Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset miehensaantimahdollisuudet minulla on? Speksit ovat seuraavat:

Vierailija
04.11.2019 |

Olen 40-v, eronnut kolmen kouluikäisen äiti. Lapset ovat minulla joka toinen viikko. Olen melko pitkä, himpusti ylipainoinen, tyylikäs, kauniskasvoinen. Luonteeltani olen huumorintajuinen, sosiaalinen ja keskusteleva. Pilkettä on silmäkulmassa ja tykkään flirttailla. Seksuaalisesti olen avoin ja aktiivinen. Käyn töissä, koulutus AMK-tasoa.

Kriteerejäni miehelle: perusasiat ja elämänhallinta kunnossa, osaa keskustella, avarakatseinen, tykkää seksistä, pitkä, korkeasti koulutettu, hauska ja älykäs. Mielellään lapsia joista huolehtii vastuullisesti. Etsin pitkällä tähtäimellä vakavaa suhdetta, mutta haluan edetä rauhallisesti.

Kommentit (188)

Vierailija
181/188 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto tuntuu pahalta aina tuo kun naiset sanoo että pitää olla pitkä ja itse on vain 176cm. Tulee siis niin emasculoitu olo. Ihan kun en olisi ihminen ja mies kun multa puuttu joku 9cm pituutta. Ihan kuin lyhyt mies ei voisi olla vahva, rohkea ja soturi. Napoleon oli pieni mies, Simo Häyhä oli pieni mies ja Frodo Reppuli joka pelasti sen koko taru sormusten herrasta hässäkän Samvais Gamgin kanssa olivat molemmat lyhyitä hobitteja tai pygmejä.

lyhyt mies on alle 170 sä oot normi pituuinen

Vierailija
182/188 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän voisi kertoa luonteensa ja persoonansa huonoistakin puolista, jos tahtoo saada realistisia vastauksia. Ainoastaan hyvät puolet listaamalla antaa itsestään kuvan tasokkaampana kuin oikeasti on, ja sen takia oikeassa elämässä kumppanin löytäminen voi olla hankalaa, vaikka täällä saisikin kehuja kerjättyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/188 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tosiaan hieman ylipainoa, BMI 26 eli varsin keskiverto suomalainen kroppa :) Lapsista sen verran, että he ovat joka tapauksessa tärkeintä elämässäni. Haluaisin miehen jolla on itselläänkin lapsia, jotta hän ymmärtää tämän omakohtaisesti.

ap

Hieman ylipainoa? Siis olet jäätävän pulska:D

Vierailija
184/188 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteerisi vaikuttavat ylimitoitetuilta omaan antiisi nähden. Haet selvästi sitä miesten kärkiainesta, mitä siis kaikki muutkin naiset hakevat. Oma valttisi tuntuu olevan intensiivisessä seksipalvelujen jakamisessa, mikä on ihan hyvä kikka, mutta sekin lähinmä perusoletus tasokkaalle ja himokkaalle miehelle. Näillä lähtökohdilla etsimäsi löytäminen vaikuttaa hyvin epätodennäkäiseltä. Kovalla työllä voit toki sellaisen muutamaksi viikonlopuksi löytää. Jos tyydyt eläkeläiskettuihin, niin voisit jopa onnistua löytämään tuollaisen useammaksi vuodeksi.

Joka tapauksessa onnea matkaan!

Vierailija
185/188 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen hyvin ap:n kaltainen paitsi koulutus yo-tasoa ja sen myötä työelämässä suht korkeassa asemassa. Ongelma on omat kriteerit. Miehiä olisi, mutta en ole kohdannut sitä oikeaa tai mitä lie, joten olen ollut vuosia sinkkuna. Toki käyn ulkona välillä, treffeilläkin, mutta alan viihtyä näin itsekseen jo liian hyvin joten kriteerit sen kun kasvavat.

Vierailija
186/188 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet että yleisesti hyväksi todettuja miehiä olisi vapaana? Mikä tekee sinusta heidän arvoisen? Hyvät puskurit ja vähän ajettu? Ei kuulosta siltä.

Vierailija
187/188 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto tuntuu pahalta aina tuo kun naiset sanoo että pitää olla pitkä ja itse on vain 176cm. Tulee siis niin emasculoitu olo. Ihan kun en olisi ihminen ja mies kun multa puuttu joku 9cm pituutta. Ihan kuin lyhyt mies ei voisi olla vahva, rohkea ja soturi. Napoleon oli pieni mies, Simo Häyhä oli pieni mies ja Frodo Reppuli joka pelasti sen koko taru sormusten herrasta hässäkän Samvais Gamgin kanssa olivat molemmat lyhyitä hobitteja tai pygmejä.

No sovitaan sitten niin, että olet lyhyt, vaikka esimerkiksi mun ideaalimiehen pituus on noin 178cm. Sun on kuitenkin pakko myöntää, että tuskin itsekään lämpenisit pulskalle punkeroiselle, jonka painoindeksi hipoisi miltei 30 ja joka latelisi pitkän listan erilaisia vaatimuksia:D

Vierailija
188/188 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen 176 enkä koe itseäni mitenkään pieneksi. Suomalaisten miesten keskipituus on noin 180 senttiä ja jos otetaan mukaan myös vanhemmat miehet, se putoaa 178 senttiin. Joten olemme huimat 2-4 senttiä keskimäärää lyhyempiä. En menisi vielä Lumikin ovelle koputtelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme