Jenni Vartiaisen ura on lopullisesti ohi: Labyrintti-biisi floppasi pahasti.
Se siitä. Jennin ylimielisyys kostautui. Luuli tosiaan että äitisyslomalla Jenkeissä asustellessaan voi noin vaan julkaista jotain kokoelmalevyä ja uutta sinkkua: ei onnistunut. Labyrintti toissapäivältä putoaa huomenna Spotifyn listalta kokonaan. Kokoelmalevy ei myy edes kultaa, vaikka mukana on dvd Hartsun konsertista, koska ne jotka sen halusi nähdä, kävivät leffateattereissa katsomassa eikä kukaan sitä osta. Nyt pitää Jennin keskittyä perheeseensä ja lopettaa musahommelit kokonaan. Eikä haittaa vaikka jääkin Nykiin asumaan.
Kommentit (87)
Niin. Jenni on tainnut nauttia liikaa glutamaattia. Se on hänen tekosyynsä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hienoa jos tätäkin asiaa keskusteltaisiin ilman raivokasta Jenni Vartiais -vihaa ja halveksuntaa joka tällä palstalla on vallinnut jo vuosia. Olen ollut vuosia Jennin fani koska pidän hänen musiikistaan ja hänestä ihmisenä. Tilasin kokoelmalevyn ja dvd:n, olin Hartsun keikalla ja kävin katsomassa sen uudelleen vielä leffateatterissa viime viikolla. LAbyrintti sen sijaan oli minullekin valtava pettymys mikä on outoa koska biisin ovat tehneet Jennin lisäksi Brunila ja Immonen. Vanhanaikainen kappale joka yrittää ratsastaa korvamadoksi jäävällä lapsellisella kertosäkeellä. Ei ole tätä päivää, ilmeisesti Jenni on menettänyt todellisuudentajunsa Jenkeissä asuessaan eikä enää tiedä mitä naislaulajia Suomessa halutaan kuunnella (Anna Puu, Vesala, Nelli Matula, Ellinoora, Kaija Koo, Eveliina, Sanni ym). Ihan kuin biisi olisi tehty joskus vuosia sitten ja nyt tempaistu esille kun ei ole muutakaan esittää.
Muuten asiallinen kirjoitus mutta mistä lähtien Nelli Matula on ollut nykysuosikki?
Vierailija kirjoitti:
Vesala.
Mitä haluat tällä sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesala.
Mitä haluat tällä sanoa?
Vesala.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, julkaistu perjantaina, kuunneltu 66 000 kertaa, miten se on floppi? Ihan tosissani ihmettelen (en ole edes ite biisiä kuunnellut): kuinka monta kertaa biisi olisi pitänyt kuunnella 2 päivässä ettei olisi floppi?
Ap:n sanastossa floppi = "en tykkää itse".
Sama juttuhan oli siinä "Minkä artistin ura on mielestäsi ollut medianäkyvyydestä huolimatta täysi floppi" -ketjussa. Suurin osa ketjuun osallistuneista luetteli inhoamiaan artisteja, vaikka suurin osa näistä oli nimenomaan menestyneitä, ei floppeja.
Tällä palstalla myös wt = "yleinen, trendikäs tai suosittu asia, josta en itse satu pitämään".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, julkaistu perjantaina, kuunneltu 66 000 kertaa, miten se on floppi? Ihan tosissani ihmettelen (en ole edes ite biisiä kuunnellut): kuinka monta kertaa biisi olisi pitänyt kuunnella 2 päivässä ettei olisi floppi?
Ap:n sanastossa floppi = "en tykkää itse".
Sama juttuhan oli siinä "Minkä artistin ura on mielestäsi ollut medianäkyvyydestä huolimatta täysi floppi" -ketjussa. Suurin osa ketjuun osallistuneista luetteli inhoamiaan artisteja, vaikka suurin osa näistä oli nimenomaan menestyneitä, ei floppeja.
Tällä palstalla myös wt = "yleinen, trendikäs tai suosittu asia, josta en itse satu pitämään".
Ei, nyt ei ole siitä kyse. Fakta on että Jennin uusi kappale on jättimäinen pettymys eikä menesty lainkaan. Outoa että julkaisi tuollaisen retrokacka-liibalaaban kun olisi voinut edes yrittää pitää itsensä tähtikartalla mammalomasta huolimatta.
Jennin uuden biisin suurin ongelma on vanhanaikaisuus. Yksinkertainen, mitäänsanomaton, tylsä, ja laulettu huohottamalla kuten aiemminkin. Joku sanoikin että Jenni on pudonnut kelkasta oltuaan liian pitkään rapakon takana eikä enää tiedä mitä Suomessa halutaan nykyään kuunnella. Toinen syy voi olla että Immonen sabotoi tahallaan Jennin musaa koska haluaa että uusi muijansa Anna Puu menestyy paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Jennin uuden biisin suurin ongelma on vanhanaikaisuus. Yksinkertainen, mitäänsanomaton, tylsä, ja laulettu huohottamalla kuten aiemminkin. Joku sanoikin että Jenni on pudonnut kelkasta oltuaan liian pitkään rapakon takana eikä enää tiedä mitä Suomessa halutaan nykyään kuunnella. Toinen syy voi olla että Immonen sabotoi tahallaan Jennin musaa koska haluaa että uusi muijansa Anna Puu menestyy paremmin.
