Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron mikä vetää mielen mustaksi tänään

Vierailija
10.11.2019 |

Olen todennäköisesti purkamassa autokaupat eikä täällä main pärjää hetkeäkään ilman autoa. Vaihtoautoa olen jo silmäillyt, mutta pelkään kovin, että jos päädymme purkuun, niin joutuisin olemaan ilman menopeliä pidemmän aikaa. Yksi kiinnostava on löytynyt, mutta sekin pitää toimittaa p*rseestä tänne.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin kovin nykyisestä autosta, mutta sen kanssa temppuilu vie järjen. Lisäksi tuossa toisessa on vieläkin kauniimpi sisus 🥰😍 Minulla on siisti sisus, mutta ei ihan sellainen kuin haluaisin.

Vierailija
2/50 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut tiettyä tarjouksessa olevaa jäätelöä mutta se oli loppunut ja jouduin sitten ottamaan jotain muuta ☹️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palava rakkaus toiseen mieheen ja näemme vasta 3 vko päästä.

Vierailija
4/50 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysynyt teiltä mitään!

Ap

Vierailija
5/50 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitus ei toki ole ongelma, kyllä nykyinenkin toimitettiin per-seestä minulle. Pelkään vain että siinä tulisi viivettä ja joutuisin säätämään bussien kanssa. Ap

Vierailija
6/50 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni ripsi silmään eikä meinannut tulla pois. Lähti lopulta mutta nyt silmää verestää.

Vierailija
7/50 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri perui yhteisen menon jota odotin paljon. ☹️ Ihan hyvästä syystä, mutta harmittaa silti. En ole tehnyt oikein mitään tänään.

Vierailija
8/50 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirettää. Mitenhän tuo soffa kestää

Vierailija
9/50 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin tehdä ekat joulutortut tälle vuodelle. Ne kärähti. -_-

Vierailija
10/50 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin siihen loppupäätelmään, että olen narsisti. Edessä on ehkä sit vuosien terapia.

Vierailija
11/50 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vieläkin krapula perjantaista. Ei okseta mutta fiilis on tosi huono. Muistin taas miksi juopottelu ei kannata.

Vierailija
12/50 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut tiettyä tarjouksessa olevaa jäätelöä mutta se oli loppunut ja jouduin sitten ottamaan jotain muuta ☹️

Vitsit että tuollaiset aina harmittaa. Kun päättää syödä jotain herkkua ja sitten ei olekaan! Mitä olisit ostanut?

Vierailija
13/50 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN OLE KYSYNYT TEILTÄ MITÄÄN!

Vierailija
14/50 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 50 v miehet on sovinisteja ja kusipäitä. Kunpa heidät kaikki voisi pistää jonnekin kaivoon ja vettä päälle. Semmoista mietin tänään.

Vierailija
15/50 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näihin ketjuihin aletaan aina tarinoimaan, vaikka ap ei ole kysynyt keneltäkään yhtään mitään?

Vierailija
16/50 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kiukutteli aamun ja herätti huudollaan miehen. En ehtinyt tehdä aamupalaa valmiiksi. Mies otti huumorilla mutta itseä harmittaa. :(

Vierailija
17/50 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näihin ketjuihin aletaan aina tarinoimaan, vaikka ap ei ole kysynyt keneltäkään yhtään mitään?

Anteeksi. Luin että kerro otsikosta. Se olikin kerron... T. Psykoottinen narsisti

Vierailija
18/50 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä miksi mieli on tänään niin musta. Jotenkin vain kaikki on paskaa. Onneksi tämä olo on aina vain väliaikaista ja toivottavasti jo huomenna helpottaa.

Vierailija
19/50 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ VASTAILKO SIIS TÄLLE NARSISTILLE !

Vierailija
20/50 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄLKÄÄ VASTAILKO SIIS TÄLLE NARSISTILLE !

Onko ap sanonut olevansa narsisti vai mistä päättelet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä