Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni Vartiaisen ura on lopullisesti ohi: Labyrintti-biisi floppasi pahasti.

Vierailija
03.11.2019 |

Se siitä. Jennin ylimielisyys kostautui. Luuli tosiaan että äitisyslomalla Jenkeissä asustellessaan voi noin vaan julkaista jotain kokoelmalevyä ja uutta sinkkua: ei onnistunut. Labyrintti toissapäivältä putoaa huomenna Spotifyn listalta kokonaan. Kokoelmalevy ei myy edes kultaa, vaikka mukana on dvd Hartsun konsertista, koska ne jotka sen halusi nähdä, kävivät leffateattereissa katsomassa eikä kukaan sitä osta. Nyt pitää Jennin keskittyä perheeseensä ja lopettaa musahommelit kokonaan. Eikä haittaa vaikka jääkin Nykiin asumaan.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Labyrintti on kyllä Spotify Top50 listalla sijalla 23.

Tuossa kirjoitinkin aikaisemmin, että ihan hyvä kappale tuo on. Tuota jaksaisin kuunnella radiostakin, miellyttävää. Ei sisällä mitään ärsyttävää kiekumista.

Vähän kyllä mietin tuota, että teki ex-miehensä kanssa tuon kappaleen, ja haikailee menneisyyteen..??

Vähän sama juttu oli sen Turvasana-kappaleen kanssa. Mietin, että kuinka tosissaan on siinä.

Vierailija
62/87 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seili-levyä tuli aikanaan kunneltua paljon ja tykkäsin, mutta nämä uudet biisit on ihan kuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seili-levyä tuli aikanaan kunneltua paljon ja tykkäsin, mutta nämä uudet biisit on ihan kuraa.

Täytyy itsekin myöntää, ettei hänen uudemmat tuotokset oikein nappaa. En nyt sanoisi niiden olevan kuraa, mutta eivät ole läheskään yhtä hyviä kuin Jennin kultakauden kappaleet.

Vierailija
64/87 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Labyrinttiä ei soiteta edes radiossa ja putoaa Spotifystä pikapuoliin. Ihan oikein.

Vierailija
65/87 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me eksyttiin tähän läbyrinttiin

Vierailija
66/87 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennillä on ihana jäätanssin kiinteyttämä ura ja vaikka se on nyt hieman ottanut osumaa ja tikkiä niin se syö vielä monta pientä kikkiä

Vierailija
67/87 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitäänsanomaton biisi.

Vierailija
68/87 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennillä on kaikkea, ap:llä ei mitään.

Saattaahan se hieman harmittaa.

Aika tyhmä kommentti. Sinusta vain kuuluisuus on jotain. Kaikki muu on "ei mitään"?

Vierailija
69/87 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennillä on ihana jäätanssin kiinteyttämä ura ja vaikka se on nyt hieman ottanut osumaa ja tikkiä niin se syö vielä monta pientä kikkiä

No ei ole koskaan tanssinut jäätanssia.

Vierailija
70/87 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että keskinkertainen. Silti parempi ja mukavampi kuunnella kuin moni muista nyky"hiteistä".

Vierailija
71/87 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi unohti oman tyylin ( minä sinua vaan, kuolema on kunniavieras, ihmisten edessä, tuhannet mun kasvot ym) ja lähti teini-sanni ( pane mua uuh ääh) linjalle?

Vierailija
72/87 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi unohti oman tyylin ( minä sinua vaan, kuolema on kunniavieras, ihmisten edessä, tuhannet mun kasvot ym) ja lähti teini-sanni ( pane mua uuh ääh) linjalle?

Mitä ihmettä horiset? Et ole edes kuunnellut tätä uutta biisiä ja silti pitää kommentoida. Ei Jennin biiseissä ole mitään panemua uuh lääh juttuja, päinvastoin.

Vierailija
73/87 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä horiset? Et ole edes kuunnellut tätä uutta biisiä ja silti pitää kommentoida. Ei Jennin biiseissä ole mitään panemua uuh lääh juttuja, päinvastoin.

En minäkään ole tuollaisia sanoituksia huomannut parin vuoden takaisen Turvasanan jälkeen.

Vierailija
74/87 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alamäessähän Jennin ura on ollut jo kauan, jos sitä mitataan kappaleiden ja albumien laadulla. Seili-levy on yksi parhaita kotimaisia pop-albumeita koskaan; yli puolet kappaleista suuria radiohittejä ja loputkin erinomaisia ja taidokkaasti toteutettuja.

Terra-levy oli tästä jo melkoinen takapakki. Omaperäisiä kappaleita oli huomattavasti vähemmän, tuotanto oli kauttaaltaan varsin keskinkertaista ja sisällön köykäisyyttä kompensoitiin laukkakompeilla ja euroviisuvoittajalta apinoidulla änkytyksellä ykkössinkussa.

Monologi taas on albumina täydellinen rimanalitus. Pelkkiä tasapaksuja keskitempoisia ja sanoituksiltaan masentavia eroruikutusbiisejä, jotka eivät ole ruikutusbiiseiksikään kovin hyviä. Musiikillisesti vain Voulez-vous muistuttaa vähän aiempaa energistä poljentoa, mutta tämäkin kappale on pilattu syvissä vesissä vellovalla itsesäälisanoituksella. Samaan aikaan Anna Puu julkaisee Nälkäinen sydän -levynsä, jossa on kohdallaan kaikki se, mikä Vartiaisen levyissä ei ole ollut Seilin jälkeen: Puun levystä tulee hyvälle tuulelle, kun Vartiaisen vellominen vain vituttaa.

Vierailija
75/87 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäs ura oli lopullisesti ohi kun sua teki.

Vierailija
76/87 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alamäessähän Jennin ura on ollut jo kauan, jos sitä mitataan kappaleiden ja albumien laadulla. Seili-levy on yksi parhaita kotimaisia pop-albumeita koskaan; yli puolet kappaleista suuria radiohittejä ja loputkin erinomaisia ja taidokkaasti toteutettuja.

Terra-levy oli tästä jo melkoinen takapakki. Omaperäisiä kappaleita oli huomattavasti vähemmän, tuotanto oli kauttaaltaan varsin keskinkertaista ja sisällön köykäisyyttä kompensoitiin laukkakompeilla ja euroviisuvoittajalta apinoidulla änkytyksellä ykkössinkussa.

Monologi taas on albumina täydellinen rimanalitus. Pelkkiä tasapaksuja keskitempoisia ja sanoituksiltaan masentavia eroruikutusbiisejä, jotka eivät ole ruikutusbiiseiksikään kovin hyviä. Musiikillisesti vain Voulez-vous muistuttaa vähän aiempaa energistä poljentoa, mutta tämäkin kappale on pilattu syvissä vesissä vellovalla itsesäälisanoituksella. Samaan aikaan Anna Puu julkaisee Nälkäinen sydän -levynsä, jossa on kohdallaan kaikki se, mikä Vartiaisen levyissä ei ole ollut Seilin jälkeen: Puun levystä tulee hyvälle tuulelle, kun Vartiaisen vellominen vain vituttaa.

Olen kanssasi päinvastaista mieltä. Jennin Monologilla on useita kiinnostavia biisejä joissa sanoitukset toki eroon liittyen synkkiä mutta kyllä Made in heaven, Turvasana, Monologi, Vainot, Väärään suuntaan, Voulez vous kestävät kuuntelua. Sen sijaan Anna Puun intergalactic höpöhöpö on törkeästi yliarvostettua huttua. Toki ymmärrän että Jenniä inhoavana Anna-fanina olet tuota mieltä mutta mielipiteitä on monia. Anna Puun pettämistä puolustelevat biisit Me ollaan runo ym ovat järkyttävää sontaaa.

Ja otsikon aihe Labyrintti on parempi kuin moni Puun kappale vaikkei Jennin parhaimmistoa olekaan.

Vierailija
77/87 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennivihahullu taas vauhdissa. Ehdottaisin terapiaa, mutta suljettu osasto taitaa olla oikea osoite.

Vastahan se pääsi sieltä pois.

Vierailija
78/87 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneton sanoitus, sama fraasi labyrintistä toistuu. Vaikea uskoa, että edes Jenni itse olisi tuohon tekeleeseen tyytyväinen?

Vierailija
79/87 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneton sanoitus, sama fraasi labyrintistä toistuu. Vaikea uskoa, että edes Jenni itse olisi tuohon tekeleeseen tyytyväinen?

Biisi on Teemu Brunilan tekemä. Jopa Jennin omat sanoitukset Monologilla on parempia. Nyt kannattaa pitää hiljaiseloa pari vuotta ja nauttia omaisuudestaan jonka on 10v soolourallaan hankkinut.

Vierailija
80/87 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi nähtävissä Immosen suuri osuus. Immonen tekee aina parhaat biisit omalle naiselleen ja jättää muut muille. Voi olla täysin tiedostamatonta häneltä mutta täysin ymmärrettävää. Jenni sai aikoinaan nauttia Immosen huipputuotannosta ja Anna Puulle jäi loput nyt on toisinpäin... Eli Jennille ohje, luovu Inmosesta, jos haluat menestyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi