Inhosin perinnöttömänä sitä ”samalla viivalla” kaikkien duunarien ja rahasta tiukkaa tekevien kanssa olemista
Koska emme oikeasti ole koskaan olleet samalla viivalla. Minun ei ole koskaan oikeasti tarvinnut miettiä, mihin minulla on varaa, koska rahaa ei vain yksinkertaisesti ole enempää. Minulle se tilanne oli valinta. Valinta siitä, etten myy jo saamaani omaisuutta, vaan odptan perintöä, jotta voin säilyttää omaisuuttani. Ja perinnön tuomin lisätuotoin elää vauraammin ja hankkia sen, minkä haluan.
En ole tottunut olemaan niiden kanssa samalla viivalla, joilla on oikeasti rahasta tiukkaa. Ja siis en olisi muuten esittänyt samalla viivalla olevaa, mutta äiti pakotti. Ei saa kuulemma sanoa, että on perimässä paljon niin siksi nyt ei kannata kuluttaa. (Ettei joudu luopumaan omaisuudesta). Minut tuntevat ihmiset luulivat minua köyhäksi, se hiukan kiusaa.
Kommentit (417)
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisillä ei olisi alitajunnassa heitä haittaavia uskomuksia, moni ei olisi niin lammas ja tekisi typerää duunia, kuin nyt ovat. Se on useimmilla vain pelkkää pelkoa, uskon j itseluottamuksen puutetta, etteivät nauti elämästä enemmän.
Ja syynä on alitajunnan vialliset ja virheelliset ja haitalliset uskomukset.
Ap
Hevonpskaa. Ihminen on sosiaalinen olento, johon kuuluu yleisesti halu kontribuoida jollain tavalla yhteisöön. Eikö sinulla ollut lukiossa psykologian peruskurssia.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisillä ei olisi alitajunnassa heitä haittaavia uskomuksia, moni ei olisi niin lammas ja tekisi typerää duunia, kuin nyt ovat. Se on useimmilla vain pelkkää pelkoa, uskon j itseluottamuksen puutetta, etteivät nauti elämästä enemmän.
Ap
Ja siis itse en ehkä oikein tiennyt miten näihin pureutua ennen oikeuksieni täysimääräistä saamista ja nyt olen ne saanut, minua huijanneet ihmiset ovat poistuneet edestä. Toki luonnollista poistumatietä ja he olivat minulle myös hyvin rakkaita, mutta minun tarpeistani he eivät välittäneet omiaan enempää. Vaikka heillä oli sata kertaa paremmin, kuin mulla.
Nyt vihdoin kohti alitajunnan HAITALLISIA uskomuksia by äitini.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Äitini mielestä tosin siis pitäisi nimenomaan kieroilla. Esittää köyhää, ettei muille tule paha mieli ja muuta paskaa. Millälailla se, että mulla nyt vain sattuu olemaan varakas sukutausta, ja siksi en ole oikeasti köyhä vaikka siltä näyttäisikin, on muka väärin toisia kohtaan? Että muka itse tekisin jotain väärin, jos en kierona vaikene siitä? En tajua.
Ap
Anteeksi, mutta minkä ikäinen olitkaan? Äiti tuntuu edelleen olevan se, joka päättää miten asiasi hoidetaan. Äiti sitä ja äiti tätä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet köyhä.
En, vaan olin pienituloinen. Lisäksi mies ei ole ollut työekämässä :( Se rasittaa toki talouttani.
Ap
Aiotko ottaa eron miehestäsi?
Hänhän on vain hyväksikäyttäjä ja tulee tuhlaamaan pian koko perinnön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet köyhä.
En, vaan olin pienituloinen. Lisäksi mies ei ole ollut työekämässä :( Se rasittaa toki talouttani.
ApSaitteko mitään tukea elämiseen yhteiskunnalta,
vai elätitkö sinä Ap perheen täysin ilman apua?
Elätin...onneksi sain ennakkoperintöä.
mies vaan pelasi kalsareissa videopelejä.Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApHevonpskaa. Ihminen on sosiaalinen olento, johon kuuluu yleisesti halu kontribuoida jollain tavalla yhteisöön. Eikö sinulla ollut lukiossa psykologian peruskurssia.
Eli selität itsellesi lammasmaisuutesi ja sen, ette elä paremmin tarpeella liittyä toisiin? Okei. Mä en. Se on typerä uskomus ja jarru. Ihminen voi varsin hyvin elää haluamallaan tavalla ja saada, omata, hyvät ihmissuhteet.
Ap
Ap on siis köyhän yh:n onneton ja yksinäinen tytär, joka kärkkyy katkerana vuosikausia sukulaisensa kuolemaa vajaan miljoonan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet köyhä.
ApSaitteko mitään tukea elämiseen yhteiskunnalta,
No ei saatu. Mitä tukea omistusomakotitaloon saisi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet köyhä.
ApAiotko ottaa eron miehestäsi?
En uskalla, meillä ei ole avioehtoa.
Valehtelen miehelle että perintöä ei ole.
Ap:n pelleily on minulle yhdentekevää, mutta lasten tilanne huolestuttaa. Onko lastensuojelu hoitanut hommansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini mielestä tosin siis pitäisi nimenomaan kieroilla. Esittää köyhää, ettei muille tule paha mieli ja muuta paskaa. Millälailla se, että mulla nyt vain sattuu olemaan varakas sukutausta, ja siksi en ole oikeasti köyhä vaikka siltä näyttäisikin, on muka väärin toisia kohtaan? Että muka itse tekisin jotain väärin, jos en kierona vaikene siitä? En tajua.
ApAnteeksi, mutta minkä ikäinen olitkaan? Äiti tuntuu edelleen olevan se, joka päättää miten asiasi hoidetaan. Äiti sitä ja äiti tätä...
Äitini on antanut mulle haitallisia ja paskoja uskomuksia, so? Kuvitteletko sä, ettei sun äitis ole? Jos et sä halua tehdä omilles mitään, niin okei, mutta mä en halua olla tuollainen s**tanallinen lammas, kuin te.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap on siis köyhän yh:n onneton ja yksinäinen tytär, joka kärkkyy katkerana vuosikausia sukulaisensa kuolemaa vajaan miljoonan takia.
Ap:lla on isomahainen mies ,joka ei ole koskaan ollut töissä
Ei se yksin ole:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet köyhä.
En ole mennyt naimisiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap:n pelleily on minulle yhdentekevää, mutta lasten tilanne huolestuttaa. Onko lastensuojelu hoitanut hommansa?
Ap on naimisissa, ehkä se mies pitää huolen lapsista.
Omistusasuntokin on ja koko perhe elää ap:n pienellä palkalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApHevonpskaa. Ihminen on sosiaalinen olento, johon kuuluu yleisesti halu kontribuoida jollain tavalla yhteisöön. Eikö sinulla ollut lukiossa psykologian peruskurssia.
Eli selität itsellesi lammasmaisuutesi ja sen, ette elä paremmin tarpeella liittyä toisiin? Okei. Mä en. Se on typerä uskomus ja jarru. Ihminen voi varsin hyvin elää haluamallaan tavalla ja saada, omata, hyvät ihmissuhteet.
Ap
Minkä minä ihmisyyden perusteille voin. Sellainen on ihmisluonne.
Sinä et omaa hyviä ihmissuhteita. Älä tule meitä muita opettamaan siinä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet köyhä.
Hänhän on vain hyväksikäyttäjä ja tulee tuhlaamaan pian koko perinnön.En ole mennyt naimisiin.
Ap
Miksi et potki luu.seri miestäsi ulus..se tulee käyttämään sun perinnön isotissi blondeihin.
Miksi ihmeessä olisin naimisissa :D Ai niin, koska taloudelliset syyt... eikun siis ööö.... voit menettää vaikka puolet rahoistasi, lol!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet köyhä.
Hänhän on vain hyväksikäyttäjä ja tulee tuhlaamaan pian koko perinnön.En ole mennyt naimisiin.
ApMiksi et potki luu.seri miestäsi ulus..se tulee käyttämään sun perinnön isotissi blondeihin.
Emme asukaan yhdessä enää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApAnteeksi, mutta minkä ikäinen olitkaan? Äiti tuntuu edelleen olevan se, joka päättää miten asiasi hoidetaan. Äiti sitä ja äiti tätä...
Äitini on antanut mulle haitallisia ja paskoja uskomuksia, so? Kuvitteletko sä, ettei sun äitis ole? Jos et sä halua tehdä omilles mitään, niin okei, mutta mä en halua olla tuollainen s**tanallinen lammas, kuin te.
Ap
En tiedä muusta enkä välitä, mutta moukka ja epämiellyttävä sinä olet. Poistun, tarina on muutenkin täyttä soopaa ja huonosti kirjoitettu. Katkaise napanuorasi ja lopeta täällä huomionkerjuu.
Saitteko mitään tukea elämiseen yhteiskunnalta,