Nyt täytyy kyllä sanoa, että olen täysin eri mieltä. En ole aikaisemmin hirveästi tykännyt Jennin musiikista, on mielestäni ollut jollakin tavalla kylmää ja kovaa. Joku rentous siitä on puuttunut. Tästä uudesta biisistä tykkään. Siinä on lämpöä ja aitoutta. Tykkäsin musiikkivideostakin. Inhimillinen.
Eikös retroilu ole muotia isossa maailmassa? En hirveästi kuuntele musiikkia tai katso musiikkivideoita, mutta ne mitä olen nähnyt, niin vaikuttavat juuri kotialbumimaisilta. Tietysti ovat tehty isolla rahalla alansa huippujen toimesta.
Kotikutoisuus taitaa olla in.
Suomessa tullaan aina vähän jäljessä kaikessa. Ja kopioidaan naurettavalla tavalla musiikkia kuin muotiakin.
Ei Jennin ura ole ohi.
Kaikki biisit eivät voi menestyä millään. Jennillä on oma fanikuntansa ja heille hän tulee tekemään jatkossakin levyjä, lauluja ja sanoituksia.
Ei hyvä luoja, miten joku voi olla näin katkera ja ilmeisen kateellinen Jenni Vartiaiselle? Ihan käsittämätön ketju.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa tullaan aina vähän jäljessä kaikessa. Ja kopioidaan naurettavalla tavalla musiikkia kuin muotiakin.
Totta tuo on. Suomi on mini-Amerikka. Jos tuntisin musiikkia paremmin, osaisin kyllä yhdistää, mitkä kohdat on lainattu mistäkin tai vähän mukailtu jostain tunnetusta biisistä. Heti jos Amerikassa alkaa joku uusi trendi vaikkapa musiikissa, Suomessa jotkut alkavat tehdä heti vähän samanlaista musiikkia.
Miksi Ruotsista tulee selkeästi parempaa ja omaperäisempää musiikkia joka menestyy myös kansainvälisesti?
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä luoja, miten joku voi olla näin katkera ja ilmeisen kateellinen Jenni Vartiaiselle? Ihan käsittämätön ketju.
Ei ole kateutta jos sanoo ääneen ilmiselvät faktat. Jennin uusi biisi on huono ja putoaa tänään kuuntelulistoilta. Ura alkaa oikeasti olla ohi. Tosiasiat on hyvä tunnustaa.
Jenni V tienasi viime vuonna reilusti yli 200 000 e eli ei jää kyllä omillakaan rahoilla tyhjän päälle vaikka ura loppuukin.
Labyrintti on kyllä Spotify Top50 listalla sijalla 23.
Vierailija kirjoitti:
Labyrintti on kyllä Spotify Top50 listalla sijalla 23.
Joka on erittäin huono sijoitus noin uudelta kappaleelta.
Kiitos aloittaja tästä ketjusta, heräsi hirmuinen halu kuunnella Jenni Vartiaista, ja ihanaltahan nää biisit kuulostaa.
Suosikkini on Minä sinua vaan. Itku tulee aina kohdassa: "Ja jos joskus syliin mustan maan, mä sua joudun kantamaan, niin minä sinua vaan." Tässä biisissä on onnistuttu kiteyttämään rakkaus sanomatta sen nimeä kertaakaan.
Olisi hienoa jos tätäkin asiaa keskusteltaisiin ilman raivokasta Jenni Vartiais -vihaa ja halveksuntaa joka tällä palstalla on vallinnut jo vuosia. Olen ollut vuosia Jennin fani koska pidän hänen musiikistaan ja hänestä ihmisenä. Tilasin kokoelmalevyn ja dvd:n, olin Hartsun keikalla ja kävin katsomassa sen uudelleen vielä leffateatterissa viime viikolla. LAbyrintti sen sijaan oli minullekin valtava pettymys mikä on outoa koska biisin ovat tehneet Jennin lisäksi Brunila ja Immonen. Vanhanaikainen kappale joka yrittää ratsastaa korvamadoksi jäävällä lapsellisella kertosäkeellä. Ei ole tätä päivää, ilmeisesti Jenni on menettänyt todellisuudentajunsa Jenkeissä asuessaan eikä enää tiedä mitä naislaulajia Suomessa halutaan kuunnella (Anna Puu, Vesala, Nelli Matula, Ellinoora, Kaija Koo, Eveliina, Sanni ym). Ihan kuin biisi olisi tehty joskus vuosia sitten ja nyt tempaistu esille kun ei ole muutakaan esittää.