minua ei lainkaan - paketit tulee muutenkin Matkahuollon tms kautta, lehtiä en tilaa. Laskut tulee e- tai s-postiin.

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaa. Paketti tuli 13 km:n päähän R-kioskille. Tilattu 300 metrin päähän. Autoa ei ole, julkisilla ei pääse. Taksi liian kallis. Sinne jää, en hae. Kympin pipo.

Miksi asut korvessa ilman autoa

Kaikkia meitä ei kiinnosta autot ja kaupungit tai muut nykyajan luontoa tuhoava teknologia. Mutta jos pakettia ei saa 13 kilometrin päästä haettua, niin on jo kyllä vähän jopa sairasta.

Vierailija
82/113 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Kävin 10 vuotta sitten Jyväskylässä asuessani aamulla postissa noutamasa minulle tullutta pakettia. Menin normaalisti postiin sisään ja tiskille. Minuutin päästä tympeän näköinen keski-ikäinen nainen tuli tiskin taa, katsoi minua ja sanoi: Mitä? Teki mieli vastata äärettömän sarkastisesti, että: Anteeksi häiriö! Ei tuollaisille tarvitse maksaa penniäkään.

Juuri tuo postilaisten ylimielinen asenne asiakaspalveluun olisi saanut muuttua jo vuosia sitten.

Toivottavasti neuvottelut koskee myös näitä asiakkaita pahimpana häiriötekijänä "työlleen" pitäviä "asiakaspalvelijoita", joilla ei ole ollut pienintäkään halua auttaa asiakasta vaan ennemminkin karkottaa nämä kilpailijoille.

Vanha valtion virasto, jossa palkka ja työpaikka on ollut taattu ja turvattu riippumatta siitä, miten asiakkaat sen palvelun kokee, eli rauhassa on saanut tylyttää asiakkaita niin paljon kuin sielu sietää ja nauraa räkäisesti pitkillä kahvi- ja ja tupakkatauoilla perään, kuinka juntit asiakkaat ei ymmärrä, ettei se ole Postin vika eikä posti ota siitä mitään vastuuta, jos paketit ohjautuu väärään paikkaan, vaan asiakas itse on aina ja jokatapauksessa Postin mokiin syyllinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkahuolto pelaa ihan hyvin ja laskuilla ei mikään kiire ole, olen lopettanut kaikki lehtitilaukset ja muutkin.

Vierailija
84/113 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kaikki tärkeä tulee joko sähköisesti ja paketit kuriiripalveluiden kautta. Oikeastaan tajusin vasta nyt lakon yhteydessä miten hyödytön perinteinen posti nykyään on. Toivottavasti loputkin paperikirjeet siirtyvät pian sähköisiksi.

Vierailija
85/113 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Posti on minulle merkityksetön. Jos haluan ostaa jotain mistä tahan päin Suomea, niin käyn viikonloppuna hakemassa kyseisen ostoksen itse autolla. Ulkomailla ei ole mitään mitä minun tarvitsisi ikinä ostaa ja kaikki viihde on netissä digitaalisessa muodossa.

Vierailija
86/113 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Mitään en ole tilannut enkä odota mitään postia. Kaikki laskut tulee sähköisesti. Jos nyt menisin esim sairaalaan josta laskut tulee postissa, pyytäisin sähköpostiin. Tilaamani aikakauslehti tulee aamujakelussa joten se tuli tänäänkin.

Vierailija
87/113 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ehdottomasti tukeni postilaisille. Tällä lakolla määritellään suomen kaikkien työläisten olosuhteet ja palkat tulevaisuudessa. Merkittävä lakko! Älkää antako periksi!

Vierailija
88/113 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan suoranaisesti. Olisi lapsellista kuvitella etteikö postin johto olisi osannut ennakoida tällaista reaktiota. Palkkojen alennus ei välttämättä ollut edes päätarkoitus. Nähtäväksi jää, mitä muuta tästä seuraa, kuinka se vaikuttaa, ja onko siitä minulle jotain haittaa vai ei.

Vierailija
89/113 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedot salaisista neuvotteluista vuotivat julkisuuteen: näin työntekijän asemaa halutaan heikentää – lomarahatkin vaarassa

Tänään klo 11:21

Monen alan työehtosopimusneuvotteluista on paljastanut rajuja yksityiskohtia.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/31ac97ca-a73b-4280-9f67-979c910ed6ca

Vierailija
90/113 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että juuri läheinen ilmoitti että eilen on tullut ilmoitus paketista jonka tilasin tiistaina, itselleni tilasin samasta firmasta toissaviikolla. Saman kaupungin lajittelun kautta ne kulkee, mutta tuolla kaupungissa niitä viedään automaatteihin myös lauantaisin, mutta tänne lähikuntaan ei vissiin kulje ollenkaan.

Palautettavat paketit kyllä lähtee.

Vierailija
91/113 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, mutta tukilakot saattavat alkaa haittaamaankin...

Vierailija
92/113 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti tuo minulle ja vie minulta enimmäkseen Postcrossing-kortteja. Niissä on nyt pieni tauko, mutta ei haittaa.

Vierailija
93/113 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin lakko ratkeaa kyllä viimeistään ensi viikon alussa ja työnantajapuolen on pakko taipua vaatimuksiin  ,kun mm.  junat lakkaavat kulkemasta, ellei niin tapahdu.

Vierailija
94/113 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Kalattaa kuten perkaa.

Päivän pohdintoja. Onhan postin lakko tyhmää. Mitään ketjussa ei nähdä. Toivottavasti tässä on nyt näkymää, jotta posti lakko loppuisi.

Vierailija
95/113 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanattaako ap sinua että postin lakosta onhan haittaa?

Vierailija
96/113 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedot salaisista neuvotteluista vuotivat julkisuuteen: näin työntekijän asemaa halutaan heikentää – lomarahatkin vaarassa

Tänään klo 11:21

Monen alan työehtosopimusneuvotteluista on paljastanut rajuja yksityiskohtia.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/31ac97ca-a73b-4280-9f67-979c910ed6ca

Tämä!!

Postin lakko alkusoittoa!!

Vierailija
97/113 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkiloiko posti?

Vierailija
98/113 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hai ole tee koo.

Vierailija
99/113 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa! Kannatan lakkoa 100% ja odotan oikein tukilakkoja! Niin hurjaa juttua liikkuu nyt työehtojen heikennyksistä että yleislakko olisi ihan paikallaan!

Vierailija
100/113 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin haittaa, koska odotan pakettejani, joita on todella paljon eikä voinut valita Suomen päässä toimitusta vaan laittoivat paskan postin, joten odotellaan. Olen yksityisyrittäjä enkä edes mikään kovin menestyvä, joten perseestä on tämä. Näköjään menee kuukausi ilman tuloja, joten lapsille vettä ja makarooneja. Suomessa ei kannata yrittää. Pistän kohta pillit pussiin ja jään kotiin katsomaan leffoja. Jos olet ollut pitkään työttömänä ja haluaisit vaikka perustaa yrityksen niin älä tee sitä ainakaan tässä maassa. Suomi sucks!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan