Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset miehensaantimahdollisuudet minulla on? Speksit ovat seuraavat:

Vierailija
04.11.2019 |

Olen 40-v, eronnut kolmen kouluikäisen äiti. Lapset ovat minulla joka toinen viikko. Olen melko pitkä, himpusti ylipainoinen, tyylikäs, kauniskasvoinen. Luonteeltani olen huumorintajuinen, sosiaalinen ja keskusteleva. Pilkettä on silmäkulmassa ja tykkään flirttailla. Seksuaalisesti olen avoin ja aktiivinen. Käyn töissä, koulutus AMK-tasoa.

Kriteerejäni miehelle: perusasiat ja elämänhallinta kunnossa, osaa keskustella, avarakatseinen, tykkää seksistä, pitkä, korkeasti koulutettu, hauska ja älykäs. Mielellään lapsia joista huolehtii vastuullisesti. Etsin pitkällä tähtäimellä vakavaa suhdetta, mutta haluan edetä rauhallisesti.

Kommentit (188)

Vierailija
141/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä miehenä olen samaa mieltä muutaman muun kanssa eli nätit, hymyilevät kasvot saavat kiinnostumaan paljon enemmän kuin upea vartalo. Ja jos sitten paljastuu, että naisella on terve itsetunto ja hän vaikuttaa rehdiltä, avarakatseiselta, maanläheiseltä ja sivistyneeltä, voi alkaa silmäillä hieman tarkemmin hänen vartaloaan, tyyliään sun muita yksityiskohtia. Langanlaiha ei tarvitse olla, mutta jotenkin naisesta pitää välittyä, että hän välittää terveydestään ja hyvinvoinnistaan, oli sitten liikakiloja tai ei. Ihannenaiseni on itse asiassa sellainen elämäniloinen tavis, joka tykkää maltillisesta hyötyliikunnasta ja muistaa myös levon merkityksen.

Vierailija
142/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T

Olen 40-v, eronnut kolmen kouluikäisen äiti. Lapset ovat minulla joka toinen viikko. Olen melko pitkä, himpusti ylipainoinen, tyylikäs, kauniskasvoinen. Luonteeltani olen huumorintajuinen, sosiaalinen ja keskusteleva. Pilkettä on silmäkulmassa ja tykkään flirttailla. Seksuaalisesti olen avoin ja aktiivinen. Käyn töissä, koulutus AMK-tasoa

.

Olennainen boldattu. Jos se on siis totta myös meidän miesten mielestä (naisilla ja miehillä on kovin erilainen kauneuskäsite myös tässä asiassa) ja tuo "himpusti ylipainoinen" pitää paikkansa, etkä oikeasti ole mikään so tanorsu, niin miehiä kyllä riittää jonoksi asti.

Kasvojen kauneus on meille miehille ykkösasia. Toiseksi tärkein kroppa, eli ei mitään valtavaa ylipainoa, eikä täysin tyhjänä roikkuvia ruumiinosia. Seksuaalinen aktiivisuus myös tietenkin olennainen asia.

Ei tietenkään mikään mi e lenvikainen hir viökään saa olla, mutta se selviää vasta ajan kanssa, eli suhteeseen kyllä pääset pelkillä ulkoisilla avuilla, vaikka muuten olisitkin täysi mu lkero. Se on sitte toinen asia, kuinka pitkää se suhde kestäisi, jos omaat pahan luo nnevian. Koulutuksella taas ei ole suurimmalle osalle meistä miehistä mitään merkitystä, ei ainakaan minulle.

M42

Samaa mieltä noista ulkonäkökriteereistä. Tottakai himoliikkujilla on tiukemmat vaatimukset myös kropan suhteen. Kuitenkin isossa mittakaavassa kasvot on tärkein eikä pieni ylipaino haittaa, jos on kasvoiltaan kaunis/sievä.

Samoilla linjoilla ollaan myös täällä. Kasvot ylivoimaisesti tärkein kriteeri. Kropassa taas ei niinkään  olennaista ole paino, vaan sen muoto. Eli jos muodot ovat naiselliset, niin pieni ylipaino ei ole pahasta. Sanoisin pikemminkin niin, että parempi pieni ylipaino, kuin reilu alipaino. En itetenkään minäkään mistään ryhävalaista perusta, mutta muutama liikakilo ei minua haittaa, kunhan vaan kurvit on kohillaan.

m36

Voi mikä huuto tulisi, jos naiset kirjoittaisivat, että miehellä kasvot ovat ylivoimaisesti tärkein kriteeri; metsästäjänsilmät ja jykevä leuka.

Miten niin tulisi? Mikä tuossa on pahaa, jos totuuden kertoo?

Ei niistä mieasiamies vässyköistä tarvi välittää, ei niitä täällä montaa pyöri vinkumassa.

m36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittelisitkö "avarakatseinen".

Kertoisitko millaisesta seksistä pitäisi tykätä.

Kuinka pitkä?

Kuinka korkeasti koulutettu?

Avaisitko mitä "vakava suhde" sinulle merkitsee.

Suhtautuu avarakatseisesti erilaisuuteen ja on utelias oppimaan uutta. Ei esim. vanhakantaisia näkemyksiä asioista. Seksin suhteen estoton ja kokeilunhaluinen, mutta yksiavioinen. Pituus vähintään 180 cm ja koulutus vähintään AMK. Vakava suhde: jopa loppuelämä yhdessä jos onni käy.

"Ei esim. vanhakantaisia näkemyksiä asioista."

Kuten sellaisia että miehen tulee olla naista pidempi ja sosioekonomisesti korkeammassa asemassa?

Vierailija
144/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T

Olen 40-v, eronnut kolmen kouluikäisen äiti. Lapset ovat minulla joka toinen viikko. Olen melko pitkä, himpusti ylipainoinen, tyylikäs, kauniskasvoinen. Luonteeltani olen huumorintajuinen, sosiaalinen ja keskusteleva. Pilkettä on silmäkulmassa ja tykkään flirttailla. Seksuaalisesti olen avoin ja aktiivinen. Käyn töissä, koulutus AMK-tasoa

.

Olennainen boldattu. Jos se on siis totta myös meidän miesten mielestä (naisilla ja miehillä on kovin erilainen kauneuskäsite myös tässä asiassa) ja tuo "himpusti ylipainoinen" pitää paikkansa, etkä oikeasti ole mikään so tanorsu, niin miehiä kyllä riittää jonoksi asti.

Kasvojen kauneus on meille miehille ykkösasia. Toiseksi tärkein kroppa, eli ei mitään valtavaa ylipainoa, eikä täysin tyhjänä roikkuvia ruumiinosia. Seksuaalinen aktiivisuus myös tietenkin olennainen asia.

Ei tietenkään mikään mi e lenvikainen hir viökään saa olla, mutta se selviää vasta ajan kanssa, eli suhteeseen kyllä pääset pelkillä ulkoisilla avuilla, vaikka muuten olisitkin täysi mu lkero. Se on sitte toinen asia, kuinka pitkää se suhde kestäisi, jos omaat pahan luo nnevian. Koulutuksella taas ei ole suurimmalle osalle meistä miehistä mitään merkitystä, ei ainakaan minulle.

M42

Samaa mieltä noista ulkonäkökriteereistä. Tottakai himoliikkujilla on tiukemmat vaatimukset myös kropan suhteen. Kuitenkin isossa mittakaavassa kasvot on tärkein eikä pieni ylipaino haittaa, jos on kasvoiltaan kaunis/sievä.

Samoilla linjoilla ollaan myös täällä. Kasvot ylivoimaisesti tärkein kriteeri. Kropassa taas ei niinkään  olennaista ole paino, vaan sen muoto. Eli jos muodot ovat naiselliset, niin pieni ylipaino ei ole pahasta. Sanoisin pikemminkin niin, että parempi pieni ylipaino, kuin reilu alipaino. En itetenkään minäkään mistään ryhävalaista perusta, mutta muutama liikakilo ei minua haittaa, kunhan vaan kurvit on kohillaan.

m36

Voi mikä huuto tulisi, jos naiset kirjoittaisivat, että miehellä kasvot ovat ylivoimaisesti tärkein kriteeri; metsästäjänsilmät ja jykevä leuka.

Nyt puhuttiin puhtaasti ulkoisista kriteereistä. Se on sinun oma tulkintasi, että näillä komnentoijilla ei ole muita kriteerejä.

Vierailija
145/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään taas kerran, että on ap:n tapaisilla ihmisillä myös ystävistään kovat kriteerit? Jos mieheksi ei kerran käy kuin pitkä ja koulutettu tyyppi, niin onko naispuolisille ystäville asetettu tarkat kriteerit myös?

Eli pitäisikö ap:n ystävällä olla suurinpiirtein sama koulutustausta? Ulkonäöllisesti hänen tulisi varmaan olla hieman huonompi ettei ap jää hänen varjoon. Hänellä tulisi olla luultavasti myös lapsia, sillä se olisi epäreilua, että toinen saisi hillua lapsettomana. Ystävällä tulisi olla hyvä työpaikka, mutta ei tietenkään niin hyvä kuin ap:lla ja muuta tällaista mukavaa.

Vierailija
146/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että huonot

Vierailija
147/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako kiva mies 53 v. 171cm/83kg? Tilillä 3802,40 euroa ja sängyssä aina kiihkeä.

Vierailija
148/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aika hyvät jos tollee puhuu omista 'spekseistään' :D

Ainaki rento muija varmaan

Vierailija
149/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako kiva mies 53 v. 171cm/83kg? Tilillä 3802,40 euroa ja sängyssä aina kiihkeä.

Kyllä kelpaa

t: Martti 67v 

Vierailija
150/188 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänkuuloisia kypsiä ja viriilejä miehiä täällä. Katsotaan.

ap

Vierailija
151/188 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ap vapaa?

Täällä hieno mies 51 v, 187cm, 126kg.

Tililläni 13 014 euroa ja asuntolainaa osakkeesta 79 162 euroa.

Vierailija
152/188 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gradun vääntäneet spedet ne vaan jaksaa kirjoitti:

Mikä siinä korkeastikoulutetussa on?

Miksi pitää olla osana inflaatiota?

Eikö ihan tavan työtön duunari kelpaa, joka osaa ja tietää vähintäänkin yhtä paljon kuin joku gradun vääntänyt spede?

Kyselen vain?

Riittääkö jos on autotallissa Portse ja vaatekaapissa roikkuu pölyyntynyt koin syömä mustavyö Dan diggeridoo dan diggeri dyy jujutsu-do:sta? Voi kehuskella että mieheni on ex-pertti ja portsen omistaja.

Onko se juuri se millä kehuskellaan? Miehen koulutuksella ja meriiteillä?

Vai mikä se oikein on?

Todella ahistavaa kun miehen pitää valehdella olevansa maisteri ja aina menee läpi. Kukaan ei keskustellessa huomaa etten ole maisteri tai edes dipaninssi.

Tietotaito ja yleissivistys on usein laajempaakin kuin näillä yliopiston taakse jättäneillä tapauksilla.

Se vaan aina vaaditaan ja sitten pitää valehdella että on "maisteri".

T: Grillimaisteli

Tykkäätkö keskustella kirjallisuudesta? Nautitko hyvistä elokuvista (ei toiminta- tai muutenkaan mainstream-)? Montako kertaa vuodessa käyt teatterissa tai konserteissa? Olisiko sinusta hauska tapa lukea päivittäin joku runo toiselle ja pohtia yhdessä sen merkityksiä? Luetko tietokirjallisuutta? Puhutko sujuvasti kieliä niin, että pärjäät maailmalla? Milloin kävit viimeksi valokuvanäyttelyssä? Onko sinulla museokortti?

Totta on, ettei korkeakoulututkinto takaa mitään edellä mainituista, mutta on huomattavasti todennäköisempää löytää noista asioista kiinnostunut mies korkeakoulutuista kuin ammattikoulun käyneistä.

Tässä huomaa sen, miten rajoittuneita korkeakoulutetut ihmiset yleensä ovat. He määrittelevät, minkälaiset elokuvat voivat olla hyviä elokuvia ja minkälainen kulttuuri lasketaan oikeaksi kulttuuriksi. Hyi helvetti, miten ahdasta ja tunkkaista olisi tuollaisen kanssa olla.

Näiden ihmisten kanssa mietityttää vain se, että onko se kanki ollut perseessä jo syntyessä, vai tuleeko se sieltä yliopistomaailmasta ikään kuin statussymbolina, kun siellä leikitään niissä omissa piireissä niitä sisäsiittoisia arvonimileikkejä?

Vierailija
153/188 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastaat siihen tärkeään kysymykseen...Joo, teille. Niin ehkä sitten. Vaikka olet ylipainoinen.

Vierailija
154/188 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gradun vääntäneet spedet ne vaan jaksaa kirjoitti:

Mikä siinä korkeastikoulutetussa on?

Miksi pitää olla osana inflaatiota?

Eikö ihan tavan työtön duunari kelpaa, joka osaa ja tietää vähintäänkin yhtä paljon kuin joku gradun vääntänyt spede?

Kyselen vain?

Riittääkö jos on autotallissa Portse ja vaatekaapissa roikkuu pölyyntynyt koin syömä mustavyö Dan diggeridoo dan diggeri dyy jujutsu-do:sta? Voi kehuskella että mieheni on ex-pertti ja portsen omistaja.

Onko se juuri se millä kehuskellaan? Miehen koulutuksella ja meriiteillä?

Vai mikä se oikein on?

Todella ahistavaa kun miehen pitää valehdella olevansa maisteri ja aina menee läpi. Kukaan ei keskustellessa huomaa etten ole maisteri tai edes dipaninssi.

Tietotaito ja yleissivistys on usein laajempaakin kuin näillä yliopiston taakse jättäneillä tapauksilla.

Se vaan aina vaaditaan ja sitten pitää valehdella että on "maisteri".

T: Grillimaisteli

Tykkäätkö keskustella kirjallisuudesta? Nautitko hyvistä elokuvista (ei toiminta- tai muutenkaan mainstream-)? Montako kertaa vuodessa käyt teatterissa tai konserteissa? Olisiko sinusta hauska tapa lukea päivittäin joku runo toiselle ja pohtia yhdessä sen merkityksiä? Luetko tietokirjallisuutta? Puhutko sujuvasti kieliä niin, että pärjäät maailmalla? Milloin kävit viimeksi valokuvanäyttelyssä? Onko sinulla museokortti?

Totta on, ettei korkeakoulututkinto takaa mitään edellä mainituista, mutta on huomattavasti todennäköisempää löytää noista asioista kiinnostunut mies korkeakoulutuista kuin ammattikoulun käyneistä.

Tässä huomaa sen, miten rajoittuneita korkeakoulutetut ihmiset yleensä ovat. He määrittelevät, minkälaiset elokuvat voivat olla hyviä elokuvia ja minkälainen kulttuuri lasketaan oikeaksi kulttuuriksi. Hyi helvetti, miten ahdasta ja tunkkaista olisi tuollaisen kanssa olla.

Näiden ihmisten kanssa mietityttää vain se, että onko se kanki ollut perseessä jo syntyessä, vai tuleeko se sieltä yliopistomaailmasta ikään kuin statussymbolina, kun siellä leikitään niissä omissa piireissä niitä sisäsiittoisia arvonimileikkejä?

Osoitit hienosti, miksi korkeakoulutetun kannattaa etsiä kaltaistaan.  Ensin kamala vinkuminen siitä, että koulutetut naiset haluavat koulutetun miehen, sitten kerrotaan, että ei kyllä olisi koulutettua naista huolittukaan. Kaikki siis voittavat, kun koulutetut naiset hakevat vain koulutettuja miehiä. MOT.

Vierailija
155/188 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen suhteellisen pitkä (187cm), korkeakoulutettu ja perusasiat kunnossa, vaikka en ihan varma olekaan mitä kaikkea tämä käsite oikein sisältää. Harrastan monipuolisesti liikuntaa joka sisältää erilasia pallo- ja joukkuepelejä melkein päivittäin. Olen asunut muutamaan otteeseen ulkomailla pidemmän aikaa ja matkustellut ympäri maailmaa. Tosin nykyään kaukomatkojen sijasta olen suosinut joko kotimaata tai lähialueita, joissa on mielstäni paljon enemmän nähtävää kuin moni edes tajuaa. Tämän lisäksi pidän itseäni avarakatseisena ja osaan ainakin omasta mielestäni nähdä asioiden eri puolet pyrin pääsääntöisesti kunnioittamaan myös niitä ihmisiä joiden kanssa en ole asioista samaa mieltä.

Myös minä etsin suhdetta. Olen 39 vuotias mies ja minulla on takana pari pidempää avoliittoa ja hieman tätä enemmän lyhyempiä suhteita. Tällä hetkellä minulla on kuitenkin kaksi kynnyskriteeriä joiden unohtaminen vaatisi suoraan sanottuna todellista jalat alta silmänräpäyksessä rakastumista. Toinen kriteereistä on lapsettomuus tai ainakin se, että lapset eivät olisi pieniä lapsia. Ikäisilläni naisilla lapset ovat kuitenkin valitettavasti vielä alakouluikäisiä tai jopa alle sen. Toinen kynnyskysymys on ikävä kyllä pinallinen ja ulkonäköön liittyvä. Olen muutaman kerran yrittänyt viritellä suhdetta naisen kanssa jonka seurassa koin oloni todella hyväksi ja helpoksi ja jonka luonne olisi monin tavoin ollut täydellinen - iloisia, älykkäitä, uteliaita, empaattisia naisia. Mutta en tästä huolimatta ja kovasta yrittämisestä huolimatta onnitsunut ikinä tuntemaan heitä kohtaa lähellekään sellaista fyysistä vetoa jota parisuhteen harkitseminen olisi vaatinut. Yhteistä näille kaikille naisille oli ylipaino. 

Vaikea siis kuvitella, että esimerkiksi meistä tulisi ikinä paria, ja tiedän sekä pienten lasten (jotka eivät ole omia), että ylipainon olevan hyvin merkittäviä kriteerejä myös todella monelle muulle miehelle.

Vierailija
156/188 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen suhteellisen pitkä (187cm), korkeakoulutettu ja perusasiat kunnossa, vaikka en ihan varma olekaan mitä kaikkea tämä käsite oikein sisältää. Harrastan monipuolisesti liikuntaa joka sisältää erilasia pallo- ja joukkuepelejä melkein päivittäin. Olen asunut muutamaan otteeseen ulkomailla pidemmän aikaa ja matkustellut ympäri maailmaa. Tosin nykyään kaukomatkojen sijasta olen suosinut joko kotimaata tai lähialueita, joissa on mielstäni paljon enemmän nähtävää kuin moni edes tajuaa. Tämän lisäksi pidän itseäni avarakatseisena ja osaan ainakin omasta mielestäni nähdä asioiden eri puolet pyrin pääsääntöisesti kunnioittamaan myös niitä ihmisiä joiden kanssa en ole asioista samaa mieltä.

Myös minä etsin suhdetta. Olen 39 vuotias mies ja minulla on takana pari pidempää avoliittoa ja hieman tätä enemmän lyhyempiä suhteita. Tällä hetkellä minulla on kuitenkin kaksi kynnyskriteeriä joiden unohtaminen vaatisi suoraan sanottuna todellista jalat alta silmänräpäyksessä rakastumista. Toinen kriteereistä on lapsettomuus tai ainakin se, että lapset eivät olisi pieniä lapsia. Ikäisilläni naisilla lapset ovat kuitenkin valitettavasti vielä alakouluikäisiä tai jopa alle sen. Toinen kynnyskysymys on ikävä kyllä pinallinen ja ulkonäköön liittyvä. Olen muutaman kerran yrittänyt viritellä suhdetta naisen kanssa jonka seurassa koin oloni todella hyväksi ja helpoksi ja jonka luonne olisi monin tavoin ollut täydellinen - iloisia, älykkäitä, uteliaita, empaattisia naisia. Mutta en tästä huolimatta ja kovasta yrittämisestä huolimatta onnitsunut ikinä tuntemaan heitä kohtaa lähellekään sellaista fyysistä vetoa jota parisuhteen harkitseminen olisi vaatinut. Yhteistä näille kaikille naisille oli ylipaino. 

Vaikea siis kuvitella, että esimerkiksi meistä tulisi ikinä paria, ja tiedän sekä pienten lasten (jotka eivät ole omia), että ylipainon olevan hyvin merkittäviä kriteerejä myös todella monelle muulle miehelle.

Ihan ohiksena mainitsen, että minulle puolestaan olisi miehessä ehdoton turnoff kaksi epäonnistunutta avoliittoa alle 40-vuotiaana. Itselläni oli sen ikäisenä yksi epäonnistunut liitto ja teini-ikäinen lapsi, joka kolme vuotta myöhemmin muutti kotoa pois. Olin 160/52, korkeasti koulutettu, laajasti matkustellut, koulutusta vastaavassa työssä ja kaikin puolin pidetty sekä naisena että ystävänä.

eri

Vierailija
157/188 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla spekseillä ja vaatimuksilla en ihmettelis jos miehen löytämisessä voi kestää.

Itseasiassa, tää aloitus kuvaa osuvasti sitä miten epärealistisia vaatimuksia ihmisillä on suhteessa itseensä. Esim korkeakoulutus. Korreloiko se parisuhteen laatuun, muutakuin isomalla palkalla? Luoja. 

Vierailija
158/188 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta ja urheile. Panosta naiselliseen ulkonäköön, hameita, sukkia ja korkkareita.

Sitten voit valita sen miehen.

Ummm? Kauhea määrä alapeukkuja, vaikka nämä hyvin yksinkertaiset neuvot varmasti muuttaisivat ap:n kohderyhmän mielipidettä ap:sta varmasti merkittävästi positiivisempaan suuntaan. Ei se hauskuus, älykkyys ja muuta henkiset piirteet kanna yhtään mihinkään ilman fyysistä vetovoimaa. Tällasia ihmissuhteita kutsutaan nimellä ystävyys.

Vierailija
159/188 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen vastaus! Kuulostat juuri sellaiselta mieheltä, jonka kanssa tulen helposti juttuun ja pääsen samalle aaltopituudelle. Myös tuo, että sanot rehdisti ja suoraan miten asiat ovat ja mikä minussa ei vetoa, on arvostettava piirre. Meistä tuskin tulee paria, mutta oli mukava lukea viestisi! Toivottavasti sinäkin löydät ihanan naisen elämääsi :)

Ap

Vierailija
160/188 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole täydellinen. Kannattaa miettiä, mikä on se "heikkous" jonka olisit valmis kumppanissasi hyväksymään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän