Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset ovat kyllä sellaisia lampaita.. kaupassa itsepalvelukassa vapaana mutta silti mennään hirveän jonon jatkeeksi tavalliselle kassalle

Vierailija
03.11.2019 |

Onko se niin pelottavaa erota vähän joukosta?

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa isojen ostosten kanssa itsepalvelukassalla silloin kun olen väsynyt. Prismassa usein menen siksi normikassalle.

Vierailija
42/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa ei ole kassoja ollenkaan. Kävellään vaan kauppaan ja otetaan tuotteet reppuun ja poistutaan. LAskutus tapahtuu automaattisesti ihmiseen asennetusta mikrosirusta tms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin jonotetaan se viis minsaa ettei tarttee piipata sitä tuotetta itte kassalla, kun se kerta jonkun toisen homma 🤣

Vierailija
44/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot ostokset on hankalat itsepalvelukassalla, en viitsi mennä siihen kasseineni ja lastenrattaiden kanssa tukkeeksi. Helpompi pakatakin perinteisellä kassalla. Olen siis kokeillut ip-kassaa ja todennut että ei mulle oikein toimi.

Eikö Suomessa ole vielä tajuttu, että vain koriin mahtuvat ostokset voi maksaa ip-kassalla? Entä eikö ole tajuttu laittaa ip-kassoille myös käteisellä maksaville omia ip-kassoja?

Käytän asuinmaassani liki aina ip-kassaa. Jos joskus on enemmän ostoksia (=kärryssä), tavallinen kassa.

Vierailija
45/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En periaatteesta käytä itsepalvelukassaa. Halua asioida ihmisen kanssa ja varmistaa hänen työllisyyden.

Kiitti v*tusti, että minun täytyy tehdä tätä robottityötä sinun "jalomielisyytesi" takia!

t. kaupankassa

nyt et pääsekään työttmäksi, vaan joudut tekemään töitä :D

Miksi minut pitää pakottaa tekemään robottitöitä?

Vierailija
46/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lottoa ei voi ostaa itsepalvelukassalta.

Mikset lottoa kotona tietokoneella? Ihanko totta ihmiset vielä ostelevat lottoa kaupan kassalta tai tuhertelevat rasteja paperikuponkeihin ja jonottavat sitten jättääkseen kupongin?

Vierailija
47/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä, täysin turha aloitus.

Vierailija
48/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

• Työllistävä vaikutus

• Isot ostokset eivät mahdu itsepalvelukassalle

• Osaa tuotteista ei voi maksaa itsepalvelukassalla (ja se joukko on joissakin kaupoissa absurdin laaja)

• Arpoja, Veikkaus-tuotteita ym. ei voi ostaa

• Palvelukassan helppous vs. itsepalvelun stressaavuus (piippasinko kaiken oikein ym.)

Siinä syitä, joiden vuoksi useammin valitsen palvelukassan. Miniostokset kiireessä vedän itsepalvelukassan ohi, mutta en isoja. Itsepalvelukassa on suora tulonsiirto pienituloisilta kassatyöntekijöiltä laitevalmistajille ja kaupalle.

Vierailija
49/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lorttoa ei voi ostaa itsepalvelukassalta.

Se pitääkin ostaa erikseen.

Vierailija
50/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lottoa ei voi ostaa itsepalvelukassalta.

Mikset lottoa kotona tietokoneella? Ihanko totta ihmiset vielä ostelevat lottoa kaupan kassalta tai tuhertelevat rasteja paperikuponkeihin ja jonottavat sitten jättääkseen kupongin?

Tämä!!

Nykyään tuntuu et jokaisella kaupankassalla se veikkauspääte pl Lidl.

Sitten siinä odotellaan kun tarkistetaan kymmenen lappua että tuliko euro voittoa vai ei ja sitten tuumaillaan et minkäköhän laisen arvan ottais tällä kertaa.

Vierailija
51/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin jonotetaan se viis minsaa ettei tarttee piipata sitä tuotetta itte kassalla, kun se kerta jonkun toisen homma 🤣

Jos kauppa antaisi mulle alennusta siitä, että teen sen kassahlön homman, niin sitten ehkä. Muussa tapauksessa en, tehköön se kenelle siitä maksetaan.

Vierailija
52/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaan tykkään ihmiskassaa. Osaan käyttää itsepalvelukassaa kyllä ja joskus käytänkin.

Ihmiskassat on mukavia. En luovu hevillä en.

Vierailija
53/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ostaa alennustuotteita, alkoholia tai tupakkaa, ja niitä varten tarvitaan itsepalvelukassallekin se myyjä.

Itse kyllä suosin itsepalvelukassoja aina kun mahdollista, sillä haluan pakata ostokseni rauhassa.

Vierailija
54/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän itsepalvelukassat ovat ainakin niin perseestä käytettävyydeltään, ettei siinä viitsi mennä tiputtelemaan eli rikkomaan juuri ostamiaan ruokapaketteja. Aivan järjetöntä, että tuollainen kesätyöläisen suunnittelutaidonnäyte on valittu parhaaksi. Keskolla on paljon paremmat, mutta eihän kukaan niihin K niin kuin Kokoomus -kauppoihin viitsi rahojaan tuhlata.

Vierailija
55/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla kyllä melkoinen sosiaalisten tilanteiden pelko, jos ei uskalla oikealle kassalle mennä.

Vierailija
56/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan usein tupakkaa tai minulla on pullokuitti, niin miten menen itsepalvelukassalle??

Vierailija
57/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksa käyttää mitään itsepalvelukassaa. Menee myös luultavasti enemmän aikaa kuin normikassalla, jossa voin kaivaa rahoja ja pakata samalla kun odotan kassahenkilön piippaavan tuotteet. Toisaalta vaikkei menisikään, ei mulla yleensä noin kiire ole. Miksi tehdä itse jos ei tarvitse, kun en pelkää sosiaalisia kontaktejakaan?

Vierailija
58/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä kassan ammtti jää pian historiaan itsepalvelukassojen takia. Sehän oli tapa opiskelijoille tienata rahaa.

Vierailija
59/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykyään pitäisi kaikki tehdä itse? Jos joku haluaa niin siitä vain, minä taas voin ihan hyvin joskus seistä jonossa ajattelemassa omia asioitani tekemättä kerrankin mitään sen kummempaa.

Vierailija
60/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksan usein rahalla. Se ei itsepalvelukassalla onnistu.

Milläs ne muut maksaa?

kortilla

Ja sillä tilillä johon kortti on linkitetty niin ei ole rahaa vaan mitä?

Viisas olet. 👌💋

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän