Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako sinua Postin lakko?

Vierailija
12.11.2019 |

Minua ei lainkaan - paketit tulee muutenkin Matkahuollon tms kautta, lehtiä en tilaa. Laskut tulee e- tai s-postiin.

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta voi lakkoilla vaikka kesään saakka

Vierailija
62/113 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä juu vaikuttaa. Mutta olen lakon takana. Törkeää, mitä aikovat tehdä työntekijöiden palkoille ja vielä lisätä työtunteja!

Vierailija
64/113 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, nostaa mielialaa. Ihanaa kun nyt voi taas vapaasti näytellä ihmisille keskisormia, siis kaikille heille joilla lukee vaatteissa "Posti".

Vierailija
65/113 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun lakkoilee! Voimia postin työntekijöille ja ilmaislehtien jakelijat myös lakkoon jos heille kerta euron tuntipalkalla työnnetään postin töitä lakon aikana, onko edes laillista?

Vierailija
66/113 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Paketti tuli 13 km:n päähän R-kioskille. Tilattu 300 metrin päähän. Autoa ei ole, julkisilla ei pääse. Taksi liian kallis. Sinne jää, en hae. Kympin pipo.

Vierailija
67/113 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten harmittaa postin työntekijöiden kannalta, heidän surkea palkka ja roope-setä postin johtaja ketuttaa niin, että hyvä olisi vaan jos koko posti kaatuisi.

Vierailija
68/113 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Tilasin viime viikolla paikallislehden ja nyt sitä perkelettä ei lakon takia tulekaan. Netistä sen voi lukea mutta tykkään käännellä itse lehden sivuja aamukahvia juodessa.

Vierailija
69/113 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää siirtää elektroniikkaostoksia ensi kuulle mutta en sinänsä siitä lakkoijille ole tuohtunut koska tuo Postin touhu on kyllä tosi likaista.

Vierailija
70/113 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siellä toisessa sopimuksessa olevien palkat saa olla alemmat kuin postilasten.

Posti laiset vaan yritettiin siirtää toiseen sopimukseen, jossa nytkin on porukkaa. Miksi postilasten pitäisi saada enemmän kuin niiden muiden?

Tuo ei ollut mielipide, vaan kysymys.

Vierailija
71/113 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne palkat eivät ole pieniä, eikä niitä olla puolittamassa, ihan kaikkea lakkopropagandaa ei kannata uskoa.

Tämä.

Jos sanotaan, että palkka alenisi 30% tai jopa 50% kun vertailukohtana on muualla yleisesti käytössä olevat palkat, se tarkoittaa, että postilaisten palkat on jopa puolet suuremmat kuin muualla.

Vierailija
72/113 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Sain pari päivää sitten viestin kahdelta ulkomaalaiselta myyjältä, että tilaamani tuotteet ovat saapuneet kohdemaahan eli Suomeen. Omaposti sovellus ilmoittaa iloisesti, että minulle ei ole yhtään lähetystä. 

Vierailija
73/113 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin seuraavaa:

-että postissa olisi vain vakituista henkilökuntaa, jonka taustat on tarkastettu.

-että posti kulkisi edelleen päivässä ja jako olisi joka arkipäivä, mielellään aamupäivällä.

-ettei kirjemerkki olisi niin kallis, kuin se nykyään on.

Vierailija
74/113 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Kävin 10 vuotta sitten Jyväskylässä asuessani aamulla postissa noutamasa minulle tullutta pakettia. Menin normaalisti postiin sisään ja tiskille. Minuutin päästä tympeän näköinen keski-ikäinen nainen tuli tiskin taa, katsoi minua ja sanoi: Mitä? Teki mieli vastata äärettömän sarkastisesti, että: Anteeksi häiriö! Ei tuollaisille tarvitse maksaa penniäkään.

Vierailija
75/113 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk.koht ei haittaa, mutta yritykselle tulee aika paljonki kaikenlaista postitse ja niiden myöhästyminen hieman huolestuttaa.

Vierailija
76/113 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta minun elämääni mitenkään. Laskut tulee suoraan luuriin ja jos tilaan jostain, niin sekin tulee toisen yhtiön kautta. Postin palvelua en ole käyttänyt vuosiin, kun hävitti kolme pakettia 6kk sisään.

Vierailija
77/113 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa. Paketti tuli 13 km:n päähän R-kioskille. Tilattu 300 metrin päähän. Autoa ei ole, julkisilla ei pääse. Taksi liian kallis. Sinne jää, en hae. Kympin pipo.

Miksi asut korvessa ilman autoa

Vierailija
78/113 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle laskuttajalle (joka lähettää laskun kerran vuodessa) laitoin sähköpostia, että nyt postin lakon aikana voi hyvin laittaa laskun sähköpostilla. Tai vaikka lakko loppuisikin, niin laittaa sähköpostilla niin tulee nopeammin ja varmemmin perille. 

Onhan se hölmöä, että se lasku tulostetaan ensin paperille ja sitten postitetaan ja asiakas saa sen sitten joskus. Helpompi olisi lähettää se suoraan sähköpostina. 

Vierailija
79/113 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Kävin 10 vuotta sitten Jyväskylässä asuessani aamulla postissa noutamasa minulle tullutta pakettia. Menin normaalisti postiin sisään ja tiskille. Minuutin päästä tympeän näköinen keski-ikäinen nainen tuli tiskin taa, katsoi minua ja sanoi: Mitä? Teki mieli vastata äärettömän sarkastisesti, että: Anteeksi häiriö! Ei tuollaisille tarvitse maksaa penniäkään.

Juuri tuo postilaisten ylimielinen asenne asiakaspalveluun olisi saanut muuttua jo vuosia sitten.

Toivottavasti neuvottelut koskee myös näitä asiakkaita pahimpana häiriötekijänä "työlleen" pitäviä "asiakaspalvelijoita", joilla ei ole ollut pienintäkään halua auttaa asiakasta vaan ennemminkin karkottaa nämä kilpailijoille.

Vierailija
80/113 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kuukausi sitten tilannut Ebaysta pari tuotetta, mutta vieläkään ei näy. Oletin että tulevat neljössä viiikossa ennen lakkoa. Noh, rahat pitää pyytää takaisin. Varmaan hukkuneet Suomen puolella niin pienet paketit. Käytän matkahuoltoa jos tilaan jotain Black Fridayna. Muuten olkoot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä