Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelukumppanin edelliset säädöt

Vierailija
07.11.2019 |

Onko muita, joita ahdistaa kumppanin lukuisat edelliset seksisuhteet? Sain äskettäin tietää, että luku alkaa sadalla ja kieltämättä järkytyin. Alkuun yllätyin ja järkytys tuli jälkijunassa. Miten olette päässeet omasta ahdistuksestanne eroon? Vai oletteko? Ärsyttää se, että tämä vaivaa. En olisi uskonu, että tällaisella voisi olla näin suurta merkitystä.

Kommentit (269)

Vierailija
21/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa, mun miehellä  (50+ v.) on n. 200 juttua takana ja oman kertomansa mukaan on kaikissa aikaisemmissa pitemmissä suhteissa pettänyt. 

Minua ei kuulema petä, tosin mistä sen tiedän. 

Yksikään suhde ei ole turvassa pettämiseltä.

No itse asiassa on. Voin rehellisesti sanoa, että tähän ikään saakka en ole ikinä pettänyt seurustelukumppaniani, joita on kertynyt useita sekä yksi avioliittokin. Uskon että meitä löytyy muitakin, myös miehistä.

Mutta jos tarkoitat ettei toisesta voi ikinä tietää 100% varmaksi, niin siinä olet oikeassa.

N41

Vierailija
22/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain voi sille mitään, että tieto ällöttää. Tällä hetkellä kun mietin seksiä ko. miehen kanssa, niin mielen valtaa ajatus siitä, että samainen m*na on ollut yli sadan muun naisen sisällä. Pakkohan tästä olisi päästä jotenkin yli, ehkä ajan kanssa...

Mutta ihan oikeasti miehet. Kannattaa miettiä ennen panemista. Teidänkin.

Ap

Ihan oikeasti nainen kannattasikohan sitä vähän miettiä itsekin minkälainen mies kelpaa ennen kuin alkaa opettamaan miten muiden tulisi toimia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ei kannata kysya, jos ei sit handlaa totuutta. Tieto lisaa tuskaa vai miten se menikaan.

Mulla on varmaan lahempana kahtasataa, vain harvat tietaa. 

Kaksinaismoralisesti, itseani v*tuttaisi jos oman kumppanini luku olisi edes yli kymmenen. Nykyisen on 2. 

Joskus lueskelin tutkimuksen tuosta aiheesta, siis siitä miten kumppanille edellisistä mainitaan. Naisilla oli muistaakseni kerroin 8, eli jos meinaa että yksi niin oikeasti 8.

Miehille oli kerroin lähellä nollaa koska osa vähätteli ja osa liioitteli.

Höh. Minulla on ollut kolme miestä - se on fakta - ja nykyiselle miehelleni kerroin, että hän on kolmas.

N51

Vierailija
24/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa, mun miehellä  (50+ v.) on n. 200 juttua takana ja oman kertomansa mukaan on kaikissa aikaisemmissa pitemmissä suhteissa pettänyt. 

No itse asiassa on. Voin rehellisesti sanoa, että tähän ikään saakka en ole ikinä pettänyt seurustelukumppaniani, joita on kertynyt useita sekä yksi avioliittokin. Uskon että meitä löytyy muitakin, myös miehistä.

Mutta jos tarkoitat ettei toisesta voi ikinä tietää 100% varmaksi, niin siinä olet oikeassa.

N41

Et sä vielä kuollut ole.

Vierailija
25/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vain voi sille mitään, että tieto ällöttää. Tällä hetkellä kun mietin seksiä ko. miehen kanssa, niin mielen valtaa ajatus siitä, että samainen m*na on ollut yli sadan muun naisen sisällä. Pakkohan tästä olisi päästä jotenkin yli, ehkä ajan kanssa...

Ap

Viimeinen mahdollisuutesi saada mies? 

Kumpi tässä nyt tilanteessa nyt on se joka "kärsii" sinä vai mies? Ei miehellä ole mitään tarvetta miettiä tekemisiään, kun aina kuitenkin löytyy se joka esim. ajattelee, että jos se tästä nyt kuitenkin ajan kanssa muuttuu paremmaksi.

Hah, vai että viimeinen mahdollisuus saada mies :D. Vaikka te jotkut naisten vihaajat haluatte suorastaan epätoivoisesti vakuutella naisille, että tietyn iän jälkeen nainen ei kelpaa kenellekään, niin ei se arkielämässä ihan niin mene. On minulla ottajia, olisi vaikka missä, jos kiinnostuisin joka toisesta vastaantulijasta. Ei ole mikään ongelma olla yksin, jos sopivaa miestä ei löydy, en ole riippuvainen kaksilahkeisista. Oma mummoni löysi elämänsä rakkauden vielä päälle seitsemänkymppisenä, joten ei ole olemassa mitään viimeisiä mahdollisuuksia. Paitsi kuolleena.

Ap

Vierailija
26/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista kun en koskaan seurustelisi tuollaisen ihmisen kanssa. 

Vierailija
27/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatellaan että seksielämä on aloitettu vaikka parikymppisenä ja nyt ikää 50, niin eihän 100 kumppania tee kuin 3-4 vuodessa. Jos aloitettu 15 v ja nyt 55 v niin vielä vähemmän. Ei paha.

Enemmän olisin huolissani tuosta, että pettäminen taitaa olla enemmän tapa kuin poikkeus.

Vierailija
28/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan oikeasti nainen kannattasikohan sitä vähän miettiä itsekin minkälainen mies kelpaa ennen kuin alkaa opettamaan miten muiden tulisi toimia?

Millainen mies pitäisi kelpuuttaa? Kaltaisesi naisten vihaaja ja halveksija? Ei kiitos.

Ap

Vierailija
29/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti, näköjään joku tommosenkin miehen suostuu ottamaan :D

Ei varmaan petä sinua juu

En tiennyt miehen aiemmista jutuista vasta kun meidän juttu oli jo muuttunut vakavaksi. Oltiin muutettu yhteen ja kihlasormukset ostettu. Tosin mies on rakas menneisyydestä huolimatta. Silti mietityttää että JOS :/

Vierailija
30/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Voi lapsi rakas kun elämässä ei ole sitä ennustettavuutta miten tulet tulevaisuudessa toimimaan. Toisesta ja itsestään ei voi ikinä tietää 100% varmaksi vaikka kuinka yrittäisi nostattaa itseään, johonkin erikoisasemaan en minä, mutta muut.

Vierailija
31/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voitko luopua miehestäsi ap?

Vierailija
32/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Voi lapsi rakas kun elämässä ei ole sitä ennustettavuutta miten tulet tulevaisuudessa toimimaan. Toisesta ja itsestään ei voi ikinä tietää 100% varmaksi vaikka kuinka yrittäisi nostattaa itseään, johonkin erikoisasemaan en minä, mutta muut.

Älä nimittele.

Vierailija
33/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tosiaankin näissä tapauksissa ajattelee missä kaikissa likaviemäreissä sen miehen elin on uinut. Riski saada karseita tauteja ja bakteereita on suuri. Ennen varoiteltiin taudeista ja todettiin että olet pannut myös kumppanisi kaikkien panojen kaikkien eksien kanssa. Jo pelkästään hygieniasyistä ällöttävää, puhumattakaan siitä miten ällöttävä tuollainen ihminen on moraaliltaan. Parhaiten tästä selviät AP yli kun jätät sian.

Vierailija
34/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt miehen aiemmista jutuista vasta kun meidän juttu oli jo muuttunut vakavaksi. Oltiin muutettu yhteen ja kihlasormukset ostettu. Tosin mies on rakas menneisyydestä huolimatta. Silti mietityttää että JOS :/

Hieman samankaltainen tilanne. En tiennyt miehen menneisyydestä ennen kuin homma eteni seurusteluksi. Enkä olisi koskaan uskonut, että tuollaista olisi ollut. Tuli täysin yllätyksenä.

Ap

Vierailija
35/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika.

Vierailija
36/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse näen niin, että joko sitä harrastaa irtosuhteita tai sitten ei. Siinä vaiheessa, kun sinulle selvisi, että miehellesi irtosuhteet ovat okei, olisit voinut tehdä omat johtopäätöksesi. Sillä minun mielestäni ei nyt ole niin paljon merkitystä kuinka aktiivista se irtosuhteiden harrastaminen (siis kuinka usein se on onnistunut)

Otapa ihan rauhassa aikalisä ja laita vaikka suhde tauolle/teloille.

M43

Vierailija
37/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, koska en mieti sen kummemmin omia kuin kumppanin säätöjä, joista en edes tiedä mitään.

Vierailija
38/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aika seksististä ja toisen seksuaalisuuden rajoittamista. Myös miehellä on oikeus nauttia seksistä ja voimaantua kenenkään sitä rajoittamatta !

Vierailija
39/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajatellaan että seksielämä on aloitettu vaikka parikymppisenä ja nyt ikää 50, niin eihän 100 kumppania tee kuin 3-4 vuodessa. Jos aloitettu 15 v ja nyt 55 v niin vielä vähemmän. Ei paha.

Enemmän olisin huolissani tuosta, että pettäminen taitaa olla enemmän tapa kuin poikkeus.

Ei ole noin vanhasta ihmisestä kyse. Ei ole omien sanojensa mukaan pettänyt suhteiden aikana, mutta mistäs minä voin totuutta tietää?

Ap

Vierailija
40/269 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Viimeinen mahdollisuutesi saada mies? 

Kumpi tässä nyt tilanteessa nyt on se joka "kärsii" sinä vai mies? Ei miehellä ole mitään tarvetta miettiä tekemisiään, kun aina kuitenkin löytyy se joka esim. ajattelee, että jos se tästä nyt kuitenkin ajan kanssa muuttuu paremmaksi.

Hah, vai että viimeinen mahdollisuus saada mies :D. Vaikka te jotkut naisten vihaajat haluatte suorastaan epätoivoisesti vakuutella naisille, että tietyn iän jälkeen nainen ei kelpaa kenellekään, niin ei se arkielämässä ihan niin mene. On minulla ottajia, olisi vaikka missä, jos kiinnostuisin joka toisesta vastaantulijasta. Ei ole mikään ongelma olla yksin, jos sopivaa miestä ei löydy, en ole riippuvainen kaksilahkeisista. Oma mummoni löysi elämänsä rakkauden vielä päälle seitsemänkymppisenä, joten ei ole olemassa mitään viimeisiä mahdollisuuksia. Paitsi kuolleena.

Ap

Minkä takia sitten jäät suhteeseen, jossa sinua ahdistaa ja vain toivot, että se menee ajan kanssa ohi? Vähän kaksinaismoralista paheksua tälläistä käytöstä, kun sen on kuitekin valmis hyväksymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan