Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäjä! Olitko pitkään sinkkuna eron jälkeen?

Vierailija
05.11.2019 |

Otitko eron jälkeen aikaa edellisestä suhteesta toipumiseen vai aloitko etsiä uutta kumppania lähes saman tien?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä, jotka löytävät uuden muutama kuukausi eron jälkeen, vaikka eivät edes etsineet ketään, ovat ilmeisesti aika sosiaalisia ja meneviä ihmisiä. En usko, että vastaava onnistuisi itseltäni :o

-Ap.

Yleensä tyrkkyjä ovat ja yhtä heppoisesti päättävätkin uuden suhteen kuin aloittavat. Älä masennu. Kyllä se tulee, jos on tullakseen.

Itse en siis ole ollut jättäjä, vaan jätetty. Siksi minua kiinnostavat nimenomaan jättäjien kokemukset, vaikka ymmärrän tietysti, että jokainen tilanne on erilainen ja jokainen jättäjä on oma yksilönsä.

-Ap.

Riippuu tosiaan tilanteesta. Mulla yksi suhde kaatui siihen, etta mies jai kiinni pettamisesta. Se oli mulle kerrasta poikki ja menin sitten v*ttuuntuneena saman paivan iltana baariin. Siella sitten taysin sattumalta tutustuin erittain kiinnostavaan mieheen, jonka kanssa olinkin yli 15 vuotta yhdessa. 

Mulle oli helppoa aloittaa uusi suhde tuossa tilanteessa, silla KAIKKI tunteet siihen eksaan kuoli silla hetkella, kun se jai kiinni pettamisesta. Sehan itse vinkui mua viela useamman kuukauden takaisin...oli muka tehnyt elamansa virheen ja tajusi nyt rakastavansa ja bla bla. 

Vierailija
22/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan oli jo uusi katsottuna, siksi jätinkin vanhan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti samana päivänä

Vierailija
24/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta on erosta nyt. Ei ole tullut sellaista oloa että uuden parisuhteen haluaisi. Seksi/kevytsuhteita kyllä on ollut.

Vierailija
25/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta kohta täynnä. Olispa ihanaa kun olisi joku rutisteltavana, mutta eipä löydy. Lähes kaikki mun jälkeen eronneet tutut on jo löytäneet uuden kumppanin. Tosin joku ehti eroamaan jo siitäkin.

Vierailija
26/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
27/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin lennosta.

Vierailija
28/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lapsien lisäksi kannatella (m)iestä. En halunnut eron jälkeen uutta. Olen edelleen onnellisesti yksinhuoltaja.

Vierailija
29/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein eroa exästä vuosia ja eroaminenkaan ei mennyt ihan kerrasta poikki, mutta noin vuosi meni että löysin uuden puolison. Meni aika kauan kun ymmärsi että mä en ole enää varattu, sitä oli niin tottunut siihen että on parisuhteessa elävä ihminen. 

Jos nyt tästä 20 vuoden parisuhteesta ja avioliitosta tulisi ero, niin en välttämättä alkaisi enää suhteeseen, olisin jättäjä tai jätetty.

Vierailija
30/41 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mennyt 4 kk, eikä kiinnosta treffailla ollenkaan. Olen kyllä tinderissä, mutta mielestäni on se jotenkin ällöttävää ja ahdistavaa, että oikein yrittämällä yrittää saada itselleen seuraa sen kautta ja vielä pelkän ulkonäön perusteella. Joten olen päätynyt piilottamaan profiilini ja palaan sitten, jos siltä tuntuu.

Olen siis jättäjä, ei ollut mitään draamaa, en vain voi tunteilleni mitään. Mutta tunnen hirveätä syyllisyyttä siitä, etten tuntenut häntä kohtaan samoin kun hän minua. Neljä vuotta olimme yhdessä. Jotenkin tuntuu väärältä, että nyt menisin treffeille ja ihastumaan, kun olen hänet juuri torjunut. Olen kuitenkin jo 32 vuotias ja kohta jään lapsettomaksi, jos uutta parisuhdetta ei tule. Eikä sitä tule, jos kaikki uusi vain ahdistaa.

Vierailija
31/41 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/41 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli jo uusi suhde.

Vierailija
33/41 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta.

Vierailija
34/41 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin uutta viikon päästä erosta. Ex ei tahtonut lapsia ja oli ongelmainen. Minä tahdoin ja en jaksanut enää odottaa, että voisin yrittää lasta hänen kanssaan. Miehillä on hieman kauemmin aikaa odottaa kuin naisilla. Sydänsuruihin jos jää rypemään, niin ehtii muumioitua.

Vierailija
35/41 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

11v sitten erosin pitkästä liitosta. Noiden vuosien aikana minulla on ollut vain 2 suhdetta, joissa olin toisen kanssa tiiviisti. Noiden välissä myös vuosia itsekseni. Ei miehet tuo onnea. Ne usein vie sen, kun heillä on paljon omaan elämään liittyviä ongelmia.

Vierailija
36/41 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki koetin etsiä, mutta miehillä ei kauhean hyvin tärppää. Minulla ei siis vastoin yleisiä odotuksia ollut jo uutta valmiina. Ja siitä olen kiitollinen, etten löytänytkään heti uutta, koska sen yksinäisyysvaiheen yli kärvistelyn jälkeen ei taas pariutumistouhut voisi vähempää kiinnostaa ja tuntuu ihan hyvältä yksin. Se on huumetta tuo parisuhteilu pahimmillaan.

Vierailija
37/41 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta.

Vierailija
38/41 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen sinkkuna vuosien jälkeen enkä suostu enää ottamaan ketään vaivoikseni. Sinkkuus on parasta ikinä

Vierailija
39/41 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta olin.

Vierailija
40/41 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki koetin etsiä, mutta miehillä ei kauhean hyvin tärppää. Minulla ei siis vastoin yleisiä odotuksia ollut jo uutta valmiina. Ja siitä olen kiitollinen, etten löytänytkään heti uutta, koska sen yksinäisyysvaiheen yli kärvistelyn jälkeen ei taas pariutumistouhut voisi vähempää kiinnostaa ja tuntuu ihan hyvältä yksin. Se on huumetta tuo parisuhteilu pahimmillaan.

Kauanko tuo yksinäisyysvaiheen kärvistely kesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme