Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö kahvi luokitella huumeeksi ja kieltää?

Vierailija
08.11.2019 |

Suurempia ongelmia se ei tuo, mutta riippuvuutta kylläkin. Kannabis on kielletty vaikka se ei aiheuta kumpaakaan.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on helvetisti ahdistuneisuushäiriöisiä, paniikkihäiriöisiä ja masentuneita ihmisiä.

Suomessa juodaan myös tosi paljon kahvia.

Kahvin on todettu aiheuttavan noita edellämainittuja häiriöitä.

1+1=kahvi on haitalista mielenterveydelle ja tulee kalliiksi yhteiskunnalle

Vierailija
2/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan, että leikkaukseen joutuessani minua hoitaa mieluummin lääkäri, joka on hörpännyt kupin kahvia, kuin lääkäri, joka on pössytellyt juuri ennen leikkausta.

Kannabis aiheuttaa skitsofreniaa, ja se myös tappaa aivosoluja ihan kuin imppaaminenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan, että leikkaukseen joutuessani minua hoitaa mieluummin lääkäri, joka on hörpännyt kupin kahvia, kuin lääkäri, joka on pössytellyt juuri ennen leikkausta.

Kannabis aiheuttaa skitsofreniaa, ja se myös tappaa aivosoluja ihan kuin imppaaminenkin.

https://web.archive.org/web/20190626163425/https://thl.fi/fi/web/alkoho…

Mutta vähemmän kuin kannabis vähemmän kuin kahvi. Tuossa on thl:n taulukko siitä.

Vierailija
4/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi tappaa huomattavasti enemmän aivosoluja ja on lähes kaikilla muillakin tavoilla haitallisempi päihde kuin kannabis. Ei laillisuus ja aineen vaarallisuus ole aina linjassa keskenään.

Vierailija
5/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirurgi voisi pilvessä leikata tunteella ióikean taideteoksen. Letkee musiikki soisi taustalla ja kirurgi nuotoilisi mehukkaita silikoni tissejä kuntoon. Haluisi olla tuollainen kirurgi.

Vierailija
6/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on riippuvuus liikuntaan. En voi hyvin ilman kunnon treeniä ja hikoilua säännöllisesti. Olen myös riippuvainen unesta ja ruoasta, muutun kiukkuiseksi jos en saa niitä tarpeeksi. Diabeetikkoystäväni on riippuvainen insuliinista. Ilman sitä lähtee henki. On se kauheaa, kun on näitä riippuvuuksia...

Vierailija
7/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

YK on oikea nillitysosoite. Ymmärrätkö nisti?

Vierailija
8/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on helvetisti ahdistuneisuushäiriöisiä, paniikkihäiriöisiä ja masentuneita ihmisiä.

Suomalaiset ovat lihavia. Liikkuisivat, nukkuisivat ja söisivät järkevästi, niin nuo kirjoittajan mainitsemat murheet häviäisivät. Kahvin syyttäminen on kyllä silkkaa hakuammuntaa

Vierailija
9/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirurgi voisi pilvessä leikata tunteella ióikean taideteoksen. Letkee musiikki soisi taustalla ja kirurgi nuotoilisi mehukkaita silikoni tissejä kuntoon. Haluisi olla tuollainen kirurgi.

Niin, mutta mitä jos olisikin tarkoitus leikellä aivoja tai sydäntä tai suolistoa? Ihan kiva herätä siinä letkeän musiikin soidessa, kun sydän on yhä tahdistamatta mutta tisseissä on silikonit.

Vierailija
10/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat lihavia. Liikkuisivat, nukkuisivat ja söisivät järkevästi, niin nuo kirjoittajan mainitsemat murheet häviäisivät. Kahvin syyttäminen on kyllä silkkaa hakuammuntaa

Luuletko että tuo kannabistrolli ymmärtää kirjoitettua tekstiä?

Siellä se nyyhkyttää näppiksensä ääressä ja miettii tulevaa itsenäisyyspäivän kuakkavierastapahtumaa.

Vierailija
11/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kahvia ei saa hyvää yöunta

Vierailija
12/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huumehörhöillä on taas joku ihme kampanja menossa tietyn aineen laillistamiseksi. Eikö se tinnerin haistelu riitä vapaa-ajan harrastukseksi?

Vierailija
13/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet, että kannabiksen laillistaminen johtaisi siihen, että sen vaikutuksen alaisena oltaisiin töissäkin? Eihän töissä olla humalassakaan, vaikka alkoholin käyttö on täysin laillista.

Vierailija
14/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kofeiinia on runsaasti myös kaikissa colajuomissa.

Kahvi on perusjuoma kaikkialla maailmassa.

Perus kahvijuonti ei aiheuta kenellekään mitään sen kummepia oiretia tai huumeoireita.

Teessä ja kaakossa on myös kofeiinia.

Ihmisen elimistö tottuu tiettyyn määrään kofeiinia päivässä, eikä sellaiselle ihmiselle yksi tai kaksi kuppillista kahvia aamuisin, aiheuta mitään oireita.

Kahvi on kansainvälinen juoma, ja se on tutkittu "huumausaine" josta ei kenellkään, aiheudu mitään huumeoireita.

Yliherkät ja kofeiinille allergiset ihmiset ovat tieten aina ja kaikkialla eri asia!

Vierailija
15/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet, että kannabiksen laillistaminen johtaisi siihen, että sen vaikutuksen alaisena oltaisiin töissäkin? Eihän töissä olla humalassakaan, vaikka alkoholin käyttö on täysin laillista.

Miksi ei oltaisi kun se kerran vaikuttaa vähemmän kuin kahvi?

Vierailija
16/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä se nyyhkyttää näppiksensä ääressä ja miettii tulevaa itsenäisyyspäivän kuakkavierastapahtumaa.

Oot vaan koukussa kahviin ja se tekee sut kiukkuiseksi.

Vierailija
17/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huumehörhöillä on taas joku ihme kampanja menossa tietyn aineen laillistamiseksi. Eikö se tinnerin haistelu riitä vapaa-ajan harrastukseksi?

Tämän tasoisia kommentteja saamme laillistamisen vastustajilta. Mitäpä sitä voi muutakaan sanoa tilanteessa, jossa kaikki tutkimustulokset asiasta ovat oman näkemyksen kanssa täysin päinvastaisia.

Vierailija
18/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa kahvi on loppumassa.

Saas nähdä miten käy teen ja kaakaon, jotka sisältävät myös kofeiinia.

Mutta onneksi kofiinia voidaan valmistaa myös "synteetteisesti".

Joten lienee kofeiinin aikaan saamaa "virkistys" vaikutelmaa ja oloa, saadaan myös vastaisuudessa ainakin tabletteina tai suihkeina tai laastereina!

Ja onhan nytkin saatavilla runsaasti täysin kofeiinitonta kahvia!

Vierailija
19/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
20/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot vaan koukussa kahviin ja se tekee sut kiukkuiseksi.

Miksi olisin kiukkuinen? Saan nauttia sitä missä haluan, koska haluan ja voin tarjota sitä mukavalle poliisille joka on kuskaamassa nistiä pamputettavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi