Suomalaiset ovat kyllä sellaisia lampaita.. kaupassa itsepalvelukassa vapaana mutta silti mennään hirveän jonon jatkeeksi tavalliselle kassalle
Kommentit (105)
Maksan usein rahalla. Se ei itsepalvelukassalla onnistu.
Saan ostaa tupakkaa palvelukassalta.
Öhm, enemmin tulkitsisin lampaiksi itsepalvelukassoja käyttävät, jos nyt pakko jotain ryhmää on yrittää loukata.
Käytän usein itsepalvelukassaa, mutta jos tarvitsen tupakkaa, jonotan.
Jos itsepalvelukassalta saisi pienen alennuksen, niin menisin. Mutta miksi tekisin itse kassan työt ilmaiseksi?
Isommat ostokset eivät mahdu itsepalvelukassalle.
En periaatteesta käytä itsepalvelukassaa. Halua asioida ihmisen kanssa ja varmistaa hänen työllisyyden.
Vierailija kirjoitti:
automaatit ei hyväksy rahaa.
huumekauppias
Tarkotit varmaan käteistä?
Vierailija kirjoitti:
Milläs ne muut maksaa?
Miten tuo lampauteen liittyy? Ap:n elämänkokemuksen puutteeseen kyllä.
Musta on arjen pikku ylellisyyttä, ettei kaikkea tarvitse tehdä itse.
Isot ostokset on hankalat itsepalvelukassalla, en viitsi mennä siihen kasseineni ja lastenrattaiden kanssa tukkeeksi. Helpompi pakatakin perinteisellä kassalla. Olen siis kokeillut ip-kassaa ja todennut että ei mulle oikein toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milläs ne muut maksaa?
kortilla
Miksi asia vaivaa sinua joka päivä? Oletko itsepalvelukassalaitteiden maahantuoja tai jotain?
Vierailija kirjoitti:
En periaatteesta käytä itsepalvelukassaa. Halua asioida ihmisen kanssa ja varmistaa hänen työllisyyden.
Täällä tismalleen sama syy. Jossain erikoistilanteessa saatan mennä itsepalvelun puolelle, esim. jos kassajonot ovat hyvin pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Niin on. :D Sen huomaa peukuttelujen määrästäkin. Jos jossain viestissä on jo 10 yläpeukkua, niin peukutetaan myös koska ei uskalleta uida valtavirtaan. BÄÄ BÄÄ! Ja vielä kun pitää nojautua niin helkutin lähelle sitä jonottajaa, että siitä haistaa hiustalin. Antakaa tilaa muille. Tämä on yksi syy miksi menen aina ip-kassalle. Jaksa noita kuvottavia lampaita jotka hönkii niskaani.
Tuon nuolen painaminenhan vaatiikin paljon uskallusta :D
Mä mikään lammas ole, meen just sellaiselle kassalle kuin haluan.