Kerron mikä vetää mielen mustaksi tänään
Olen todennäköisesti purkamassa autokaupat eikä täällä main pärjää hetkeäkään ilman autoa. Vaihtoautoa olen jo silmäillyt, mutta pelkään kovin, että jos päädymme purkuun, niin joutuisin olemaan ilman menopeliä pidemmän aikaa. Yksi kiinnostava on löytynyt, mutta sekin pitää toimittaa p*rseestä tänne.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EN OLE KYSYNYT TEILTÄ YHTÄÄN MITÄÄN!
JOKO OLET SAANUT SEN TYÖSSÄOPPIMISJAKSON SUORITETTUA?
EN
Muistaakseni se ohjaaja oli kuitenkin kiva.
Onko tämä se tyyppi joka aggres jostain ohjaajasta, kun itse myöhästyi tai jotain? Nyt muistankin, sillä oli uniongelmia ja stressiä.
Erosin poikaystävästä. Viiden vuoden suhde, vähän turta olo. 27- ja 28-vuotiaita ollaan, arvoristiriidat ja tulevaisuudenhaaveet lähti erkanemaan. Surullista, mutta toisaalta hyvä erota nyt eikä vielä jahkailla...
Onneksi joulu tulee, se tekee minut iloiseksi. Valoa mustuuteen, aloin jo koristelemaan asuntoa.
Ap eli äitihullu se on jaksanut paukuttaa palstalla aamuseiskasta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä muka auto? Ei kai...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole äitihullu, vaan ihan toinen hullu. Sama joku raivosi työssäoppimisesta, kun oli oikeat työajat ja kun häntä niin ohjaaja nöyryytti.
Täysin epävakaa ja raivohullu, kun huutaa täällä asioitaan. Räjähtää pienestä vasta kommentista, kuten ketjusta näkyy. Hoidon puutteessa.
Kyllä nyt ollaan jännän äärellä, autokauppoja...
Vierailija kirjoitti:
Tulin siihen loppupäätelmään, että olen narsisti. Edessä on ehkä sit vuosien terapia.
Narsisti ei näe itsessään mitään vikaa. Eli ole huoleti, et voi olla narsisti.
Se että luulin olevani Barbie, mutta olinkin Ken.