Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen tässä hetken ja nostan kortteja.
Kysy kysymys

Sivut

Kommentit (260)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kumpi mies on minulle se oikea? Särkyykö sydämeni?

Tuli lanttien 6. Kuu Härässä. Menestys. Yrittäjyys, hankkeet. Sisäisen itseilmaisu ulospäin.

Kysymykseesi viitaten sanoisin se että se mies joka on menestyneempi, todennäköisesti tuntee itsensä hyvin ja sinut itsensä kanssa ja siksi menestynyt. Voi olla härkä / kuu härässä/ nouseva härkä. Mahdollisesti yrittäjä tai yrittäjäluonne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miltä talvena näyttää

Lanttien 8. Pitää olla varovainen.

Huolellisuus, varovaisuus, aurinko neitsyessä. Jokin sinussa on puhkeamassa kukkaan, se on kaunista ja herkkää. Anna sille sen tarvitsema suoja ja vahvistus. Kaikki kehittyy oikealla ajallaan, maltti on valttia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko mies jota tapailen luotettava kaikin puolin?

Kuu väärinpäin.

Jotain salaisuuksia on. Petokset, vilpilliset ihmiset.
illuusiot, pakoa todellisuudesta ja vaikea hahmottaa todellisuus. Vaikeus kertoa totuutta, kaipaa apua. Epätoivoa. Piileviä voimia.

Portti alitajunnan ja tietoisuuden eri tasoille.

Kalat.

Eli kuulostaa joltain päihteisiin menevältä Kalalta 🤔😅

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulenko miehestä vielä, johon olen ollu ihastunut?

Sauvojen prinssi. Kiihkeys ja intohimo. Tulen merkit. Kukoistava rakkaus, pimeydestä valoon. Hyvä merkki siis.

Oli kylläkin nurin päin eli malttia jos hommat lähtee nopeasti käyntiin. Voi olla että on kiihkeää mutta ei kestä.

Vierailija

Näenkö enää yhtä kaipaamani ihmistä lainkaan vai onko hän nyt kadonnut elämästäni lopullisesti? Tämä on todella tärkeä kysymys.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat