Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut tekee lämppärit karjalanpiirakoista?

Vierailija
27.09.2024 |

Ööö ei niitä niistä tehdä?

Lämppärit tehdään vain vaaleasta leivästä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hõpsis! Mikä tahansa käy! 

Vierailija
2/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tekee lämppäreitä jopa ruisleivästä! Pöyristyitkö täysin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi palstavájakkí kyselee?

Vierailija
4/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä kieltä puhutte.

Vierailija
5/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tehdä läppärin karjalanpiirakoista :)

Vierailija
6/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen joskus näin ,karjalanpiirakka .hieman ketsuppia päälle ja siihen juustosiivu,lämmitys mikrossa että juusto hieman sulaa,,klink ulos mikrosta ja ei kun syömään nam..varoitus älä polta suutasi juusto on kuumaa jos heti ahmit.

Vierailija
7/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen joskus näin ,karjalanpiirakka .hieman ketsuppia päälle ja siihen juustosiivu,lämmitys mikrossa että juusto hieman sulaa,,klink ulos mikrosta ja ei kun syömään nam..varoitus älä polta suutasi juusto on kuumaa jos heti ahmit.

Ketsuppia karjalanpiirakkaan?

Vierailija
8/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se minun makuaistimus..ei ollenkaan paha ainakaan omasta mielestäni.

Vierailija
9/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös jotkut vaihtele. Esimerkiksi joskus tumma leipä, joskus vaalea, karjalanpiirakka jne. Ellei ole mieltynyt johonkin enemmän tai terveellisempi.

Vierailija
10/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se minun makuaistimus..ei ollenkaan paha ainakaan omasta mielestäni.

En ole kokeillut, mutta tuo olikin hyvä idea. Kun ajattelee , että perinteisesti makaronia on syöty ketchupin kanssa niin miksei se samalla tavalla sopisi riisiin.

Vierailija
11/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketsuppi on aikoinaan kehitetty kastikkeeksi, joka sopii lähes kaikkiin ruokiin. Tämä vaan tiedoksi ns. hienohelmoille.

Vierailija
12/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan yrittäisi tehdä lämpölamppua piirakasta?

Vierailija
13/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä maa, mikä planeetta

Vierailija
14/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla kiinnostavaa seurata lämmitysesiintyjää joka on tehty karjalanpiirakoista.

Vierailija
15/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se olekaan mikään lämminleipä, vaan lämmitetty karjalanpiirakka.

Eihän nuo kaupassa myytävät ja karjalanpiirakoiksi kutsut piirakat maistu kylmänä kuin kuivalle pahville. Pakko niihin on sipasta voita ja laittaa siivu juustoa päälle ja pariksikymmeneksi sekunniksi mikroon, että niitä pystyy ylipäätään syömään.

Ainoita karjalanpiirakoita joita suostuin kylmänä syömään, oli evakkomummoni leipomia ja nekin oli ylivoimaisesti parhaita tuoreina suoraan leivinuunista tulleina. Niihin sipasu voita päälle ja nam. Ne oli herkkua ne, ja todellisia aitoja oikeita karjalanpiirakoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi