Ennustaja paikalla
Olen tässä hetken ja nostan kortteja. Kysy kysymys
Kommentit (592)
Jaksaisitko katsoa minullekin? Löydänkö onnen?
Vierailija kirjoitti:
Yleinen miltä näyttää?
Maljojen kuningatar
Äitiys, tunteet. Näytä tunteesi avoimesti. Veden elementti.
Älä epäile olla rehellinen tunteillesi ja näyttää niitä. Kaikki ei ymmärrä mutta ei tarvitsekaan
Vanha näyttäytyy uudessa valossa. Tunteet voi syttyä uudelleen.
Näen tässä rakkauden ja lapsen, voi olla eksän kanssa
Tai muun näihin teemoihin liittyvän asian jossa pitää olla rehellinen tunteilleen. Hyvä kortti, vahvaa intuitiivista tuntemista ja rehellisyyttä.
Onko miehellä jota tapailen muita naisia myös kuvioissa?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaako yksi tyyppi vielä minua :3 Ja saanko raha-asiat kuntoon?
Voi voi.. miekkojen 5. Tappio.
Mitä suurimmalla todennäköisyydellä kuitenkin vain toisessa.
Pelkäät tappiota kovasti mutta olet nyt valmis tiedostamaan sen. Muutos alkaa tiedostamisesta. Eli sanoisin että saat raha-asiat kuntoon jos panostat siihen tästä näkökulmasta. Sama pätee rakkauteen.
Pelkäät liikaa tappiota ja se nostaa vanhat haavat aina uudelleen. Kaikki tuntuu sekasortoiselta. Tällainen matka voi olla tiedossa mutta vie ongelmasi tiedostamiseen.
Näkyy vesimies
Löydänkö työn, josta nautin? Olen työelämässä, mutta työ uuvuttaa.
Löydänkö rakkautta ennen vuodenvaihdetta? Meneekö kevääseen?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tästä tapailusta mitään?
Maljojen 10.
Täyttymys, tyydytys, säteily. Eli seksiä ainakin saat! mars kaloissa.
Vaikuttaa kyllä muuten pitempiaikaiselta täyttymykseltä, kaikki maljat järjestyksessä. Anna kaiken kehittyä kuitenkin omaa tahtia, mutta mahdollisuudet onnistua on.
Säteilevää onnea ja täyttymystä
Ihmissuhdetilanne, joka mietityttää... mitä kortteja nousee?
Vierailija kirjoitti:
Mitä minun kannattaisi toimia ihmisen suhteen, joka mielessäni on pyörinyt?
Lanttien kuningas. Maan elementti ilmalla höystettynä. Arkkitehti tai joku joka rakastaa suunnittelua, harkitseva, toimelias. Luotettava kumppani, luova vuorovaikutus, avoin ihminen.
Viesti on että nyt on aika toimia. Jos toimit koet merkittäviä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehellä jota tapailen muita naisia myös kuvioissa?
Miekkojen 8.
Kuvastaa valinnanvaikeutta ja kaksosia, eli sanoisin että on muitakin ainakin vielä. Kuvaa kahta vaihtoehtoa.
Mutta anna aikaa hetki niin asia ratkeaa. Anna hetki asioiden kehittyä itsestään, sitä ehkä ko ihminenkin tarvitsee.
Onko tämä urapolku oikea, vai pitäisikö yrittää seurata sydäntä?
Vierailija kirjoitti:
Palaako rakastamani oinas-mies takaisin elämääni? Saammeko uuden alun? Kiitos jos katsot tämän minulle.
Ylipappi nurinpäin.
Perhearvojen torjunta, totuuden hämärtyminen. Huono aika sitoutua ja tehdä sopimuksia. Varo 1. vaikutelmaa. Harhaanjohtavuus. Kuvastaa kyllä vahvaa mieshahmoa, johtajatyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä minun kannattaisi toimia ihmisen suhteen, joka mielessäni on pyörinyt?
Lanttien kuningas. Maan elementti ilmalla höystettynä. Arkkitehti tai joku joka rakastaa suunnittelua, harkitseva, toimelias. Luotettava kumppani, luova vuorovaikutus, avoin ihminen.
Viesti on että nyt on aika toimia. Jos toimit koet merkittäviä asioita.
Äääääk...! Kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Ottaako ex enää yhteyttä ja saanko anteeksipyynnön?
Tuli paholainen. Väärin ymmärretty pitkälti kyllä. Kuvaa voimakasta intohimoa ja seksuaalisuutta. Aistillisuus. Kauriin merkki ja uuden elinvoiman syntyminen ja moraalista vapautuminen. Ilkikurinen, moraalikapinoitsija.
Mahdollisesti siis kyllä mutta vaatisi sinulta antautumista ja luopumista vanhoista malleistasi ”paholaiselle”
Viesti on että olet itse oman elämäsi ohjaksissa, päätä itse mihin antaudut.
Huomioitava myös varoitusmerkit mitä paholaisen yleensä liittyy, näkisin niin punnitse haluatko anteeksipyyntöä
Nyt on paha tilanne. Miten tästä eteenpäin? Selviääkö mikä sairaus? Raha-asiat?
Hopeakettu kirjoitti:
Vuosi sitten joku ennustaja ennusti tällä palstalla minulle nuorikon ja ikuisen rakkauden hänen Kanssaan?! Ei ole näkynyt :D Mistä johtuu? :)
Nyt tuli maljojen soturi. Tutkaile tarkemmin sisintäsi kuka olet ja mitä haluat, mitä voit itse antaa. Sinänsä kortti on avoin rakkauden löytymiseksi. Tulet löytämään perheesi, se voi koostua monista eri ihmisistä. Samojen arvojen jakaminen.
Tapasin aivan ihanan Persialaisen miehen, hän on ainakin 20 vuotta itseäni nuorempi. On aivan uskomatonta että tällainen onni on potkaissut minua.
Emme kumpikaan puhu kovin hyvin englantia mutta olen ymmärtänyt että hän haluaisi kanssani mahdollisimman pian naimisiin.
Olemme tavanneet vasta muutaman kerran ravintolassa ja koska elämme jo melkein 2020-lukua niin minä olen tarjonnut ruuat.
Alan lämmetä avioliittosuunnitelmille.
Minkälainen ihana tulevaisuus minua odottaa tämän tumman komistuksen vaimona?
Saanko töitä?