Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäjä! Olitko pitkään sinkkuna eron jälkeen?

Vierailija
05.11.2019 |

Otitko eron jälkeen aikaa edellisestä suhteesta toipumiseen vai aloitko etsiä uutta kumppania lähes saman tien?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotta.

Vierailija
2/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaan kolme vuotta. En erityisesti etsinyt ketään uutta, se sopiva vain tuli vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en etsiny tarkotuksella mutta uusi tuli elämään nopeasti. tarkotus oli vaan deittailla mut satuinkin rakastumaan ja muutaman viikon ehin olla sinkkuna.

mut asiaan varmasti vaikuttaa että en exää kohtaan tuntenu mitään moneen kuukauteen, en vaan uskaltanu erota kun kumminkin asuttiin yhessä kolme vuotta.

Vierailija
4/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2021 tulee 20 vuotta.

Vierailija
5/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin melkein heti deittailla huvikseni (hauskanpidon ja seksin takia) mutta vakavampi suhde tuli kuvioon noin 5 kk erosta.

Vierailija
6/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä eron jälkeen? Olin jo tavannut uuden, vähän aikaa yksin, pidemmän aikaa yksin.

Kaikkia vaihtoehtoja on kokeiltu.

Vierailija
7/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen, eli yli 10 vuotta. En etsinyt heti uutta. Nyt jo vuosia etsinyt, mutta ei löydy sopivaa.. Ero oli silti oikea päätös. Mielummin yksin, kuin huonossa suhteessa.

Vierailija
8/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo käsitellyt eron mielessäni ennen jättämistä, joten aika pian oli uutta sutinaa seksin ja hauskanpidon merkeissä.

Kun olen itse tullut jätetyksi, on aikaa aina mennyt paljon enemmän.

Vierailija
9/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun erosin ex:stä, päätin etten päästä yhtään miestä enää lähelleni, sotkemaan tunnemaailmaani ja elämääni.  Virallisen eron jälkeen kului 2kk ja tutustuin nykyiseen mieheeni. Olemme olleet naimisissa yli 25v. 

Elämä ei aina mene omien suunnitelmien mukaan ja hyvä niin.

Vierailija
10/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut aikaa jäädä sinkuksi, sillä muuten olisin ikäni puolesta ehkä jäänyt lapsettomaksi. Ymmärsin myös, että en toipuisi erosta täysin, ennen kuin olisi liian myöhäistä, joten siksikin oli turhaa jättää enempää aikaa paranemiselle ja jatkaa vain elämistä. Ex ei tahtonut lapsia. Eroprosessi oli kauan käynnissä taustalla, joten vaikea sanoa, että kumpi jätti. Minä olisin tahtonut jatkaa, jos se olisi ollut mahdollista.  Uusi suhde on kestänyt ja olen saanut lapsia.

Ex taas vietti pitkän  sinkkuajan eromme jälkeen, kun erotessa  oli vannonut, ettei tule saamaan lapsia ikinä. Niin vain hänestä on tullut isä. Hänen vaimo on huomattavasti häntä nuorempi: Exällä rahaa, vaimolla nuoruus.

Exän terveys ei vaikuta hyvältä. Minä olen hyvinvoiva, joskin ikuisesti vähän surullinen mm siksi, kun en saanut myös häneltä tahtomaani lasta. Siitä olen kyllä onnellinen, että ex ja vaimo saivat lapsen. Ehkä hänen vaimo saa vielä jonain päivänä nuoremman miehenkin, vaikka toivon exälle pitkää ikää.

Vierailija
11/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä eteenpäin kirjoitti:

Olin jo käsitellyt eron mielessäni ennen jättämistä, joten aika pian oli uutta sutinaa seksin ja hauskanpidon merkeissä.

Kun olen itse tullut jätetyksi, on aikaa aina mennyt paljon enemmän.

Asioita ei voi käsitellä etukäteen :)

Vierailija
12/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös parisuhteista eronneet saavat kommentoida, riippumatta siitä, olitteko avoliitossa vai ette. Tähän asti näyttää tulleen enemmän vastauksia avioliitosta eronneilta.

-Ap.

Vierailija
13/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu erosta. Viimeksi meni kolmisen kuukautta, en etsinyt ketään, satuin vaan tapaamaan miehen johon rakastuin.

Vierailija
14/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin parisuhteesta sen takia, että halusin sinkuksi. Miksi ottaisin riesakseni jonkun, kun halusin riesasta eroon?

Vierailija
15/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennatys on etta aamulla jatin ja saman paivan iltana tapasin jo uuden. 

Viimeksi meni n. puoli vuotta. Kahden viimeisen sinkkuviikon aluksi kirjauduin sitten deittisovelluksiin, kun teki mieli taas aloittaa parisuhde. 

Vierailija
16/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä, jotka löytävät uuden muutama kuukausi eron jälkeen, vaikka eivät edes etsineet ketään, ovat ilmeisesti aika sosiaalisia ja meneviä ihmisiä. En usko, että vastaava onnistuisi itseltäni :o

-Ap.

Vierailija
17/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä, jotka löytävät uuden muutama kuukausi eron jälkeen, vaikka eivät edes etsineet ketään, ovat ilmeisesti aika sosiaalisia ja meneviä ihmisiä. En usko, että vastaava onnistuisi itseltäni :o

-Ap.

Yleensä tyrkkyjä ovat ja yhtä heppoisesti päättävätkin uuden suhteen kuin aloittavat. Älä masennu. Kyllä se tulee, jos on tullakseen.

Vierailija
18/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ap.

Tuuria ja jos asian on käsitellyt jo yhdessä, niin käsiteltävää ei ole enää erotessa. Jotku myös sarjaseurustelevat, eli uusi aina tulille saattaa olla jo valmiina ja toimia eropäätöksen viimeisenä silauksena.

Eli ei tarvitse edes olla menevä, toki se kotoa poistumisen vaatii... tai no nykyään ei edes sitä. 

Vierailija
19/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap.

Yleensä tyrkkyjä ovat ja yhtä heppoisesti päättävätkin uuden suhteen kuin aloittavat. Älä masennu. Kyllä se tulee, jos on tullakseen.

Itse en siis ole ollut jättäjä, vaan jätetty. Siksi minua kiinnostavat nimenomaan jättäjien kokemukset, vaikka ymmärrän tietysti, että jokainen tilanne on erilainen ja jokainen jättäjä on oma yksilönsä.

-Ap.

Vierailija
20/41 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta tulee täyteen helmikuussa enkä enää halua kumppania. N28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi