Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelukumppanin edelliset säädöt

Vierailija
07.11.2019 |

Onko muita, joita ahdistaa kumppanin lukuisat edelliset seksisuhteet? Sain äskettäin tietää, että luku alkaa sadalla ja kieltämättä järkytyin. Alkuun yllätyin ja järkytys tuli jälkijunassa. Miten olette päässeet omasta ahdistuksestanne eroon? Vai oletteko? Ärsyttää se, että tämä vaivaa. En olisi uskonu, että tällaisella voisi olla näin suurta merkitystä.

Kommentit (269)

Vierailija
1/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kysya, jos ei sit handlaa totuutta. Tieto lisaa tuskaa vai miten se menikaan.

Mulla on varmaan lahempana kahtasataa, vain harvat tietaa. 

Kaksinaismoralisesti, itseani v*tuttaisi jos oman kumppanini luku olisi edes yli kymmenen. Nykyisen on 2. 

Vierailija
2/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa, mun miehellä  (50+ v.) on n. 200 juttua takana ja oman kertomansa mukaan on kaikissa aikaisemmissa pitemmissä suhteissa pettänyt. 

Minua ei kuulema petä, tosin mistä sen tiedän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista ei saa ahdistaa. Mies saa tuomita naisen saastaiseksi käytetyksi roskaksi jos taustalla on yksikin aikaisempi seksikerta.

Vierailija
4/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa, mun miehellä  (50+ v.) on n. 200 juttua takana ja oman kertomansa mukaan on kaikissa aikaisemmissa pitemmissä suhteissa pettänyt. 

Yksikään suhde ei ole turvassa pettämiseltä.

Vierailija
5/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Ei kannata kysya, jos ei sit handlaa totuutta. Tieto lisaa tuskaa vai miten se menikaan.

Kaksinaismoralisesti, itseani v*tuttaisi jos oman kumppanini luku olisi edes yli kymmenen. Nykyisen on 2. 

No, kysytty on jo, joten turha enää pyöritellä sitä, että ei kannata kysyä jos ei handlaa totuutta. Halusin tietää, koska puheissa vilahti viittaus irtosuhteista useampana kertana, joten osasin odottaa jonkinlaista lukua, mutta en satasella alkavaa. Miestenkin kannattaisi miettiä, että kannattaako ihan jokaista vastaantulijaa panna, koska korkea lukumäärä seksikumppaneissa ei nostata pisteitä monenkaan naisen mielessä. Pikemminkin päin vastoin.

Kieltämättä tekopyhää vaatia toiselta lähes neitsyyttä, jos olet itse pannut menemään ilman huolta huomisesta.

Ap

Vierailija
6/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teillä on tarve puhua tälläisistä asioita? Mä olen ainakin sen ihmisen kanssa, joka hän on nyt enkä määritte ihmistä sen menneen perusteella.

7/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Joskus lueskelin tutkimuksen tuosta aiheesta, siis siitä miten kumppanille edellisistä mainitaan. Naisilla oli muistaakseni kerroin 8, eli jos meinaa että yksi niin oikeasti 8.

Miehille oli kerroin lähellä nollaa koska osa vähätteli ja osa liioitteli.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
8/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

No, kysytty on jo, joten turha enää pyöritellä sitä, että ei kannata kysyä jos ei handlaa totuutta. Halusin tietää, koska puheissa vilahti viittaus irtosuhteista useampana kertana, joten osasin odottaa jonkinlaista lukua, mutta en satasella alkavaa. Miestenkin kannattaisi miettiä, että kannattaako ihan jokaista vastaantulijaa panna, koska korkea lukumäärä seksikumppaneissa ei nostata pisteitä monenkaan naisen mielessä. Pikemminkin päin vastoin.

Kieltämättä tekopyhää vaatia toiselta lähes neitsyyttä, jos olet itse pannut menemään ilman huolta huomisesta.

Ap

Miten hitossa tuo on sinulta jotenkin pois?

Vierailija
9/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teillä on tarve puhua tälläisistä asioita? Mä olen ainakin sen ihmisen kanssa, joka hän on nyt enkä määritte ihmistä sen menneen perusteella.

Ihmisen menneisyys kertoo ihmisestä ja naisilla miesten korkea luku edellisissä kumppaneissa on selkeä riski seksuaaliterveydelle ja lisääntymiselle. Herää kysymys myös siitä, kykeneekö ihminen olemaan uskollinen pitkässä parisuhteessa, joka edelleen on riski tautien kannalta. Olisi ihan kamalaa päätyä lapsettomaksi seksitaudin takia, joka on tullut mieheltä.

Ap

Vierailija
10/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa satasella? Satatuhatta?

Vierailija
11/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ap

Miten hitossa tuo on sinulta jotenkin pois?

No vaikka sillä tavalla, että luottamus kärsii siitä, jos toisella on lukuisia entisiä seksikumppaneita. Pistää miettimään, että onko toisen ego riippuvainen naisten huomiosta ja miten tyyppi käyttäytyy, jos viihteellä joku uusi nainen lähestyy. Jos kokee joka toisen naisen viehättäväksi, kun itse taas koen joka tuhannen miehen, niin onhan siinä suuremmat riskit. Ihan kaikelle.

Ap

Vierailija
12/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se siitä kertoo että on todella matala kynnys hypätä sänkyyn tuntemattoman kanssa. Eli siinä mielessä olisin huolissani pettämisestä.

Vierailija
13/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin idiootti että menee edes kertomaan jotain tuollaista? Mitä sillä haetaan? Ei kaikkea tarvitse kertoa.

Vierailija
14/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen yhdessä sen ihmisen kanssa joka mieheni on nyt, mutta puhutaan me silti esim. lapsuudestakin. Kyllä menneisyyden asiat pitkässä suhteessa tulee puheeksi jos niitä ei ehdoin tahdoin salaile. Jossain määrin menneisyyden kokemukset myös muokkaavat ihmistä ja johtavat siihen minkälainen hän on nyt, niistä puhuminen voi auttaa ymmärtämään kumppania. Olisi aika hassua ja rajoittavas jos "saisi" puhua vain tämän hetkisistä asioista.

Vierailija
15/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain voi sille mitään, että tieto ällöttää. Tällä hetkellä kun mietin seksiä ko. miehen kanssa, niin mielen valtaa ajatus siitä, että samainen m*na on ollut yli sadan muun naisen sisällä. Pakkohan tästä olisi päästä jotenkin yli, ehkä ajan kanssa...

Mutta ihan oikeasti miehet. Kannattaa miettiä ennen panemista. Teidänkin.

Ap

Vierailija
16/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain voi sille mitään, että tieto ällöttää. Tällä hetkellä kun mietin seksiä ko. miehen kanssa, niin mielen valtaa ajatus siitä, että samainen m*na on ollut yli sadan muun naisen sisällä. Pakkohan tästä olisi päästä jotenkin yli, ehkä ajan kanssa...

Ap

Hohhoijaa

Vierailija
17/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti, näköjään joku tommosenkin miehen suostuu ottamaan :D

Ei varmaan petä sinua juu

Vierailija
18/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hohhoijaa

Mahtoiko sinulla olla muuta antia aiheeseen kuin haukottelu? Avata vaikka omaa ajatatuskulkuasi siitä, mikä asiassa haukotuttaa?

Ap

Vierailija
19/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Viimeinen mahdollisuutesi saada mies? 

Kumpi tässä nyt tilanteessa nyt on se joka "kärsii" sinä vai mies? Ei miehellä ole mitään tarvetta miettiä tekemisiään, kun aina kuitenkin löytyy se joka esim. ajattelee, että jos se tästä nyt kuitenkin ajan kanssa muuttuu paremmaksi.

Vierailija
20/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hohhoijaa

Mahtoiko sinulla olla muuta antia aiheeseen kuin haukottelu? Avata vaikka omaa ajatatuskulkuasi siitä, mikä asiassa haukotuttaa?

Ap

Hohhoijaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän