Millaiset miehensaantimahdollisuudet minulla on? Speksit ovat seuraavat:
Olen 40-v, eronnut kolmen kouluikäisen äiti. Lapset ovat minulla joka toinen viikko. Olen melko pitkä, himpusti ylipainoinen, tyylikäs, kauniskasvoinen. Luonteeltani olen huumorintajuinen, sosiaalinen ja keskusteleva. Pilkettä on silmäkulmassa ja tykkään flirttailla. Seksuaalisesti olen avoin ja aktiivinen. Käyn töissä, koulutus AMK-tasoa.
Kriteerejäni miehelle: perusasiat ja elämänhallinta kunnossa, osaa keskustella, avarakatseinen, tykkää seksistä, pitkä, korkeasti koulutettu, hauska ja älykäs. Mielellään lapsia joista huolehtii vastuullisesti. Etsin pitkällä tähtäimellä vakavaa suhdetta, mutta haluan edetä rauhallisesti.
Kommentit (188)
Noi listat on muutenkin ihan naurettavia tässä iässä. Aina se perus tumma, pitkä ja hyvätuloinen! Niih ja pitää tykätä matkustamisesta. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutettujen keski-ikäisten ihmisten elämää:
- kasvavat terveysongelmat (mt- ja tule-vaivat, alko, someriippuvuus, ortoreksia, jos jonkinlaiset pakkomielteet)
- minä-keskeisyys, joka näkyy joko ikisinkkuuntena, lapsettomuutena tai jatkuvina uusperhekuvioina, myös uuvuttavana kulissielämänä sekä livenä että somessa
- kovat vaatimukset kumppanille: tämän pitäisi olla nöyrä, mutta toisaalta alfa
- jos olet menestyjä, sinulle pitäisi jäädä aikaa luoda uraa, aikaa seurustella sinkkukavereiden kanssa, aikaa matkustella, aikaa somettaa, aikaa harrastaa ja vielä enemmän harrastaa
- vaan jos et menestykään loputtomiin/koskaan (työttömyys, pätkätyöt) ongelmana onkin: mistä rahat harrastuksiin, elämyksiin, mistä itsetunto sosiaaliseen elämään, mistä täysijärkinen kumppani
- salattu häpeä: miksi olen yksin ja köyhä, miksi saan pakit sekä vastakkaiselta sukupuolelta että työnantajilta. Tartunko pullaan, tartunko pulloon, tartunko pilleriin, tartunko köyteen.
Minä olen koulutettu keski ikäinen nainen
En harrasta
Olen hoikka kaunis ja näytän 30 vuotiaalta
En ole somessa
En ole lisääntynyt
Saman kauniin hoikan miehen kanssa jo 30 vuotta.
En odota ihmisiltä mitään, hyväksyn että meillä kailla on omat vikamme.
Teen paljon töitä, enkä odota yhteiskunnan pitävän minusta huolta vanhana
hmm saisinko minä miehen tinderistä näillä spekseillä?
olen yli 50 vuotias..joten lasta ei mies saisi.
Käyn myös bilettämässä 3 kertaa kuussa...
Siis en tarvi miestä (on jo)..mutta onnaisko? saisinko ALFAUROKSEN???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kasvavat terveysongelmat (mt- ja tule-vaivat, alko, someriippuvuus, ortoreksia, jos jonkinlaiset pakkomielteet)
- minä-keskeisyys, joka näkyy joko ikisinkkuuntena, lapsettomuutena tai jatkuvina uusperhekuvioina, myös uuvuttavana kulissielämänä sekä livenä että somessa
- jos olet menestyjä, sinulle pitäisi jäädä aikaa luoda uraa, aikaa seurustella sinkkukavereiden kanssa, aikaa matkustella, aikaa somettaa, aikaa harrastaa ja vielä enemmän harrastaa
- vaan jos et menestykään loputtomiin/koskaan (työttömyys, pätkätyöt) ongelmana onkin: mistä rahat harrastuksiin, elämyksiin, mistä itsetunto sosiaaliseen elämään, mistä täysijärkinen kumppani
- salattu häpeä: miksi olen yksin ja köyhä, miksi saan pakit sekä vastakkaiselta sukupuolelta että työnantajilta. Tartunko pullaan, tartunko pulloon, tartunko pilleriin, tartunko köyteen.
En harrasta
En ole somessa
En ole lisääntynyt
VALEHTELET KAIKKI YLI 50VEE ON MUMMOJA JA LIHAVIA!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En harrasta
En ole somessa
En ole lisääntynyt
Siis kuka menestynyt mies haluaisi kauniin omillaan toimeentulevan MUMMON?
Jos on noin tarkat speksit niin kannattaa tehdä itse. Markkinoilta on vaikea löytää.
Miksi ihmiset takertuu tuohon lievään ylipainoon? Ymmärtäisin, jos AP hakisi pelkästään kovasti treenaavaa miestä mutta eihän AP sanonut aloituksessa, että miehellä ei saisi myös olla pikkuisen ylimääräistä läskiä.
Itse olen vähän päälle 30-v eikä lievä ylipaino ole ollut mikään este pariutua tai edelleen saada katseita miehiltä.
Suurimmat esteet noissa vaatimuksissa minusts on tiettyyn pituuteen ja koulutukseen takeetuminen.
Vierailija kirjoitti:
Noi listat on muutenkin ihan naurettavia tässä iässä. Aina se perus tumma, pitkä ja hyvätuloinen! Niih ja pitää tykätä matkustamisesta. 😂
Itselläni ei ole missään iässä ollut mitään kriteerilistaa miehille ja aina olen niitä tekeviä ihmisiä ihmetellyt.
Toki jonkinlaiset, kuitenkin tapauskohtaisesti mahdollisesti venyvät, raamit kumppanille on olemassa, mutta tarkan listan kanssa on ihan turhaa hakea, kun kemia sen ratkaisee kuitenkin.
N37
Olet jo rikkonut perheesi ja hylännyt miehesi. Varmaan löydät yhden yön juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Missä ap asuu, kelpaako 43v duunari, 181/85 1 lapsi, ok-talo lähes raitis?
Ja onko sulla ap hyvät tissit?
Käske sen talon laittaa korkki kokonaan kiinni, niin mietitään sitten ;)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset takertuu tuohon lievään ylipainoon? Ymmärtäisin, jos AP hakisi pelkästään kovasti treenaavaa miestä mutta eihän AP sanonut aloituksessa, että miehellä ei saisi myös olla pikkuisen ylimääräistä läskiä.
Itse olen vähän päälle 30-v eikä lievä ylipaino ole ollut mikään este pariutua tai edelleen saada katseita miehiltä.
Suurimmat esteet noissa vaatimuksissa minusts on tiettyyn pituuteen ja koulutukseen takeetuminen.
Kymmenen vuoden päästä tilanne on todennäiköisesti toinen.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni on 51 vuotias ja hänellä on ylipainoa noin 40 kg ja kolme lasta, mutta ne asiat eivät näytä haittaavan ollenkaan.
Kun olimme laivalla tyttöporukalla, niin tätä tosi hyvin tanssivaa ystävääni haettiin tanssimaan ihan jatkuvasti. Miehet olivat ihan tavallisia saman ikäisiä miehiä ja yksi heistä onkin nyt ystäväni miesystävä nyt.
Syy tähän on että ylipainoiset naiset ovat miesten mielestä helppoa riistaa eikä tarvitse pakkeja pelätä niin paljoa ja vaikka tuliskin pakit niin se ei hetkauta suuntaan tai toiseen. Siksi näitä lähestytään mieluummin kuin oikeasti kauniita ja timmejä naisia.
T. M36
Vierailija kirjoitti:
Ap, haittaako jos minulla pieni peeenis? Muuten olen pitkä, hoikka ja varakas.
Ei haittaa koska olet luova arkkitehti ? https://behnisch.com/
Miksi täältä taas suodatetaan täysin asiallisia kirjoituksia?
Aloittajan toiveet olivat aivan asiallisia paitsi koulutus ja pelkkä "pitkä". Hauska ja hyvä keskustelija, tottakai. Hänellä on pelkkä amk-tutkinto, mikä ei tarkoita korkeasti koulutettua. Haistan saman kuin Markus 30 v-casessa eli mitään toiveita ei saa näköjään esittää, muuten on nirso. Markus halusi isäksi, ai kauhea mikä kakkimyrsky siitä tuli. Mutta samalla erityisesti miehiä kritisoidaan siitä että profiilista ei käy selville tarpeeksi.
Aloittaja, pehmennä sanomisiasi ja kerro miksi toivot pitkää miestä - oma pituus on hyvä syy. Samat toiveet miehille, älkää toivoko tyyliin kaunista naista tai muodokasta tms. tai tunkeko kuppikokoja ilmoituksiin. Laittakaa ilmoituksiin ne toiveet, jotka oikeasti tärkeitä.
Mutta älä nyt tyttö hyvä tuota sek siasiaa pistä millekään palstalle. Arvaa tuleeko yhtään asiallista vastausta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ylipainoa ja BMI 26?? Älä kaunistele, kyllä sitä sulla on ihan reippaasti.
Juuri näin, BMI ei kerro yksilöstä mitään, se sopii massojen (pun intended) mittaamiseen. Itse esim 170 cm/52 kg eli BMI 18 joka joissain taulukoissa alipaino, mutta lihasten lisäksi kropassani on myös näkyvää rasvaa. Jotta painoindeksini olisi 25 eli normaalin ylärajalla, voisin painaa 72 kg eli 20 kg nykyistä enemmän. Käytännössä se olisi 20 kg silkkaa silavaa, koska urheilijana mulla on kyllä lihaksiakin eikä ne oletettavasti juuri tästä kasvaisi. Olisin kyllä törkeästi ylipainoinen!
Ja sama toisinpäin, lähipiirissänikin on useita lihaksikkaita alle 10 rasvaprosentin omaavia ihmisiä joiden BMI 25 tai ylikin, mutta tästä tuskin on ap:n kohdalla kyse.
Voi voi. Sinulla on vääristynyt kehonkuva, ja lihaksia sinulla ei juurikaan voi olla. Onko lajisi voimistelu tms ja olet lihastyypiltäsi sellainen, että lihasmassaa ei kerry vaikka kuinka treenaat?
Itse olen 165/65 hoikka. Lihasta on, ja se näkyy. Myös rasvaa, kuten terveellä naisella kuuluukin olla. Jos joutuisit arvaamaan painoni, arvaisit todennäköisesti 50-55 kg. Vaatekoko 36 :)
Joo, ei ole monellakaan täällä selvillä mikä on normaali painoindeksi ja paljonko saa olla päälle että näyttää lihavalta. Itse 162 ja 4-5 kiloa enemmän kuin mitä haluaisin eli 66. Naisten tapaan masussa ja lantiolla, ja viikottain saa kuulla kun sä oot noin pieni ja siro. Lihasmassaa on, pieniluinen. Vielä kun olisi isommat bosat niin painoa olisi taatusti vielä enemmän. Vaatekoko 36-38.
Jos haluaa kuivan kesän treenioravan tai luikeron niin ihan vapaasti. Minä kierrän sikspäkin tuijottajat kaukaa. Aloittaja on aivan normaalin rajoissa. Muutaman kilon laihduttamalla voi liukua lievästi ylipainoisesta normaaliin. Ja moni mies ei edes kaihda sopivasti muodokasta mutta ei vielä epäterveellisen lihavaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Missä ap asuu, kelpaako 43v duunari, 181/85 1 lapsi, ok-talo lähes raitis?
Ja onko sulla ap hyvät tissit?
Ei oikeastaan, ne ovat kertomansa mukaan saatananpalvojia.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä, korkeasti koulutettu, hauska ja älykäs mies jolla elämänhallinta kunnossa saa 30v kaunottaren.
Ei saa jos ei ole myös komea ja mahdollisesti myös treenattu. Noista kriteereistähän AP ei maininnut mitään, joten hänelle voi hyvin kelvata myös vaatimattomamman näköinen mies.
Jos korkeasti koulutetulla tarkoitetaan tässä taoauksessa AMK-tutkintoa, vähintään sen tasoinen tutkinto on varmaan joka toisella 49-30-vuotiaaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En harrasta
En ole somessa
En ole lisääntynyt
Siis en tarvi miestä (on jo)..mutta onnaisko? saisinko ALFAUROKSEN???Siis kuka menestynyt mies haluaisi kauniin omillaan toimeentulevan MUMMON?
Se jolla oma mummo on jo kuollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksikymppisenä nainen valitsee, keski-iässä mies. :D
Niin se menee, shokki monelle uussinkulle 40+ naiselle joka etsii suhdetta. Seksisuhde on helppo löytää.
Vaikea uskoa. Eroni jälkeen menin pariinkin otteeseen treffipalstoille ja seuraa löytyi heti helposti. Kun sitten päätin, että nyt voisin tosissani aloittaa suhteen, kirjauduin perjantaina palstalle, sovin heti kolmet treffit. Kävin kaksilla treffeillä ja kolmannet peruin, koska ensimmäisten treffien mies oli niin mukava. Tapasimme toisen kerran ja poistimme molemmat profiilimme. Ja nyt avoliitossa. Minä tosin olen kovin liikunnallinen ja ylipainoa ei ole yhtään, vaan kroppa kunnossa. Eikä ollut muita vaatimuksia kuin se, että mies olisi rehellinen ja mukava. Itsellä niin hyvä palkka, ettei miesten ammatit ja palkat kiinnosta edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuoden päästä tilanne on todennäiköisesti toinen.
Naisella vartalon muodolla ja kasvoilla on paljon isompi merkitys kuin sillä, että on vähän ylipainoa. Joillekin miehille on toki tarkkaa, että naisen pitää olla hoikka (mikä on ok), mutta on myös paljon niitä, jotka pitävät siitä vähästä ylimääräisestä.
Suurimmalla osalla miehistä on myös ylipainoa eivätkä he ole treenattuja.
En harrasta
En ole somessa
En ole lisääntynyt