Oksettavaa miten likaisia naisten vessat on!!!!!
Aina saa ihmetellä tätä samaa.. Paskaraidat pöntöissä ja paperit pöntön vieressä. Aikuiset ihmiset.. Miksei niissä yleisissä vessoissa voida käyttää kuten kotivessaa?????? Naurettavinta on miten vähän pestään käsiä..
Kommentit (33)
Espanjassa asuvana olen todennut, että naisten vessat nimenomaan Suomessa ovat törkyisiä, täällä ei. Paitsi, jos edellä asioinut on suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Espanjassa asuvana olen todennut, että naisten vessat nimenomaan Suomessa ovat törkyisiä, täällä ei. Paitsi, jos edellä asioinut on suomalainen.
Jaha, eli sinun jälkeesi vessaan menevää odottaa törky.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen keikkaa eräässä isossa sairaalassa Suomessa. Pääaulan vessat pysyvät suht siistinä, me siivotaan kolmesti päivässä asiakkaiden ollessa paikalla. Suurin ero käyttäjäkunnassa on se, että naisista 4/5 ja miehistä 1/5 pesee kätensä. Siksi miesten vessoissa ei ole papereita missään.
Hyvin vaikea uskoa tähän. Koska pääosin aina kun käyn vessassa näen miesten pesevän käsiä ja kun näin ei käy, sen kyllä aina laittaa merkille. Käsiään ei pese yleensä joku 50+ ukko.
Sosialismi tappaa!
Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä teen keikkaa eräässä isossa sairaalassa Suomessa. Pääaulan vessat pysyvät suht siistinä, me siivotaan kolmesti päivässä asiakkaiden ollessa paikalla. Suurin ero käyttäjäkunnassa on se, että naisista 4/5 ja miehistä 1/5 pesee kätensä. Siksi miesten vessoissa ei ole papereita missään.
Hyvin vaikea uskoa tähän. Koska pääosin aina kun käyn vessassa näen miesten pesevän käsiä ja kun näin ei käy, sen kyllä aina laittaa merkille. Käsiään ei pese yleensä joku 50+ ukko.
Täällä vieraileva jengi on enimmäkseen 50+. Niitä ei myöskään häiritse se, että tulevat nähdyksi. Lompsivat ohitse letkuisine käsineen, varmaan kauppaan puristelemaan tomaatteja.
Mä olen siivonnut baareja ja niissä ainakin miesten vessat järjestään hirveämmässä kunnossa kuin naisten. Järkyttävää sikailua (mm. eritteillä) ja ilkivaltaa, rikotaan paikkoja ja usein selkeästi tahallaan. Tämä tietysti hyvin kärjistettyä kun kyseessä paikka missä ollaan kännissä, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullutkin, että naisten vessat ovat kuulemma törkyisempiä kuin miesten vessat. Ihan siivousalan ihmisten mielestä.
Sitä ihmettelee, mutta toisaalta kun katsoo sinkkumiesten ja sinkkunaisten asuntoja ja vertailee... niin ymmärtää heti miksi naisten tilat ovat järjestään sotkuisempia.
Alalla itsekin työskennelleenä ihmettelen todella tuollaisia kommentteja. Oletan että kommentoijat ovat näitä "naisvaltaiset alat ovat helvetti"-naisvihaajia. Itse tiesin oven avattuani jo ihan hajun perusteella, tulinko siivoamaan miesten vai naisten vessaa. Erään toimiston miehille oli lopulta pakko laittaa sähköpostilla pyyntö, että lakkaisivat kusemasta lattialle kun tiloissa käy myös asiakkaita.
Naistenvessojen erikoisuus on kusiroiskeet renkaalla jotka johtuvat ilmeisesti siitä ettei uskalleta istua pöntölle vaan tähdätään jostain yläilmoista. Ällöttävää! Opetelkaa kusemaan, aikuiset akat!
Suomalaisissa ei ole yhtäkään hyvä puoli. Masentuneita, inhottavia, likaisia, elämä on halpaa. Tämä kansa luovutti aikoja sitten.
Unisex-vessoissa kengät tarttuu lattiaan, kun se täynnä puolittain kuivunutta kusta. Kuinka vaikeaa se pönttöön osuminen voi olla? Miksei vanhemmat opeta poikiaan, jotta ne aikuisena osaisivat? Onks tää taas näitä "pojat on poikia"-juttuja, joiden annetaan vaan olla?
Olen töissä sairaalassa ja ällöttää kuinka likaisia henkilökunnan vessat on. Kokemusta on useasta sairaalasta eri maakunnista ja paskarannuton pönttö tuntuu olevan harvinaisempi kuin rannuilla koristeltu. Koskee myös leikkurien vessoja mikä on jo tosi ällöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullutkin, että naisten vessat ovat kuulemma törkyisempiä kuin miesten vessat. Ihan siivousalan ihmisten mielestä.
Sitä ihmettelee, mutta toisaalta kun katsoo sinkkumiesten ja sinkkunaisten asuntoja ja vertailee... niin ymmärtää heti miksi naisten tilat ovat järjestään sotkuisempia.
Naisten asunnot on niiiiiiiiiin paljon siistimpiä kuin miesten.
Miesten vessat on aina törkeämpiä kuin naisten vessat sitä on turha muuksi vääristellä.
Jos om missä tahansa ravintolassa yms niin miesten vessan löytää ihan kusenhajun perusteella.
Jos pitäisi valita käyttääkö miesten vessaa vai kusisinko pulloon niin valitsisin jälkimmäisen.Se on yleensä pisuaari mikä haisee. Pisuaarittomat miestenvessat ei haise sen enempä kuin naistenkaan.
Jos kusee pönttöön tai pisuaariin niin vessassa ei haise mikään. Jotta haisee niin pitää kusta ohi eli reunuksille, lattialle ja seinille kuseminen aiheuttaa hajun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha, eli sinun jälkeesi vessaan menevää odottaa törky.
Heh-heh, no ei nyt sentään. Olen oppinut tavoille ;)