Olen kyllästynyt naisiin jotka tekevät lyhennettyä työaikaa..
Ja jaksavat aina muistuttaa minulle, kahta työtä taloudellisen tilanteen takia tekevälle yh:lle, että eivät he jaksaisi ja lopeta sinäkin kun elämä menee pilalle ja että heille vapaa on tärkeämpää jne.
Heitä yhdistää hyvätuloinen mies.
Miten tuo voivottelu auttaa minun tilanteessa, kun laskut ja vuokra erääntyy ja ruokaa pitää saada ja kaikki kuitenkin omalla vastuulla.
Onko vaikea asettua toisen asemaan?
Kommentit (13)
En tiedä. Itse en pidä kaveripiirissäni typeryksiä niin ei ole tuollaisia murheita.
No, kerro heille faktat pöytään sinun tilanteestasi! Ehkä ovat sitten hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Erikoista, että täytyy sinulle sitä mainostaa, mutta kyllä elämänlaatu helpottuu huomattavasti lyhennetyllä työajalla. Toki minä teen vuorotöitä, joten saan lisien avulla palkkaa saman kuin 100 % päivätyötä tekevä.
Jos lisät ei ole mahdollisia vaan palkka laskee niin elämänlaatu ei kyllä pelkällä vapaalla helpotu jos raha ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Itse en pidä kaveripiirissäni typeryksiä niin ei ole tuollaisia murheita.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Erikoista, että täytyy sinulle sitä mainostaa, mutta kyllä elämänlaatu helpottuu huomattavasti lyhennetyllä työajalla. Toki minä teen vuorotöitä, joten saan lisien avulla palkkaa saman kuin 100 % päivätyötä tekevä.
Ah, sote. 75% työajalla 100% palkka. En mä kyllä sitä kenellekään kerro etteivät ryhdy samaan, gatekeeppaan mieluummin.
Voi olla joillekin jopa mahdotonta asettua toisen asemaan, mutta sun kannattaa keskittyä sellaisiin tuttavuuksiin joilla on jotain rakentavaa sanottavaa. Voi myös olla että se niiden mies on niin raskas ihminen ja kumppani että ovatkin itseasiassa sen parisuhteen takia niin loppu.
Vierailija kirjoitti:
No, kerro heille faktat pöytään sinun tilanteestasi! Ehkä ovat sitten hiljaa.
Miksi ap:n tarvitsee kertoa taludellinen tilanteensa jollekkin? Sanoo vaan, että "turpa kiinni kun et mistään mitään tiedä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Etkö muuta sanaa osaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, sote. 75% työajalla 100% palkka. En mä kyllä sitä kenellekään kerro etteivät ryhdy samaan, gatekeeppaan mieluummin.
Vaatii se silti paljon niitä vuoroja, joita päivätyötä tekevä ei halua tehdä.
Suomen terveydenhuolto tulee olemaan suurissa ongelmissa näiden osa-aikaisten naislääkäreiden vuoksi. Heidän laiskuutensa seurauksena menetetään ihmishenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatii se silti paljon niitä vuoroja, joita päivätyötä tekevä ei halua tehdä.
Elämä on valintoja. Päivätyötä tekevä on valinnut päivätyöalan, ei tätä.
Vierailija kirjoitti:
Suomen terveydenhuolto tulee olemaan suurissa ongelmissa näiden osa-aikaisten naislääkäreiden vuoksi. Heidän laiskuutensa seurauksena menetetään ihmishenkiä.
Laiskuus? Moni tekee tätä senkin takia, että on pieniä lapsia.