Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narkkari varastaa auton jossa 3 pientä lasta kyydissä. Isä juoksee auton kiinni, repii varkaan ulos ja vetää pataan. Isälle syyte

Kommentit (309)

Vierailija
21/309 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreillä on se periaate, että kaiken, mitä ei ole lukittu, saa viedä. Jouduin vartioimaan muuttokuormaakin lastausvaiheessa, kun koko ajan joku yritti viedä jotain "hylättyä" kuorma-auton lavalta.

Aika lapsellista tekstiä taas. Millähän on sitten sellainen lapsellinen ymmärryksen taso ja outo huumorintaju, että annetaan toisista väärä todistus.

Ei kovinkaan kristillistä tuollainen huumorintaju sinulla.

Vierailija
22/309 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on ihan typeriä kommentteja. Hyvä että kaikki tutkitaan. Minusta olisi kauheaa jos rikospaikalla heti päätettäisiin kuka on rikollinen ja kuka ei. Kuinka moni kommentoija oli paikalla? Kuinka moni on varma miten tapahtuma meni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/309 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena isäni mottasi edessäni miestä, joka oli juuri kourinut minua ja huusin isää itkien. Mottasu oli ahdistavaa katseltavaa ja rinnuksista repiminen, mutta minulle jäi ikuisesti sellainen turvallinen olo, että isä suojelee minua viimeiseen asti. Ei jäänyt traumoja, vaikka jouduin todistamaan ns tappelua, ymmärsin kyllä syyt ja olin ylpeä turvallisesta isästä.

Minun miestä mottasi joku mustasukkaisuuksissaan yllättäen, kun kuvitteli että mieheni oli kourinut.

No mieheni ei edes ollut samassa seurueessa vaan odottamassa taksia.

Hän sai pysyvän aivovamman ja työkykykin meni ihan tuollaisesta mottasusta ja aiheetta. Nainen ei edes tuntenut miestäni.

Mikä siinä on vaikeaa tajuta että muita ei vaan aleta lyömään vaikka ne olisivat narkkareita tai mitä vain.

Tuossa olisi voinut lapsille käydä huonosti. Toivottavasti lähtee kortti alta ja auto.

Täysin holtitonta menoa jättää lapset autoon. Joku lapsista olisi voinut lähteä ajamaan autoa.

Vierailija
24/309 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreillä on se periaate, että kaiken, mitä ei ole lukittu, saa viedä. Jouduin vartioimaan muuttokuormaakin lastausvaiheessa, kun koko ajan joku yritti viedä jotain "hylättyä" kuorma-auton lavalta.

Aika lapsellista tekstiä taas. Millähän on sitten sellainen lapsellinen ymmärryksen taso ja outo huumorintaju, että annetaan toisista väärä todistus.

Ei kovinkaan kristillistä tuollainen huumorintaju sinulla.

oisko perseillä?

Lännenmies tulee ja vetää turpaan pölyisellä kadulla lännen malliin vetämällä reilusti lataukset taakse.

Vierailija
25/309 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jättää lapsia yksin käynnissä olevaan autoon? Molemmat vanhemmat vielä, eikö toinen voinut jäädä.

Lasun tutkimaan onko perheessä kaikki hyvin.

Vierailija
26/309 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsena isäni mottasi edessäni miestä, joka oli juuri kourinut minua ja huusin isää itkien. Mottasu oli ahdistavaa katseltavaa ja rinnuksista repiminen, mutta minulle jäi ikuisesti sellainen turvallinen olo, että isä suojelee minua viimeiseen asti. Ei jäänyt traumoja, vaikka jouduin todistamaan ns tappelua, ymmärsin kyllä syyt ja olin ylpeä turvallisesta isästä.

Minun miestä mottasi joku mustasukkaisuuksissaan yllättäen, kun kuvitteli että mieheni oli kourinut.

No mieheni ei edes ollut samassa seurueessa vaan odottamassa taksia.

Hän sai pysyvän aivovamman ja työkykykin meni ihan tuollaisesta mottasusta ja aiheetta. Nainen ei edes tuntenut miestäni.

Mikä siinä on vaikeaa tajuta että muita ei vaan aleta lyömään vaikka ne olisivat narkkareita tai mitä vain.

Tuossa olisi voinut lapsille käydä huonosti. Toivottavasti lähtee kortti alta ja auto.

Täysin holtitonta menoa jättää lapset autoon. Joku lapsista olisi voinut lähteä ajamaan autoa.

Alkoholia runsaasti nauttineet pihviä syövät lännenmiehet ne vaan mylvii. Joskus sattuu vahinkoja kun vedetään reilusti taakse latinkiin ja päästetään nyrkkiheijari ilmoille "oikeuden" nimissä.

Vierailija
27/309 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jättää lapsia yksin käynnissä olevaan autoon? Molemmat vanhemmat vielä, eikö toinen voinut jäädä.

Lasun tutkimaan onko perheessä kaikki hyvin.

Jep. Tuli mieleen että olikohan kahden narkkarin riita.

Jos toisella oli asekin...

Mistä näistä tietää.

Eihän lapsia jätetä autoon yksin.

Vierailija
28/309 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa vain rikollisella on oikeuksia, ei uhrilla. Milloin ihmiset uskoo että on vain seurattava sivusts, rauhallisesti, ja annettava rikollisen tehdä rikoksensa, silloin menee pykälien mukaan.

Laki antaa mahdollisuuden puuttua asiaan. Laki ei anna vapaita käsiä tehdä mitä vain. Tässä on selvä ero ja useimmat sen ymmärtävät. Lisätään kuvioon vielä erehtymisen mahdollisuus. Saanko hakata sinut, jos luulin aidosti sinun syyllistyneen johonkin rikokseen? 

Vierailija
29/309 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku oikesti, että isä alkaa miettimään mitään seuraamuksia tms., kun pelkää lasten turvallisuuden puolesta. En ainakaan minä. Kyllä siinä heitetään miettimiselle hyvästit ja halutaan turvata lapset. Tekisin myös 3 lapsen isän aivan samoin ellen pahemminkin.

Toivottavasti syyte on nostettu ns. viran puolesta, eikä johda mihinkään.

Jos se isä sattuu lukemaan tätä, niin voimia ja tsemppiä!

P.S. LAPSETTOMAT EIVÄT TÄTÄ YMMÄRRÄ!

Vierailija
30/309 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä pitäisi olla niin, että jos rikospaikalla heti keksii hyvän tarinan, niin selviää ilman tutkintaa. Jos vielä saa sotkettua lapsen tai naisen puolustamisen tarinaan, niin parempi.

Tutkinta on sama kuin sai syytteen ja jopa tuomion.

Ammut naapurin ja sanot että se oli pedo, pitäs riittää.

Vierailija
31/309 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa tutkitaan usealla eri rikosnimikkeellä. Juuri mäin asian kuuluu mennäkin oikeusvaltiossa.

Yksi nimikkeistä toivottavasti myös lasten heittellejättö. 3 lasta käynnissä olevassa autossa keskenään.

Kuski teki omalla toiminnallaan mahdolliseksi tämän.

Vierailija
32/309 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko joku oikesti, että isä alkaa miettimään mitään seuraamuksia tms., kun pelkää lasten turvallisuuden puolesta. En ainakaan minä. Kyllä siinä heitetään miettimiselle hyvästit ja halutaan turvata lapset. Tekisin myös 3 lapsen isän aivan samoin ellen pahemminkin.

Kahden lapsen äitinä en ymmärrä kuka jättää kolme lasta käynnissä olevaan autoon keskenään.

Vierailija
33/309 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät, sen enempää kuin keltaiset tai violetitkaan ei vaikuta siihen nostetaanko tuosta syyte. Suomessa oikeuslaitos on poliittisesti riippumaton. Vihreät on pieni puolue, joka ei ole mitenkään päävastuussa ollut silloin kun lakeja on laadittu. Liekkö ollut olemassakaan vielä.

Vierailija
34/309 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahden lapsen äitinä en ymmärrä kuka jättää kolme lasta käynnissä olevaan autoon keskenään.

Et voi millään ymmärtää. Sinulla on liian vähän lapsia Heillä on yksi lapsi enemmän ja tietävät paremmin.

Vierailija
35/309 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tyädellisyyteen pyritään, niin joskus halutaan oikaista. Se on inhimillistä. Lapset saattavat olla sen verran pieniä, että jätetään hetkeksi autoon, kun haetaan Hesestä ruokaa. 5:lle hengen ruokien vieminen autoon on helpompaa, kun lapset eivät ole mukana. Ei ollut loppuun ajateltu.  Tuskin ajattelivat, että Klaukkalassa tai ylipäätään Suomessa tällaistä sattuisi.

Kohta varmaan päästään ilmastonmuutoskeskusteluun, kun auto on olluy käymässä jne.

Se sama isä.

Vierailija
36/309 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi äänestän persuja. Vain rikollisilla on Suomessa oikeuksia.

Persuthan ovat itse rikollisia, varastelevat kirkkohopeita jne.

Turtiaisella on ainakin 3 pahoinpitelytuomiota ja Hakkaraisella ahdistelu- ja pahoinpitelytuomio, Putkosella raiskaustuomio jne. Persuissa ei monta rikosrekisteritöntä löydy, jopa Kike on tuomittu. Niikko tuomittu varkaudesta, Tynkkynen ja Halla-aho useasti viharikoksista.

Vain mielenvikainen kriminaali kokee nuo turvallisiksi. Mutta toki ap profiloituu juuri tuohon sakkiin, koska pelkuruus ja matala äly.

Vierailija
37/309 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräät vähällä järjellä siunatut eivät tajua hätävarjelun ja sen liioittelun eroja. Eivätkä realiteetteja. Raizkaaminen esim. on aivan yhtä törkeä teko uhria kohtaan, oli tekijä minkä värinen tahansa. Huolimatta valkoisten rassimiesten pelosta, että heillä on liian pieni pili ja muilla jättimela.

Vierailija
38/309 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän isän reagoinnin, mutta väkivaltaan pitää aina suhtautua kriittisesti. Sitä ei voi pitää hyvänä ratkaisukeinona. Mutta hyvä kun tutkitaan ettei kyseisessä tilanteessa ole tullut ylilyöntiä.

Vierailija
39/309 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en nyt silti ymmärrä mitä se turpaan verä. Inen auttoi. Valmiiksi säikähtäneet lapset saivat vielä todistaa lopuksi tappelua. Lasten kannalts aika huono veto

Sulla ei taida olla lapsia jos et tuota ymmärrä.

Jos on lapsia, niin tajua ettei niiden edessä aleta ketään hakkaamaan, vaikka kuka kuinka tekisi mieli tai se olisi oikein.

Ehkäpä halusi varmistaa, että varas on oikeasti toimintakyvytön, eikä anna takaisin ja varasta autoa uudestaan.

Vierailija
40/309 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis vaan tappanut sen narkin niin yhteiskunta säästäisi.

Sitä ei edes huomaisi. Kukaan ei jäisi kaipaamaan.

Lapset varmaan kaipaisi isäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi