Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peter Pan sukupolvi ei halua lapsia.

Vierailija
07.11.2019 |

Oletteko huomanneet että nykyiset 20- 35 vuotiaat ovat tällainen Peter Pan sukupolvi jotka ovat "ikuisia lapsia". Ei heitä lasten teko kiinnosta, sillä elävät itseään varten ja hauskanpito edellä viikonlopusta seuraavaan. (Ja kukapa sen sanoo että tämä väärin on?)

Onko teillä Facebook kavereina näitä 30- vuotiaita ikisinkkuja joilla on paljon kavereita mutta ei puolisoa? Tai näitä parisuhteessa tiiviisti eläviä joille riittää se että perheeseen kuuluu puolison lisäksi koira, kissa tai vaikka hamsteri? Jotka Halloweenin aikoihin vetivät kunnon tällingit naamaan ja julkaisivat kuvia Facebookissa isosta iloisesta Peter Pan joukosta vailla huolta huomisesta?

Näin vanhempana ihmisenä ajattelen vuosikymmeniä taaksepäin. Olisiko noin voinut käyttäytyä julkisesti vuosikymmeniä takaperin?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan oli taas aivopieru. Itse olen lähes kolmikymppinen nainen ja biletän ehkä pari kertaa vuodessa. Viihdyn kotona ja olen aika rauhallinen. Lapsia ei ole. Miksi? Koska emme puolisomme kanssa HALUA niitä. Pidämme elämästämme tällaisena kuin se nyt on ja lapsiperhearki näyttää omaan silmääni maanpäälliseltä helvetiltä.  

Älä jaksa olla katkera muille, jotka pitävät hauskaa vaan anna heidän elää juuri niin kuin haluavatkin. Jokainen saa valita haluaako lapsia vai onko haluamatta. Turha siitä on muita osoitella ja paheksua.

Vierailija
62/64 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minulla on (toivottu) lapsi ja toiveissa on lisää, yritys on päällä nytkin. Olen 24v, eli juuri tätä mainitsemaasi sukupolvea. En ole ollut kauhean kiinnostunut bilettämisestä 18v täytettyäni ja olen muutenkin hyvin paljon erilainen kuin suurin osa ikäisistäni.

Mutta sinähän sanoitkin olevasi erilainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27 ja käyn ehkä pari kertaa vuodessa viihteellä..ja sielläkin kun työkaverit vaatii mukaan. Alle 20v:nä tuli kyllä biletettyä usein, mutta en ole vuosiin jaksanut enää kiinnostua biletyksestä.  On mies ja ja kolme kissaa, mutta valitettavasti sairaudet, miehen työttömyys ja rahattomuus ovat selvitettävä ennen vauvan saamista. Kaikki ei välttämättä näy facesta tai ihmisestä päällepäin. Miksi lapsettomia ihmisiä pidetään lapsellisina ja vastuuttomina? Mielestäni on idioottimaista hankkia lapsi jos tulevaisuus on erittäin epävarma.

Vierailija
64/64 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun noita kuvia alkoi Halloweenin aikaan hyppiä silmilleni, aloin hahmottamaan tämän laskevan syntyvyyden perimmäisiä syitä ja ymmärtämään että ajat ovat todellakin muuttuneet.

Ap

Halloween-kuvia tutkimalla hahmottuu perimmäiset syyt.

Nauroin tälle ääneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi