Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelukumppanin edelliset säädöt

Vierailija
07.11.2019 |

Onko muita, joita ahdistaa kumppanin lukuisat edelliset seksisuhteet? Sain äskettäin tietää, että luku alkaa sadalla ja kieltämättä järkytyin. Alkuun yllätyin ja järkytys tuli jälkijunassa. Miten olette päässeet omasta ahdistuksestanne eroon? Vai oletteko? Ärsyttää se, että tämä vaivaa. En olisi uskonu, että tällaisella voisi olla näin suurta merkitystä.

Kommentit (269)

Vierailija
61/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on joku nainen yrittänyt udella, vastaus on aina välillä ikineitsyt - 448 tai muuta vastaavaa. 

Ei tällaiseen pidä vastata tosissaan.

Vierailija
62/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin seurustelun ja seksin noin 40 vuotta sitten. Sen jälkeen olen ollut vakavassa parisuhteessa (1 avioliitto, nykyinen avoliitto, niiden välissä 3.5 vuoden seurustelusuhde) yhteensä noin 20 vuotta. Eli em. suhteiden välissä olen ollut sinkkuna noin 20 vuotta. Ajatteleeko joku, että minun olisi pitänyt elää ne vuodet ilman seksiä vain siksi, etten tavannut ketään, kenen kanssa olisi kehittynyt enemmänkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ei kannata kysya, jos ei sit handlaa totuutta. Tieto lisaa tuskaa vai miten se menikaan.

Mulla on varmaan lahempana kahtasataa, vain harvat tietaa. 

Kaksinaismoralisesti, itseani v*tuttaisi jos oman kumppanini luku olisi edes yli kymmenen. Nykyisen on 2. 

No, kysytty on jo, joten turha enää pyöritellä sitä, että ei kannata kysyä jos ei handlaa totuutta. Halusin tietää, koska puheissa vilahti viittaus irtosuhteista useampana kertana, joten osasin odottaa jonkinlaista lukua, mutta en satasella alkavaa. Miestenkin kannattaisi miettiä, että kannattaako ihan jokaista vastaantulijaa panna, koska korkea lukumäärä seksikumppaneissa ei nostata pisteitä monenkaan naisen mielessä. Pikemminkin päin vastoin.

Kieltämättä tekopyhää vaatia toiselta lähes neitsyyttä, jos olet itse pannut menemään ilman huolta huomisesta.

Ap

Totta, tekopyhaa on. Kuten jo mainitsinkin alkuperaisessa kommentissani. 

Mulle tama kolminumeroinen luku tuli tayteen jo alle kolmekymppisena, jolloin olin viela aika hukassa itseni ja ennen kaikkea seksuaalisuuteni kanssa. (Taustalla vakivaltaisessa alkoholistiperheessa vietetty lapsuus ja r*iskatuksi tuleminen 17-vuotiaana.) 

Sitten vaan jossain vaiheessa totesin siina kolmenkympin paremmalla puolella, etta juhlat on juhlittu, kaikkea koettu ja paljon opittu. Ja lopetin ns. yhden illan jutut. 

Koskaan en ole pettanyt, ja yhtaan tautia ei ole ollut. Olin aina erittain vastuullinen ehkaisyn suhteen, enka mm. suostunut suuseksiinkaan ilman suojaa. 

Enko siis tana paivana, kun olen ns. ehja ja oman arvoni tunteva ihmisena, ansaitse parisuhdetta? 

N44 

Tottakai ansaitset parisuhteen ja niin oma miesystävänikin ansaitsee. Tässä on vain aika paljon sulateltavaa enkä vielä tiedä, miten koko hommaan suhtautuisin. Ei sillekään oikein mitään voi, että tuollainen tieto pistää miettimään monia asioita.

Ap

Vierailija
64/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloitin seurustelun ja seksin noin 40 vuotta sitten. Sen jälkeen olen ollut vakavassa parisuhteessa (1 avioliitto, nykyinen avoliitto, niiden välissä 3.5 vuoden seurustelusuhde) yhteensä noin 20 vuotta. Eli em. suhteiden välissä olen ollut sinkkuna noin 20 vuotta. Ajatteleeko joku, että minun olisi pitänyt elää ne vuodet ilman seksiä vain siksi, etten tavannut ketään, kenen kanssa olisi kehittynyt enemmänkin?

Fwb-suhde lukuisien irtosuhteiden sijaan? Olisi paljon turvallisempaa moneltakin kannalta.

Ap

Vierailija
65/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kertoo kaiken sinusta ja yllättävästä elämästäsi.

Vierailija
66/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fwb-suhde lukuisien irtosuhteiden sijaan? Olisi paljon turvallisempaa moneltakin kannalta.

Ap

On joukossa ollut sellaisiakin, mutta ei niitäkään joka oksalla kasva. FWB-kumppanille on isommat vaatimukset kuin yhden yön jutulle, koska hänen kanssaan ollaan myös ystäviä.

Vierailija
67/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kertoo kaiken sinusta ja yllättävästä elämästäsi.

Kerro toki, mitä kaikkea nyt tiedät minusta!

Vierailija
68/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt herätys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vain voi sille mitään, että tieto ällöttää. Tällä hetkellä kun mietin seksiä ko. miehen kanssa, niin mielen valtaa ajatus siitä, että samainen m*na on ollut yli sadan muun naisen sisällä. Pakkohan tästä olisi päästä jotenkin yli, ehkä ajan kanssa...

Mutta ihan oikeasti miehet. Kannattaa miettiä ennen panemista. Teidänkin.

Ap

Aika seksististä ja toisen seksuaalisuuden rajoittamista. Myös miehellä on oikeus nauttia seksistä ja voimaantua kenenkään sitä rajoittamatta !

Toki. Mutta kyllä se käytös on deal breaker joissain tapauksissa. Ja se sinun täytyy vaan hyväksyä.hyväksyä.

Eki nainen joka on harrastanut paljon seksiä on myös mielestäsi iljettävä ?

Vierailija
69/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kertoo kaiken sinusta ja ällöttävästä elämästäsi.

Itseasiassa näihin pitäisi laittaa biohazard merkit, että ihmiset osaisivat varoa.

Vierailija
70/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole laskenut, mutta on mullakin ollut vähintään 100 "säätöä". Ikinä en ole ketään pettänyt ja mahtuu mun elämään yli 10 vuoden mittainen parisuhde miehen kanssa ja meillä neljä yhteistä lasta.

Mun mielestä ei ole mitenkään tarpeellista puhua omista seksi tai seurustelusuhteistaan toiselle. Ne on jokaisen oma henkilökohtainen asia.

Kyllä minä ainakin tiesin etten ole mieheni ensimmäinen ja päinvastoin. Ei meidän parisuhde ole kiinni edellisissä suhteissa.

Näin minä haluaisin ajatella, mutta toistaiseksi se ei ainakaan onnistu. Määrä on omalla mittapuullani aika hirmuinen. En minäkään neitsyt ole, mutta en koe kovinkaan monta vastaantulijaa millään tavalla viehättävänä. En ole koskaan harrastanut irtosuhteita ja seksi liittyy minulla vahvasti tunteisiin. Aikaisemmilla kumppaneillani on ollut vain muutamia edellisiä seksikumppaneita eikä niissä ole ollut mitään, mikä olisi ahdistanut. Yritän saada kiinni siitä, miksi tämä häiritsee ja mikä tässä häiritsee.

Ap

Jos mies ei ole lennosta vaihtanut toiseen tai pettämisen seurauksena sua/muita valinnut, niin koita rauhoittaa mielesi. Ei ne kumppanien määrät vielä mitään kerro.

Vierailija
71/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on joku nainen yrittänyt udella, vastaus on aina välillä ikineitsyt - 448 tai muuta vastaavaa. 

Ei tällaiseen pidä vastata tosissaan.

Valitettavasti sinkin kulahtaneisuus näkyy ihan päällepäin. Ei jatkoon.

Vierailija
72/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On joukossa ollut sellaisiakin, mutta ei niitäkään joka oksalla kasva. FWB-kumppanille on isommat vaatimukset kuin yhden yön jutulle, koska hänen kanssaan ollaan myös ystäviä.

Korostan että tämä on vain henkilökohtainen mielipiteeni, mutta minusta jokaisen kannattaisi asettaa isommat vaatimukset ihan vain sille seksikumppanillekin, eikä kelpuuttaa ihan mitä tahansa. Ihan oman turvallisuuden ja terveydellisten syiden takia.

Ap

Vierailija
73/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nyt herätys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vain voi sille mitään, että tieto ällöttää. Tällä hetkellä kun mietin seksiä ko. miehen kanssa, niin mielen valtaa ajatus siitä, että samainen m*na on ollut yli sadan muun naisen sisällä. Pakkohan tästä olisi päästä jotenkin yli, ehkä ajan kanssa...

Mutta ihan oikeasti miehet. Kannattaa miettiä ennen panemista. Teidänkin.

Ap

Aika seksististä ja toisen seksuaalisuuden rajoittamista. Myös miehellä on oikeus nauttia seksistä ja voimaantua kenenkään sitä rajoittamatta !

Toki. Mutta kyllä se käytös on deal breaker joissain tapauksissa. Ja se sinun täytyy vaan hyväksyä.hyväksyä.

Eki nainen joka on harrastanut paljon seksiä on myös mielestäsi iljettävä ?

En ajattele naisia seksuaalisessa mielessä, joten paha mennä sanomaan asiasta, joka liittyy nimenomaan seksiin ja seksuaaliseen viehättävyyteen.

Ap

Vierailija
74/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole laskenut, mutta on mullakin ollut vähintään 100 "säätöä". Ikinä en ole ketään pettänyt ja mahtuu mun elämään yli 10 vuoden mittainen parisuhde miehen kanssa ja meillä neljä yhteistä lasta.

Mun mielestä ei ole mitenkään tarpeellista puhua omista seksi tai seurustelusuhteistaan toiselle. Ne on jokaisen oma henkilökohtainen asia.

Kyllä minä ainakin tiesin etten ole mieheni ensimmäinen ja päinvastoin. Ei meidän parisuhde ole kiinni edellisissä suhteissa.

Näin minä haluaisin ajatella, mutta toistaiseksi se ei ainakaan onnistu. Määrä on omalla mittapuullani aika hirmuinen. En minäkään neitsyt ole, mutta en koe kovinkaan monta vastaantulijaa millään tavalla viehättävänä. En ole koskaan harrastanut irtosuhteita ja seksi liittyy minulla vahvasti tunteisiin. Aikaisemmilla kumppaneillani on ollut vain muutamia edellisiä seksikumppaneita eikä niissä ole ollut mitään, mikä olisi ahdistanut. Yritän saada kiinni siitä, miksi tämä häiritsee ja mikä tässä häiritsee.

Ap

Jos mies ei ole lennosta vaihtanut toiseen tai pettämisen seurauksena sua/muita valinnut, niin koita rauhoittaa mielesi. Ei ne kumppanien määrät vielä mitään kerro.

Näin yritän ajatella ja toivon, että mieleni tästä rauhoittuisi.

Ap

Vierailija
75/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ei kannata kysya, jos ei sit handlaa totuutta. Tieto lisaa tuskaa vai miten se menikaan.

Mulla on varmaan lahempana kahtasataa, vain harvat tietaa. 

Kaksinaismoralisesti, itseani v*tuttaisi jos oman kumppanini luku olisi edes yli kymmenen. Nykyisen on 2. 

No, kysytty on jo, joten turha enää pyöritellä sitä, että ei kannata kysyä jos ei handlaa totuutta. Halusin tietää, koska puheissa vilahti viittaus irtosuhteista useampana kertana, joten osasin odottaa jonkinlaista lukua, mutta en satasella alkavaa. Miestenkin kannattaisi miettiä, että kannattaako ihan jokaista vastaantulijaa panna, koska korkea lukumäärä seksikumppaneissa ei nostata pisteitä monenkaan naisen mielessä. Pikemminkin päin vastoin.

Kieltämättä tekopyhää vaatia toiselta lähes neitsyyttä, jos olet itse pannut menemään ilman huolta huomisesta.

Ap

Totta, tekopyhaa on. Kuten jo mainitsinkin alkuperaisessa kommentissani. 

Mulle tama kolminumeroinen luku tuli tayteen jo alle kolmekymppisena, jolloin olin viela aika hukassa itseni ja ennen kaikkea seksuaalisuuteni kanssa. (Taustalla vakivaltaisessa alkoholistiperheessa vietetty lapsuus ja r*iskatuksi tuleminen 17-vuotiaana.) 

Sitten vaan jossain vaiheessa totesin siina kolmenkympin paremmalla puolella, etta juhlat on juhlittu, kaikkea koettu ja paljon opittu. Ja lopetin ns. yhden illan jutut. 

Koskaan en ole pettanyt, ja yhtaan tautia ei ole ollut. Olin aina erittain vastuullinen ehkaisyn suhteen, enka mm. suostunut suuseksiinkaan ilman suojaa. 

Enko siis tana paivana, kun olen ns. ehja ja oman arvoni tunteva ihmisena, ansaitse parisuhdetta? 

N44 

Totta kai ansaitset, aivan samoin, kuten se 38-vuotiaaksi neitsyenä säilynyt mies. Ette vain välttämättä sovi juuri toisillenne.

Vierailija
76/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja varsinkin naiset luuleet, että seksistä saattaa seurata jotain suurempaa ja äkkiä suhde täyttyykin kaikesta muusta krääsästä, kuin siitä seksistä.

Vierailija
77/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajatellaan että seksielämä on aloitettu vaikka parikymppisenä ja nyt ikää 50, niin eihän 100 kumppania tee kuin 3-4 vuodessa. Jos aloitettu 15 v ja nyt 55 v niin vielä vähemmän. Ei paha.

Enemmän olisin huolissani tuosta, että pettäminen taitaa olla enemmän tapa kuin poikkeus.

No onhan tuo nyt ihan helvetin paha? Terveet, luotettavat ja tasapainoiset ihmiset eivät vaihda kumppania useita kertoja vuodessa kymmenien vuosien ajan.

Vierailija
78/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ajatellaan että seksielämä on aloitettu vaikka parikymppisenä ja nyt ikää 50, niin eihän 100 kumppania tee kuin 3-4 vuodessa. Jos aloitettu 15 v ja nyt 55 v niin vielä vähemmän. Ei paha.

Enemmän olisin huolissani tuosta, että pettäminen taitaa olla enemmän tapa kuin poikkeus.

No onhan tuo nyt ihan helvetin paha? Terveet, luotettavat ja tasapainoiset ihmiset eivät vaihda kumppania useita kertoja vuodessa kymmenien vuosien ajan.

Mikä sinusta olisi hyväksyttävä määrä seksiä eli seksikumppaneita 20 sinkkuvuoden aikana? Ja nyt siis lähdetään siitä, että ei ole sitä valintaa, että olisi seksiä vain parisuhdekumppanin kanssa, koska puhutaan niistä vuosista, joiden aikana sellaista ei kertakaikkiaan ole osunut kohdalle.

Vierailija
79/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joa kestät sen että miehesi ajattelee/vertaa taatusti sinua niihin muihin ja odotukset on korkealla koska kokemusta ja taatusti kokeiluja erilaisista asioista on niin anna mennä. Jos se tuntuu häiritsevän sinua ettet koskaan tule olemaan ensinmäinen tai paras missään asiassa niin anna mennä ja nauti.

Vierailija
80/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta olisi hyväksyttävä määrä seksiä eli seksikumppaneita 20 sinkkuvuoden aikana? Ja nyt siis lähdetään siitä, että ei ole sitä valintaa, että olisi seksiä vain parisuhdekumppanin kanssa, koska puhutaan niistä vuosista, joiden aikana sellaista ei kertakaikkiaan ole osunut kohdalle.

No jos 20 vuotta elää sinkkuna ja muka ketään sadoista seksikumppaneista ei ole ollut varteenotettava kumppani ehdokas koko aikana niin kyllä täytyy korvien väli jo olla niin puuroutunut ettei kyllä kiinnostaisi olla sellaisen ihmisen kumppani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme