Nykyajan pariutuminen
Raskasta lukea noita samoja jankutuksia joka puolella, kun palsta on muuten niin upea ja tasokas. Joten ajattelin nyt selventää koko pashkan yhteen viestiin. Jos tämän vaikka saisi pysymään tuohon etusivulle?
(Miesten) pariutumisen vaikeuden näinä päivinä selittää lopulta hyvin yksinkertainen ilmiö. Pariutumisen vapauduttua ja siirryttyä nettiin, ovat niin sanotut markkinat vapautuneet. Biologian myötä tästä seuraa haarremien kasautumista miesten ykkösluokalle. Vaikka jokainen tälläinen mies ei pyöritä haarremia, niin moni niin tekee, mistä aiheutuukin naisten vajausta seuraaville portaille. Kakkosluokan miehet ovat myös jossain määrin kykeneviä pyörittämään useampaa naista, ja vaikkei taaskaan kaikki niin tee niin moni tekee. Kolmosluokka olkoot tässä suuri tavismiesten luokka. Kuten havaitsemme, niin ylemmät luokat ovat varanneet tukun naisia haarremeihinsa ja niissä pyörii myös tavisnaisia kaunokaisten lisäksi. Miehiä on luonnollisesti sekä maahantuonnin vuoksi enemmän, joten kilpailu on äärimmäisen kovaa tavisluokassa. Tästä seuraa monien tavismiesten tyytyminen alemman luokan naisiin, ja tästä taas naisten totaalinen loppuminen miesten alimmilta luokilta. Mistä taas seuraa palstaltakin tuttu uliouli-ilmiö. Tuossa myös syy miksi naisten tindermiehet tulee ja menee, eikä miehet ole lopulta muuta kuin sikoja!
Näin tämä nykyään toimii. Olkaatte hyvät!
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Öö, täh? Ei tuossa nyt koko totuus ole. Kauniina naisena olen tapaillut aivan tavallisen näköisiä miehiä, koska tiedän että ei se pelkkä ulkonäkö ole se juttu. Tietysti jotain pitää vähän olla että toinen viehättää.. Varmana miehillä on osittain justiinsa naisten vähyyden ja osittain mainitsemasi kysynnän vääristymisen ja kasautumisen vuoksi vaikea tavata ja löytää sopivaa naista.
Ap taisi kirjoittaa tasoteoriasta eikä ulkonäköteoriasta. Miehillä ulkonäkö ei ole juuri ollenkaan se juttu, vaan kyse on sosiaalisesta asemasta, johon vaikuttaa ammatin ja taloudellisen tilanteen lisäksi monet muut arvostustekijät. Kuuminta hottia ovat tietysti miljoonia tienaavat näyttelijät, urheilijat ja muusikot, mutta hyvin käyvät kaupaksi myös vähävaraiset näyttelijät, urheilijat ja muusikot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, täh? Ei tuossa nyt koko totuus ole. Kauniina naisena olen tapaillut aivan tavallisen näköisiä miehiä, koska tiedän että ei se pelkkä ulkonäkö ole se juttu. Tietysti jotain pitää vähän olla että toinen viehättää.. Varmana miehillä on osittain justiinsa naisten vähyyden ja osittain mainitsemasi kysynnän vääristymisen ja kasautumisen vuoksi vaikea tavata ja löytää sopivaa naista.
Tokihan jokunen yksittäistapaus mahtuu aina sekaan, mutta tässä käsitellään asiaa systeemin kannalta. Olen itse lempinyt lukemattomia naisia, jopa aika tavallisia, muttei se liity nyt mitenkään tähän. Toki typerät etkö saa-viritelmät voisi unohtaa tällä kertaa mammojen bazookoista.
Jopa aika tavallisia??😂 Mielenkiinnosta....mitä ne on sitten ne naiset jotka EI ole tavallisia??
Miksi te naiset haluatte loukkaantua niin voimakkaasti jos puhutaan tavallisesta naisesta, kun samaan aikaan itse puhutte yhtä lailla tavismiehistä, k-miehistä puhumattakaan. Mutta heti kun kyse on naisesta, niin ollaan takajaloillaan. Tuollainen vie pohjaa kaikelta teidän puheilta, kun se on niin vinoutunutta.
Tämä on aivan asiallinen sekä tarkkasilmäinen huomautus. Mutta ei porauduta siihen sen syvemmälle, koska siitä seuraisi vain turha ja turhan kiihkeä osataistelu sukupuolten sodassa. Eikä tuolla ole todellisuuden suhteen lopulta yhtään mitään väliä edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Jos nyt ihan suoraan sanon niin tuntuu, että joillain miehillä on aika pahasti hakusessa se, millainen nainen heille voisi sopia. Niin käsittämättömiä yrityksiä tullut silloin tällöin koettua.
Tähän taas on helppo yhtyä kautta samaistua. En todellaan ole mikään miesasiamies, vaan iso osa miehistä on yksiä persreikiä, rasittavia tai muuten vaan aivan mitään sanomattomia. En haluaisi olla nainen!
Naurahdin :D Joo, ei ole helppoa löytää sellaista miestä kuin haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap taisi kirjoittaa tasoteoriasta eikä ulkonäköteoriasta. Miehillä ulkonäkö ei ole juuri ollenkaan se juttu, vaan kyse on sosiaalisesta asemasta, johon vaikuttaa ammatin ja taloudellisen tilanteen lisäksi monet muut arvostustekijät. Kuuminta hottia ovat tietysti miljoonia tienaavat näyttelijät, urheilijat ja muusikot, mutta hyvin käyvät kaupaksi myös vähävaraiset näyttelijät, urheilijat ja muusikot.
Kyllä. Joskin tuo miesten ulkonäön ulottuvuus on hieman kaksitahoinen. Yleensä miesten kärkipäällä sitä on, mutta toisaalta sitä voi kompensoida merkittävästi, jos vain status ja asema on kunnossa. Aivan kuten totesitkin. Kaikki tietävät Hjallikset ja Putinit näin esimerkkeinä, ketkä eivät ole komeita, raamikkaita tai edes laatikkopäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Jos nyt ihan suoraan sanon niin tuntuu, että joillain miehillä on aika pahasti hakusessa se, millainen nainen heille voisi sopia. Niin käsittämättömiä yrityksiä tullut silloin tällöin koettua.
Tähän taas on helppo yhtyä kautta samaistua. En todellaan ole mikään miesasiamies, vaan iso osa miehistä on yksiä persreikiä, rasittavia tai muuten vaan aivan mitään sanomattomia. En haluaisi olla nainen!
Säkin saat mut hymyilemään! Ei kai täällä mikään maailman mahti estä sopimasta tärskyjä? Miten olisi vaikka Paavalin kirkon kupeella kun tornin kärki kutkuttaa kuun mollukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säkin saat mut hymyilemään! Ei kai täällä mikään maailman mahti estä sopimasta tärskyjä? Miten olisi vaikka Paavalin kirkon kupeella kun tornin kärki kutkuttaa kuun mollukkaa?
Kiitos tarjouksesta mutta taidan jättää väliin tällä kertaa :D
Ja jos se seuraava taso saisi useampia naisia, niin moni tekisi samalla tavalla.
Sellainen on Tinder, ihmisten kertakulutuskauppa. Sieltä haetaan, jos ei muuta, niin jännitystä tylsään elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tarjouksesta mutta taidan jättää väliin tällä kertaa :D
On tämä naisten kanssa aina yhtä soutamista ja huopaamista!
Sanat siis liittyvät soutuveneisiin ja sen ohjailuun. Käsillä pitää tehdä voimallisia edes-takas-liikkeitä niin venee siitä vaahtoakin haluttuun suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos se seuraava taso saisi useampia naisia, niin moni tekisi samalla tavalla.
Sellainen on Tinder, ihmisten kertakulutuskauppa. Sieltä haetaan, jos ei muuta, niin jännitystä tylsään elämään.
Näin se taitaisi ikävä kyllä mennä. Ja pakko itselläkin tunnustaa, että hommat meni nuorempana hieman pelaamiseksi vauhtisokeuden iskettyä. Mutta olen sittemmin muuttunut ja suunnannut voimavarani hengelliseen kasvuun.
Vierailija kirjoitti:
Monella miehellä naisen puute johtuu kuitenkin korvien välistä eikä tasosta (ulkonäöstä?) koska miten muuten selität että rumillakin on naisia.
Onko tämä taas tätä että naiset ovat aina kauniita mutta miehistä löytyy myös rumia? Kauniille komea ja rumalle ruma.
Kerrankin asiaa palstalla!
No joo, kyllä tuo ilmiö on varmasti osittain tosi vaikka tuo keskittyikin selittämään aika yksipuolisesti kuinka luuserimiehet jäävät ilman. Tietenkin paljon muutakin parisuhdemarkkinoilla tapahtuu kuin haaremit ja naisetkin pyörittävät haaremeita jne. Mutta yleistäen tuo kyllä selittää miksi u l it jäävät yksin.
Itse olen ottanut ns. kaappialfamiehen, joka on komea ja menestyvä, mutta niin h e lvetin vaikea luonne, ettei hänelle ole hirveästi vientiä. Moni kuvailisi häntä varmasti oudoksi. Mutta itse olen samankaltainen ja ymmärrämme toisiamme, voisin myös osallistua tinderin "karkkikauppaan" koska olen kaunis, mutta kun halusin rakastua ja perustaa perheen niin piti jättää väliin.
Se on kyllä pakko mainita, että eksoottisemmista kulttuureista tulevat saavat kyllä keskimäärin (keskimäärin, huomatkaa) vain naisten ö-tasoa. Että nämä miehet eivät vie taviksilta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se taitaisi ikävä kyllä mennä. Ja pakko itselläkin tunnustaa, että hommat meni nuorempana hieman pelaamiseksi vauhtisokeuden iskettyä. Mutta olen sittemmin muuttunut ja suunnannut voimavarani hengelliseen kasvuun.
Ikä ei tuo kaikille hengellistä kasvutarvetta, ja osa kunnollisina vuosia ollutkin tuntuu riehaantuvan.
Mutta ei tämä mikään yllätys ole. Jos ihmisellä on kohtalaisesti kiusauksia, ne kestää. Jos niitä on 247 määrissä omassa puhelimessa, niin heikommat alkaa taipua. Ja monet vahvemmatkin.
Vierailija kirjoitti:
No joo, kyllä tuo ilmiö on varmasti osittain tosi vaikka tuo keskittyikin selittämään aika yksipuolisesti kuinka luuserimiehet jäävät ilman. Tietenkin paljon muutakin parisuhdemarkkinoilla tapahtuu kuin haaremit ja naisetkin pyörittävät haaremeita jne. Mutta yleistäen tuo kyllä selittää miksi u l it jäävät yksin.
Itse olen ottanut ns. kaappialfamiehen, joka on komea ja menestyvä, mutta niin h e lvetin vaikea luonne, ettei hänelle ole hirveästi vientiä. Moni kuvailisi häntä varmasti oudoksi. Mutta itse olen samankaltainen ja ymmärrämme toisiamme, voisin myös osallistua tinderin "karkkikauppaan" koska olen kaunis, mutta kun halusin rakastua ja perustaa perheen niin piti jättää väliin.
Se on kyllä pakko mainita, että eksoottisemmista kulttuureista tulevat saavat kyllä keskimäärin (keskimäärin, huomatkaa) vain naisten ö-tasoa. Että nämä miehet eivät vie taviksilta mitään.
Ensinnäkin onnittelut alfan kesytyksestä!
Avaus oli tietenkin yksinkertaistus ja hyvin tiivistetty ilmaisu suuresta elämän pyörää pyörittävästä ilmiöstä. Se oli myös aika miesvetoinen, sillä miehissä ominaisuuksien hajonta on suurempaa ja täten eroavaisuudetkin ilmentymässä suuremmat. Aivan perusbiologiaa tämäkin, eikä se ole sisuksistamme minnekään haihtunut, vaikka ympäristö ympärillä onkin teknillisesti kehittynyt. Mutta siinä tuli kuvailtua miesten erilaiset lokerot ja seuraukset muihin. Jotkin naisetkin tosiaan pelaavat pelejään, mutta harva mies niin harmistuu jos nainen halusikin vain seksiä.
Tuo mitä sanoit ulkomaalaisista on pääpiirteissään totta, mutta kyllä he kiristävät kilpailua myös kilpailussa tavisnaisistakin, ja jotkut harvat sitten halutuimmistakin naisista. Tuollainen epäsuhta tulijoiden sukupuolessa on aina huonompi homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä ei tuo kaikille hengellistä kasvutarvetta, ja osa kunnollisina vuosia ollutkin tuntuu riehaantuvan.
Mutta ei tämä mikään yllätys ole. Jos ihmisellä on kohtalaisesti kiusauksia, ne kestää. Jos niitä on 247 määrissä omassa puhelimessa, niin heikommat alkaa taipua. Ja monet vahvemmatkin.
Olet täydellisen oikeassa.
Mutta tämä on näköjään siirtynyt yleiseltä seksin puolelle. Erikoista. Kohdeyleisö on nyt aivan väärä, mutta väliäkö sillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten on meitä, joille sana kiusaus on vaikea liittää tuohon yhteyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sen aivan oikean kohtaa niin mikäpäs siinä! Itse en vielä ole, vaikka pari kertaa jo luulin niin. Siksi ymmärrän kiusausten päälle. Erityisesti sillisten sellaisten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sen aivan oikean kohtaa niin mikäpäs siinä! Itse en vielä ole, vaikka pari kertaa jo luulin niin. Siksi ymmärrän kiusausten päälle. Erityisesti sillisten sellaisten!
Enpä ole minäkään kohdannut. Kerran luulin ja se onkin jäänyt ainoaksi kiusaukseksi tähän mennessä. Todennäköisesti jää myös viimeiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole minäkään kohdannut. Kerran luulin ja se onkin jäänyt ainoaksi kiusaukseksi tähän mennessä. Todennäköisesti jää myös viimeiseksi.
Älähän nyt synkkyyteen vaivu, vaikka pimeät illat sinne helposti usuttavatkin. Olisitko sinä kiinnostunut Paavalin kirkon salamyhkäisistä tärskyistä?
Viime viikonloppuna Perttu Häkkisen Säätiö jakoi gaalaillassa Valonkantaja-palkinnon, ja voinkin tässä kait ilmoittaa että tavoittelen sitä tosissani ensi syksynä. Osin myös siksi olen pelmahtanut tänne teidän keskuuteenne. Joten mikä sopisikaan tähän hetkeen paremmin kuin kappale Tähtiportilta, yhtyeeltä johon Häkkinenkin kuului ennen kuolettavaa onnettomuutta.
Ikuinen talvi: