Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelukumppanin edelliset säädöt

Vierailija
07.11.2019 |

Onko muita, joita ahdistaa kumppanin lukuisat edelliset seksisuhteet? Sain äskettäin tietää, että luku alkaa sadalla ja kieltämättä järkytyin. Alkuun yllätyin ja järkytys tuli jälkijunassa. Miten olette päässeet omasta ahdistuksestanne eroon? Vai oletteko? Ärsyttää se, että tämä vaivaa. En olisi uskonu, että tällaisella voisi olla näin suurta merkitystä.

Kommentit (269)

Vierailija
41/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitää puhua montako seksisuhdetta on ollut. Minusta tärkeämpiä on ne pitkät kunnon suhteet, eikä mitkään yhden yön jutut.

En kerro määriäni kenellekään.

Vierailija
42/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa, mun miehellä  (50+ v.) on n. 200 juttua takana ja oman kertomansa mukaan on kaikissa aikaisemmissa pitemmissä suhteissa pettänyt. 

Minua ei kuulema petä, tosin mistä sen tiedän. 

Ei helvetti, näköjään joku tommosenkin miehen suostuu ottamaan :D

Ei varmaan petä sinua juu

En tiennyt miehen aiemmista jutuista vasta kun meidän juttu oli jo muuttunut vakavaksi. Oltiin muutettu yhteen ja kihlasormukset ostettu. Tosin mies on rakas menneisyydestä huolimatta. Silti mietityttää että JOS :/

Jätä se sika.

Miksi tuon vastaajan pitäisi jättää. Sen mies on kaiketi tämän kanssa uskollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut, mutta on mullakin ollut vähintään 100 "säätöä". Ikinä en ole ketään pettänyt ja mahtuu mun elämään yli 10 vuoden mittainen parisuhde miehen kanssa ja meillä neljä yhteistä lasta.

Mun mielestä ei ole mitenkään tarpeellista puhua omista seksi tai seurustelusuhteistaan toiselle. Ne on jokaisen oma henkilökohtainen asia.

Kyllä minä ainakin tiesin etten ole mieheni ensimmäinen ja päinvastoin. Ei meidän parisuhde ole kiinni edellisissä suhteissa.

Vierailija
44/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ei kannata kysya, jos ei sit handlaa totuutta. Tieto lisaa tuskaa vai miten se menikaan.

Mulla on varmaan lahempana kahtasataa, vain harvat tietaa. 

Kaksinaismoralisesti, itseani v*tuttaisi jos oman kumppanini luku olisi edes yli kymmenen. Nykyisen on 2. 

Joskus lueskelin tutkimuksen tuosta aiheesta, siis siitä miten kumppanille edellisistä mainitaan. Naisilla oli muistaakseni kerroin 8, eli jos meinaa että yksi niin oikeasti 8.

Miehille oli kerroin lähellä nollaa koska osa vähätteli ja osa liioitteli.

En usko. Minulta ei ole ikinä kysytty. Jos puolisoni kysyisi, toteaisin, että paljon on ollut ja sen enempää en asiasta aio avautua. Hän saisi sitten valita toimintansa sen perusteella.

Vierailija
45/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vain voi sille mitään, että tieto ällöttää. Tällä hetkellä kun mietin seksiä ko. miehen kanssa, niin mielen valtaa ajatus siitä, että samainen m*na on ollut yli sadan muun naisen sisällä. Pakkohan tästä olisi päästä jotenkin yli, ehkä ajan kanssa...

Mutta ihan oikeasti miehet. Kannattaa miettiä ennen panemista. Teidänkin.

Ap

Viimeinen mahdollisuutesi saada mies? 

Kumpi tässä nyt tilanteessa nyt on se joka "kärsii" sinä vai mies? Ei miehellä ole mitään tarvetta miettiä tekemisiään, kun aina kuitenkin löytyy se joka esim. ajattelee, että jos se tästä nyt kuitenkin ajan kanssa muuttuu paremmaksi.

Hah, vai että viimeinen mahdollisuus saada mies :D. Vaikka te jotkut naisten vihaajat haluatte suorastaan epätoivoisesti vakuutella naisille, että tietyn iän jälkeen nainen ei kelpaa kenellekään, niin ei se arkielämässä ihan niin mene. On minulla ottajia, olisi vaikka missä, jos kiinnostuisin joka toisesta vastaantulijasta. Ei ole mikään ongelma olla yksin, jos sopivaa miestä ei löydy, en ole riippuvainen kaksilahkeisista. Oma mummoni löysi elämänsä rakkauden vielä päälle seitsemänkymppisenä, joten ei ole olemassa mitään viimeisiä mahdollisuuksia. Paitsi kuolleena.

Ap

Kyllähän tuo epätoivoiselle vaikuttaa, että sietää tuollaista miestä, joka on ällöttävä.

Vierailija
46/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa, mun miehellä  (50+ v.) on n. 200 juttua takana ja oman kertomansa mukaan on kaikissa aikaisemmissa pitemmissä suhteissa pettänyt. 

En tiennyt miehen aiemmista jutuista vasta kun meidän juttu oli jo muuttunut vakavaksi. Oltiin muutettu yhteen ja kihlasormukset ostettu. Tosin mies on rakas menneisyydestä huolimatta. Silti mietityttää että JOS :/

Hieman samankaltainen tilanne. En tiennyt miehen menneisyydestä ennen kuin homma eteni seurusteluksi. Enkä olisi koskaan uskonut, että tuollaista olisi ollut. Tuli täysin yllätyksenä.

Ap

Mut ku...

Vierailija
47/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt herätys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vain voi sille mitään, että tieto ällöttää. Tällä hetkellä kun mietin seksiä ko. miehen kanssa, niin mielen valtaa ajatus siitä, että samainen m*na on ollut yli sadan muun naisen sisällä. Pakkohan tästä olisi päästä jotenkin yli, ehkä ajan kanssa...

Ap

Aika seksististä ja toisen seksuaalisuuden rajoittamista. Myös miehellä on oikeus nauttia seksistä ja voimaantua kenenkään sitä rajoittamatta !

Hieman kaipaisin perusteluita näille väitteille. En minä todellakaan ole miehen seksielämää rajoittanut, kuten määrästä näkee, mutta saa minulla mielipide olla asiasta. On todennäköisempää saada tauteja lukuisista irtosuhteista ja se on selkeä riski. Samoin se, että toisella on matala kynnys harrastaa seksiä yhden illan tuttujen kanssa. Seksistä voi nauttia muutenkin, kuin panemalla kaikkea liikkuvaa.

Ap

Vierailija
48/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ajatellaan että seksielämä on aloitettu vaikka parikymppisenä ja nyt ikää 50, niin eihän 100 kumppania tee kuin 3-4 vuodessa. Jos aloitettu 15 v ja nyt 55 v niin vielä vähemmän. Ei paha.

Enemmän olisin huolissani tuosta, että pettäminen taitaa olla enemmän tapa kuin poikkeus.

Ei ole noin vanhasta ihmisestä kyse. Ei ole omien sanojensa mukaan pettänyt suhteiden aikana, mutta mistäs minä voin totuutta tietää?

Ap

Tämä ! :D

Vierailija
49/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ei kannata kysya, jos ei sit handlaa totuutta. Tieto lisaa tuskaa vai miten se menikaan.

Kaksinaismoralisesti, itseani v*tuttaisi jos oman kumppanini luku olisi edes yli kymmenen. Nykyisen on 2. 

No, kysytty on jo, joten turha enää pyöritellä sitä, että ei kannata kysyä jos ei handlaa totuutta. Halusin tietää, koska puheissa vilahti viittaus irtosuhteista useampana kertana, joten osasin odottaa jonkinlaista lukua, mutta en satasella alkavaa. Miestenkin kannattaisi miettiä, että kannattaako ihan jokaista vastaantulijaa panna, koska korkea lukumäärä seksikumppaneissa ei nostata pisteitä monenkaan naisen mielessä. Pikemminkin päin vastoin.

Kieltämättä tekopyhää vaatia toiselta lähes neitsyyttä, jos olet itse pannut menemään ilman huolta huomisesta.

Ap

Miten hitossa tuo on sinulta jotenkin pois?

No vaikka sillä tavalla, että luottamus kärsii siitä, jos toisella on lukuisia entisiä seksikumppaneita. Pistää miettimään, että onko toisen ego riippuvainen naisten huomiosta ja miten tyyppi käyttäytyy, jos viihteellä joku uusi nainen lähestyy. Jos kokee joka toisen naisen viehättäväksi, kun itse taas koen joka tuhannen miehen, niin onhan siinä suuremmat riskit. Ihan kaikelle.

Ap

Minulla on ollut paljon säätöjä sinkkuaikoinani. Egoni ei ole riippuvainen miesten huomiosta ja käyttäydyn viihteellä/työmatkoilla/juhlissa/muissa tilaisuuksissa niin, että juttelen mielelläni uusien ihmisten kanssa ja siinä kaikki. Se, etten ole sinkkuna halunnut olla ilman seksiä, ei tarkoita että pettäisin parisuhteessa.

Vierailija
50/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tavanneet aikuisina ja kumpikin tietää ja ymmärtää, että takana on elettyä elämää. Mitään määriä ja yksityiskohtia emme näe oleellisina ja jätämme asiat sikseen.

Vierailija
51/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt herätys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aika seksististä ja toisen seksuaalisuuden rajoittamista. Myös miehellä on oikeus nauttia seksistä ja voimaantua kenenkään sitä rajoittamatta !

Toki. Mutta kyllä se käytös on deal breaker joissain tapauksissa. Ja se sinun täytyy vaan hyväksyä.hyväksyä.

Vierailija
52/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt herätys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Näin on !

Vierailija
53/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kumpi tässä nyt tilanteessa nyt on se joka "kärsii" sinä vai mies? Ei miehellä ole mitään tarvetta miettiä tekemisiään, kun aina kuitenkin löytyy se joka esim. ajattelee, että jos se tästä nyt kuitenkin ajan kanssa muuttuu paremmaksi.

Hah, vai että viimeinen mahdollisuus saada mies :D. Vaikka te jotkut naisten vihaajat haluatte suorastaan epätoivoisesti vakuutella naisille, että tietyn iän jälkeen nainen ei kelpaa kenellekään, niin ei se arkielämässä ihan niin mene. On minulla ottajia, olisi vaikka missä, jos kiinnostuisin joka toisesta vastaantulijasta. Ei ole mikään ongelma olla yksin, jos sopivaa miestä ei löydy, en ole riippuvainen kaksilahkeisista. Oma mummoni löysi elämänsä rakkauden vielä päälle seitsemänkymppisenä, joten ei ole olemassa mitään viimeisiä mahdollisuuksia. Paitsi kuolleena.

Ap

Kyllähän tuo epätoivoiselle vaikuttaa, että sietää tuollaista miestä, joka on ällöttävä.

Ehkä sinun yksinkertaisessa maailmassasi. Minä en tee hätiköityjä päätöksiä, vaan haluan miettiä asiaa rauhassa. Haluan tarkastella kokonaisvaltaisesti sitä, mitä kaikkia ajatuksia ja tunteita tieto minussa herättää ja mitä se kaikki tarkoittaa.

Ap

Vierailija
54/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman samankaltainen tilanne. En tiennyt miehen menneisyydestä ennen kuin homma eteni seurusteluksi. Enkä olisi koskaan uskonut, että tuollaista olisi ollut. Tuli täysin yllätyksenä.

Ap

Niin sitä on vaan menty suin päin suhteeseen ottamatta selvää taustoista riittävän kattavasti ja enää ei voi kuin paheksua miehen käytöstä ajanvietteenä käytettävällä keskustelupalstalla. Ja estää muita miehiä tekemästä samaa virhettä :D Ei, ku mikä se virhe oli...epätoivoisia ottajia näyttää kuitenkin riittävän. Girl power!

Vierailija
55/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ehkä sinun yksinkertaisessa maailmassasi. Minä en tee hätiköityjä päätöksiä, vaan haluan miettiä asiaa rauhassa. Haluan tarkastella kokonaisvaltaisesti sitä, mitä kaikkia ajatuksia ja tunteita tieto minussa herättää ja mitä se kaikki tarkoittaa.

Ap

No mitäs sitten täällä kyselet?

Vierailija
56/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ensin lankeatte tuollaisiin kiertopalkintoihin, kun sitten jälkään päin märisette, että saittekin käytetyn kalun. Etsikää neitytpoikia, niin ei ole historiaa! No sitten te märisette, kun se ei osaa mitään lakanoiden välissä.

Vierailija
57/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

No, kysytty on jo, joten turha enää pyöritellä sitä, että ei kannata kysyä jos ei handlaa totuutta. Halusin tietää, koska puheissa vilahti viittaus irtosuhteista useampana kertana, joten osasin odottaa jonkinlaista lukua, mutta en satasella alkavaa. Miestenkin kannattaisi miettiä, että kannattaako ihan jokaista vastaantulijaa panna, koska korkea lukumäärä seksikumppaneissa ei nostata pisteitä monenkaan naisen mielessä. Pikemminkin päin vastoin.

Kieltämättä tekopyhää vaatia toiselta lähes neitsyyttä, jos olet itse pannut menemään ilman huolta huomisesta.

Ap

Totta, tekopyhaa on. Kuten jo mainitsinkin alkuperaisessa kommentissani. 

Mulle tama kolminumeroinen luku tuli tayteen jo alle kolmekymppisena, jolloin olin viela aika hukassa itseni ja ennen kaikkea seksuaalisuuteni kanssa. (Taustalla vakivaltaisessa alkoholistiperheessa vietetty lapsuus ja r*iskatuksi tuleminen 17-vuotiaana.) 

Sitten vaan jossain vaiheessa totesin siina kolmenkympin paremmalla puolella, etta juhlat on juhlittu, kaikkea koettu ja paljon opittu. Ja lopetin ns. yhden illan jutut. 

Koskaan en ole pettanyt, ja yhtaan tautia ei ole ollut. Olin aina erittain vastuullinen ehkaisyn suhteen, enka mm. suostunut suuseksiinkaan ilman suojaa. 

Enko siis tana paivana, kun olen ns. ehja ja oman arvoni tunteva ihmisena, ansaitse parisuhdetta? 

N44 

Vierailija
58/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole laskenut, mutta on mullakin ollut vähintään 100 "säätöä". Ikinä en ole ketään pettänyt ja mahtuu mun elämään yli 10 vuoden mittainen parisuhde miehen kanssa ja meillä neljä yhteistä lasta.

Mun mielestä ei ole mitenkään tarpeellista puhua omista seksi tai seurustelusuhteistaan toiselle. Ne on jokaisen oma henkilökohtainen asia.

Kyllä minä ainakin tiesin etten ole mieheni ensimmäinen ja päinvastoin. Ei meidän parisuhde ole kiinni edellisissä suhteissa.

Näin minä haluaisin ajatella, mutta toistaiseksi se ei ainakaan onnistu. Määrä on omalla mittapuullani aika hirmuinen. En minäkään neitsyt ole, mutta en koe kovinkaan monta vastaantulijaa millään tavalla viehättävänä. En ole koskaan harrastanut irtosuhteita ja seksi liittyy minulla vahvasti tunteisiin. Aikaisemmilla kumppaneillani on ollut vain muutamia edellisiä seksikumppaneita eikä niissä ole ollut mitään, mikä olisi ahdistanut. Yritän saada kiinni siitä, miksi tämä häiritsee ja mikä tässä häiritsee.

Ap

Vierailija
59/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ensin lankeatte tuollaisiin kiertopalkintoihin, kun sitten jälkään päin märisette, että saittekin käytetyn kalun. Etsikää neitytpoikia, niin ei ole historiaa! No sitten te märisette, kun se ei osaa mitään lakanoiden välissä.

Itseasiassa "neitsytpojat" (tai pojat, joilla on vahan kokemusta) ovat paljon helpompia opettaa miellyttamaan juuri itsea. Jokainen nainen on erilainen, ja aika paljon tullut allekirjoittaneellakin vastaan niita, jotka luulevat osaavansa kaiken, mutta eivat oikeasti osaa mitaan. Sitten kun yritat lempeasti opastaa vaikka kosketuksesta, etta saisi olla hitusen hellempi, niin sielta tulee, etta "kaikki mun eksatkin tykkas tasta". :)  

Vierailija
60/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

No mitäs sitten täällä kyselet?

Vertaistukea, mikä käy jo aloitusviestistä ilmi, jos vain viitsisit lukea ränkyttämisen sijaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän