Hei, outo kyssäri mutta mitä mietitte naisesta joka naimisissa mutta ei mainitse facebookissa
olevansa missään suhteessa esittää itsensä sinkkuna. Ei kuvia lapsista tai miehestä missään.Onko normaalia?
Kommentit (22)
Minä en kyllä ymmärrä, että minkä vuoksi Facebookissa saati missään muuallakaan tarvitsisi erityisemmin toitottaa ihmisille olevansa varattu. Sanoisin, että tuo ajattelutapa kertoo nyt kyllä enemmän ap:sta itsestään kuin tästä ystävästä -ei mulla olisi nimittäin käynyt mielessäkään että joku ihminen "esittää sinkkua", ellei mainitse aviomiestään.
Minä olen parisuhteessa, mutten kihloissa saati naimisissa. Käyn joskus tyttöporukalla baareissa, ja saatanpa jutustella baarissa kahden kesken miestenkin kanssa. En todellakaan ala tuntemattomille miehille ensinnä toitottamaan tietoa avomiehestäni, mikäli asia ei jostain syystä ole keskustelun aiheena. Kyllähän siinä nyt jo mieskin hämmentyy, jos ihan vaan on juttelemaan tullut, ja toinen alkaa hysteerisesti vakuuttelemaan parisuhteensa olemassaoloa.
Ap, päteekö ajattelutapasi myös näihin:
- ihminen on kasvissyöjä, mutta ei mainitse sitä ravintolassa lounastaessaan työporukan kanssa, tilaa vaan pokkana kasviksia --> tämä tyyppi himoitsee lihaa salaa tai häpeää kasvissyöntiään
- nainen on tyttökavereidensa kanssa istumassa iltaa, ja tilaa lasin tuoremehua. Tässä yhteydessä ei tule maininneeksi olevansa absolutisti. --> kyseinen nainen ei ole täysin normaali, kun ei ota asiaa puheeksi, vaan piilottelee absolutismiaan
- syvästi uskonnollinen ihminen osallistuu toista uskontokuntaa edustavan ystävänsä hautajaisiin. Tämä henkilö ei hautajaisissa mainitse sanallakaan omasta uskonnollisesta vakaumuksestaan, koska kokee sen henkilökohtaiseksi asiakseen. --> tämä henkilö häpeää uskontoaan, eikä tosissaan varmaan uskokaan?
Ei lue kyllä sinkkuakaan (koska se olisi valehtelua).
Mieheni ei halua kuviaan mihinkään julkaisuun ja itse en halua esitellä lapseni kuvia kuin aivan läheisimmille ihmisille. Tämän takia profiilissani on vain tietoja ja kuvia minusta.