Vaikuttaako Nordean palvelumaksuihin se että kirjautuu päivittäin Nordean tilille?
Ennen palvelumaksut oli noin viisi euroa kuussa nyt Nordea on veloittanut jo monena kuukautena yli 11 euroa kuukaudessa
Kommentit (13)
Jaa, enpä tiedä. Mulla on niin pitkään ollut asuntolainaa sen verran, että saan pankkipalvelut ilman palvelumaksua.
Ei.
Käteisautomaateissa on kaiketi joku rajoitus. Nostan käteistä ruokaostosten yhteydessä. se ei maksa.
11 euroa kuussa on ryöstö! Nämä välistävetäjät pitäisi saada kuriin.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, enpä tiedä. Mulla on niin pitkään ollut asuntolainaa sen verran, että saan pankkipalvelut ilman palvelumaksua.
Asuntolainassa on palvelumaksu.
4,65 €/kuukausi on palvelumaksu ( kaksi luotollista pankkikorttia) ja asuntolainassa palvelumaksu noin 2,65 €/ kk koron ja lyhennyksen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
4,65 €/kuukausi on palvelumaksu ( kaksi luotollista pankkikorttia) ja asuntolainassa palvelumaksu noin 2,65 €/ kk koron ja lyhennyksen lisäksi.
Miksi multa sitten veloitetaan paljon enemmän. Kirjaudun Nordean tilille päivittäin mutta en esim nosta rahaa melkein koskaan. Ap
Onko553 Nordealla jopa verkkopankin ehdoissaan velvoite käydä päivittäin tsekkaamassa tilin saldo?
??? Miksi vaikuttaisi, sähkölaskuusi se vaan vaikuttaa turha nettiliikenne.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kannattaisi selvittää, mistä 11 €/kk johtuu. Onko käteisautomaatilta monta nostoa kuukaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi multa sitten veloitetaan paljon enemmän. Kirjaudun Nordean tilille päivittäin mutta en esim nosta rahaa melkein koskaan. Ap
Tässä hinnasto
https://www.nordea.fi/henkiloasiakkaat/hinnat/hinnat.html
Minulla menee verkkopankkiasiakkaan palvelumaksu kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kannattaisi selvittää, mistä 11 €/kk johtuu. Onko käteisautomaatilta monta nostoa kuukaudessa?
Asia selvisi. Kassalta oon nostanut rahaa. En tajunnu että sekin nostaa palvelumaksuja. Ap
Joo nyt menee 5,5 euroa joka kerta.