Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelukumppanin edelliset säädöt

Vierailija
07.11.2019 |

Onko muita, joita ahdistaa kumppanin lukuisat edelliset seksisuhteet? Sain äskettäin tietää, että luku alkaa sadalla ja kieltämättä järkytyin. Alkuun yllätyin ja järkytys tuli jälkijunassa. Miten olette päässeet omasta ahdistuksestanne eroon? Vai oletteko? Ärsyttää se, että tämä vaivaa. En olisi uskonu, että tällaisella voisi olla näin suurta merkitystä.

Kommentit (269)

Vierailija
261/269 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se järvi soutamalla kulu

Vierailija
262/269 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä painiskelen vähän samanlaisten asioiden kanssa. Minua kuvottaa ajatella mieheni sängyssä jonkun muun kanssa. Etenkin kun mies on niin taitava, niin oksettaa ajatella muut naiset laukeamassa ja nauttimassa hänen kanssaan.

Välillä pääsen olostani yli, kun ajattelen, että mies on liioitellut minulle todellista lukumääräänsä (joka on kuitenkin silti ”vaan” noin 10) ja sitten mietin niiden olleen vaan joitain ”kännipanoja”, joita kumpikaan ei edes kunnolla muista. Yhdenyönsuhteita mies ei kuitenkaan sano harrastaneensa ja se olikin minulle kynnyskysymys, koska itsekään en ole koskaan halunnut hypätä sänkyyn tuntemattoman kanssa. Mutta silti asia vaivaa välillä mieltäni.

Mutta sinun miehesi lukumäärä on niin suuri, että en usko, että pääsisin siitä koskaan yli. Joten jos suhteenne ei ole kovin vakavalla tasolla, kehoittaisin etsimään ”kunnollisemman” miehen. Jos mies on todella ollut sängyssä noin monen kanssa, kertoo se jotain hänen heikosta itsetunnostaan tai jostain muusta.

Minkä ihmeen takia sinä ajattelet tuollaisia? Oletko miettinyt, että kävisit ihan asiantuntijan kanssa keskustelemassa siitä, miksi sinulla on tarve velloa tuollaisissa ajatuksissa?

En ymmärrä, miten muut pystyvät ohittamaan ko. asian ja olla ajattelematta sitä? Mies osaa tuottaa niin järisyttäviä orgasmeja, että tiedän hänen tuottaneen niitä muillekin ennen minua. Ja kun hän on yrittänyt saada minut saamaan vielä useamman kerran saman aktin aikana, niin siitä voin päätellä, että muiden naisten kohdalla niin on käynyt. Ja jo 1 orgasmi on niin tajunnan räjäyttävä, että en ole ennen nykyistä miestäni kokenut mitään lähellekään vastaavaa, vaikka olen sängyssä muidenkin kanssa lauennut. Toisaalta en tiedä kumpi minua häiritsee enemmän, se että mies on tuottanut ainutkertaista nautintoa muille naisille vai se, että hän on nauttinut muiden kanssa. Jotenkin minua ei kuitenkaan häiritse niin paljoa miehen nautinto muiden kanssa , koska mitään sinnepäin viittaavaakaan hän ei ole puhunut ja kehuu aina minua yms.

Ei se ole millekään irtopanoille mitään orgasmeja tuottanut. Miehille irtoseksi on pelkkää naisen patjana käyttöä. Parisuhteessa vähän yritetään että haarat aukeais toistekin.

Kyllä monet myös irtoseksissä haluaa tuottaa nautintoa ja antaa suuseksiäkin.

Ei tapahdu. Korkeintaan kaksi minuuttia säälittävää lipitystä jonka aikana pitää miehen egolle teeskennellä viisi orgasmia. Irtoseksipartneri on miehelle likainen ja yököttävä l o r t t o eikä sellaisen alapäähän nyt kosketa, hyi!

Ilmeisesti sinun kohdalla näin.

Itse eron jälkeen muutaman irtosuhteen kokeilin oltuani 12 vuotta silloisen mieheni kanssa ja kyllä ne kaikki miehet erittäin innokkaasti antoi suuseksiä. Myöhemmin tapailin yhtä miestä ja 2kk tapailun ja keskustelun jälkeen hän jokseenkin vastahakoisesti antoi suuseksiä. Senkin kai siksi, että minulla halut alkoi olla nolla koska seksi oli lähinnä rykäisy ja sitten hän painui suihkuun. Se suhde jäi lyhyeksi kuitenkin.

Yäk. Eli taudit kiertää!

Miten ne kiertaa?

Suuseksia voi harrastaa myos kondomin kanssa. Kylla, molemmin puolin.

Joillakin on sellainen käsitys, että jokaisella on koko ajan joku sukupuolitauti päällä. Minä en ole törmännyt yhteenkään tautiin, vaikka kaksinumeroinen määrä naisia on käyty läpi.

Miehillä seksitaudit oireilevat harmemmin ja naisilla on myös suurempi tartuntaherkkyys. Aika suurella todennäköisyydellä sinäkin olet levittänyt jotain tauteja.

eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/269 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En epäilisin uskottomaksi, mutta hpv ja herpes huolestuttaisi. Ne kun voivat tarttua kondomista huolimatta, ja molemmat ovat hyvin yleisiä.

HPV on itse asiassa niin yleinen, että harva meistä selviää elämästä läpi ilman sitä. Sitä on montaa eri muotoa ja se voi tulla ilman seksiäkin. Joten sen pohtimiseen en hirveästi käyttäisi tästä aikaa ja energiaa rajallisesta elämästä. Se saattaa vaikuttaa joidenkin syöpien muodostumiseen, mutta mikäpä sitä syöpää ei aiheuttaisi?

Herpes on vähän kiusallisempi rakkuloiden takia, mutta senkin kyllä huomaa jos ne ovat päällä ja saa olla aika härski tyyppi, joka tieten tahtoen toisen niille altistaa.

Vierailija
264/269 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En epäilisin uskottomaksi, mutta hpv ja herpes huolestuttaisi. Ne kun voivat tarttua kondomista huolimatta, ja molemmat ovat hyvin yleisiä.

HPV on itse asiassa niin yleinen, että harva meistä selviää elämästä läpi ilman sitä. Sitä on montaa eri muotoa ja se voi tulla ilman seksiäkin. Joten sen pohtimiseen en hirveästi käyttäisi tästä aikaa ja energiaa rajallisesta elämästä. Se saattaa vaikuttaa joidenkin syöpien muodostumiseen, mutta mikäpä sitä syöpää ei aiheuttaisi?

Mies jolla on satoja seksikumppaneita ei tule enää koskaan olemaan yhtä sitoutuva, kuin vähän kokenut. Miehen seksivietti sopeutuu sopeutuu tarjontaan.

Vierailija
265/269 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole aavistustakaan kuinka monta seksisuhdetta miehelläni on ollut ennen minua eikä hän ole koskaan kysynyt mun aiemmista suhteista. Ei näköjään nähdä mitään syytä miksi niitä pitäisi nostaa esille meidän yhteisessä elämässä. Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Luulen että omistamisenhaluiset ja itsestään epävarmat kaivelee ja sitten pahoittaa mielensä noista menneistä.

No enpä ole kenenkään entisen kumppanini kanssa ollut omistushaluinen tai epävarma :D. Ei nämä asiat ole noin mustavalkoisia. Kyse on arvomaailmasta ja tavasta kohdata ja kohdella ihmisiä. Minulle on vieras ajatus se, että lähes jokainen ihminen, johon törmään, olisi niin viehättävä, että haluaisin päästää niinkin lähelle, mitä seksi vaatii. Olen ennemmin pitkien parisuhteiden ja syvällisten kohtaamisten ihminen, kuin kertakäyttökulttuurin.

Ap

Miksi koet, että asian täytyy olla joko tai? Aika moni hakee pysyvää parisuhdetta, mutta eivät silti halua pitää vuosikausia jalkoja ristissä sitä odotellessaan, koska ihmisellä on luonnolliset halunsa kuitenkin. Masturbaatiokaan ei täysin sitä korvaa, koska seksissä on aina kyse myös läheisyydestä ja siitä, että saa hyväksyntää toiselta ihmiseltä.

Vierailija
266/269 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä painiskelen vähän samanlaisten asioiden kanssa. Minua kuvottaa ajatella mieheni sängyssä jonkun muun kanssa. Etenkin kun mies on niin taitava, niin oksettaa ajatella muut naiset laukeamassa ja nauttimassa hänen kanssaan.

Välillä pääsen olostani yli, kun ajattelen, että mies on liioitellut minulle todellista lukumääräänsä (joka on kuitenkin silti ”vaan” noin 10) ja sitten mietin niiden olleen vaan joitain ”kännipanoja”, joita kumpikaan ei edes kunnolla muista. Yhdenyönsuhteita mies ei kuitenkaan sano harrastaneensa ja se olikin minulle kynnyskysymys, koska itsekään en ole koskaan halunnut hypätä sänkyyn tuntemattoman kanssa. Mutta silti asia vaivaa välillä mieltäni.

Mutta sinun miehesi lukumäärä on niin suuri, että en usko, että pääsisin siitä koskaan yli. Joten jos suhteenne ei ole kovin vakavalla tasolla, kehoittaisin etsimään ”kunnollisemman” miehen. Jos mies on todella ollut sängyssä noin monen kanssa, kertoo se jotain hänen heikosta itsetunnostaan tai jostain muusta.

Minkä ihmeen takia sinä ajattelet tuollaisia? Oletko miettinyt, että kävisit ihan asiantuntijan kanssa keskustelemassa siitä, miksi sinulla on tarve velloa tuollaisissa ajatuksissa?

En ymmärrä, miten muut pystyvät ohittamaan ko. asian ja olla ajattelematta sitä? Mies osaa tuottaa niin järisyttäviä orgasmeja, että tiedän hänen tuottaneen niitä muillekin ennen minua. Ja kun hän on yrittänyt saada minut saamaan vielä useamman kerran saman aktin aikana, niin siitä voin päätellä, että muiden naisten kohdalla niin on käynyt. Ja jo 1 orgasmi on niin tajunnan räjäyttävä, että en ole ennen nykyistä miestäni kokenut mitään lähellekään vastaavaa, vaikka olen sängyssä muidenkin kanssa lauennut. Toisaalta en tiedä kumpi minua häiritsee enemmän, se että mies on tuottanut ainutkertaista nautintoa muille naisille vai se, että hän on nauttinut muiden kanssa. Jotenkin minua ei kuitenkaan häiritse niin paljoa miehen nautinto muiden kanssa , koska mitään sinnepäin viittaavaakaan hän ei ole puhunut ja kehuu aina minua yms.

Ei se ole millekään irtopanoille mitään orgasmeja tuottanut. Miehille irtoseksi on pelkkää naisen patjana käyttöä. Parisuhteessa vähän yritetään että haarat aukeais toistekin.

Kyllä monet myös irtoseksissä haluaa tuottaa nautintoa ja antaa suuseksiäkin.

Ei tapahdu. Korkeintaan kaksi minuuttia säälittävää lipitystä jonka aikana pitää miehen egolle teeskennellä viisi orgasmia. Irtoseksipartneri on miehelle likainen ja yököttävä l o r t t o eikä sellaisen alapäähän nyt kosketa, hyi!

Ilmeisesti sinun kohdalla näin.

Itse eron jälkeen muutaman irtosuhteen kokeilin oltuani 12 vuotta silloisen mieheni kanssa ja kyllä ne kaikki miehet erittäin innokkaasti antoi suuseksiä. Myöhemmin tapailin yhtä miestä ja 2kk tapailun ja keskustelun jälkeen hän jokseenkin vastahakoisesti antoi suuseksiä. Senkin kai siksi, että minulla halut alkoi olla nolla koska seksi oli lähinnä rykäisy ja sitten hän painui suihkuun. Se suhde jäi lyhyeksi kuitenkin.

Yäk. Eli taudit kiertää!

Miten ne kiertaa?

Suuseksia voi harrastaa myos kondomin kanssa. Kylla, molemmin puolin.

Joillakin on sellainen käsitys, että jokaisella on koko ajan joku sukupuolitauti päällä. Minä en ole törmännyt yhteenkään tautiin, vaikka kaksinumeroinen määrä naisia on käyty läpi.

Miehillä seksitaudit oireilevat harmemmin ja naisilla on myös suurempi tartuntaherkkyys. Aika suurella todennäköisyydellä sinäkin olet levittänyt jotain tauteja.

eri

Sitten oletan, että olisin kuullut siitä kumppanilta perästä päin. Minulla on ainakin sellainen käsitys, että fiksut ihmiset ilmoittavat aiemmalle kumppanille, jos tulee oireita, jotta toinenkin pääsee tarkastamaan tilanteensa. No, eivät kaikki tietenkään kehtaa.

Vierailija
267/269 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset taas, meitähän syytetään kaikesta muutenkin, niin vois pokkana väittää että lähemmäs tuhat. Kalpenevat ja pyörtyvät kaikkein heikoimmalla egolla ja realiteettitestauksella varustetut mölöt välittömästi. Jäljelle jäävät suuret humoristit ja järjelliset olennot.

Mitä se kertoo tuhannen munan pllusta, että miehen pitää olla suuri humoristi sellaista kestääkseen?

Vierailija
268/269 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joa kestät sen että miehesi ajattelee/vertaa taatusti sinua niihin muihin ja odotukset on korkealla koska kokemusta ja taatusti kokeiluja erilaisista asioista on niin anna mennä. Jos se tuntuu häiritsevän sinua ettet koskaan tule olemaan ensinmäinen tai paras missään asiassa niin anna mennä ja nauti.

Minulla on paljon yhden yön juttuja enkä ikinä ole vertaillut kumppaniani heihin. En ylipäänsä muistele heitä. Tuoko se syy on, miksi miehet pelkäävät kokeneita naisia; he luulevat tulevansa vertailluksi?

Sekin ja pettämisriski ja sitten ihan periaatteellinen "kuvotus". Ei voi nähdä sellaista irtoseksinaista ainutkertaisena todella läheisenä kumppanina.

Eli määrittelet kumppanuuden lähinnä seksin kautta? Minkähänlaista sinun kanssasi on olla parisuhteessa?

En mutta iroseksi vesittää jotenkin sen muunkin puolen. Pilaa kokonaisuuden. Toinen kysymys lienee retorinen vastaajan ollessa niin jäävi.

Vierailija
269/269 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joa kestät sen että miehesi ajattelee/vertaa taatusti sinua niihin muihin ja odotukset on korkealla koska kokemusta ja taatusti kokeiluja erilaisista asioista on niin anna mennä. Jos se tuntuu häiritsevän sinua ettet koskaan tule olemaan ensinmäinen tai paras missään asiassa niin anna mennä ja nauti.

Minulla on paljon yhden yön juttuja enkä ikinä ole vertaillut kumppaniani heihin. En ylipäänsä muistele heitä. Tuoko se syy on, miksi miehet pelkäävät kokeneita naisia; he luulevat tulevansa vertailluksi?

Sekin ja pettämisriski ja sitten ihan periaatteellinen "kuvotus". Ei voi nähdä sellaista irtoseksinaista ainutkertaisena todella läheisenä kumppanina.

Eli määrittelet kumppanuuden lähinnä seksin kautta? Minkähänlaista sinun kanssasi on olla parisuhteessa?

En mutta iroseksi vesittää jotenkin sen muunkin puolen. Pilaa kokonaisuuden. Toinen kysymys lienee retorinen vastaajan ollessa niin jäävi.

Miksi vesittää ja pilaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi